נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
ג'פניקה בצומת קרית אתא
4.0
24/01/16

הגענו בלילה של אמצע שבוע והמסעדה כרגיל הייתה מלאה למדיי אך הושבנו די מהר. הייתה חוייה יותר נעימה מאשר בפעם הקודמת - כל הפוטומאקי הוכן בקפידה ולא היו כל מיני חתיכות "קצה" מתפרקות. מקווה... שימשיכו לשמור על הרמה ואנחנו כמובן נמשיך להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
מאכזב
3.0
20/01/16

בביקור האחרון התאכזבתי מאוד. הזמנתי עסקית שכללה מרק תירס,מוקפץ ושתייה. המרק היה מעולה אבל המוקפץ מאכזב מאוד. לא פעם ראשונה שאני מתאכזבת מהאוכל ואני לא חושבת שאחזור. אולי החליפו חומרי... גלם או טבחים אבל משהו שם כבר לא עובד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noamlol2 - תמונה
noamlol2 15 ביקורות
מסעדה אסייתית מקצועית ואותנטית
3.8
29/12/15

הזמנתי גפניקה השבוע ודווקה התרשמתי האוכל והמגוון ממש טוב! אני הזמנתי: מרק מיסו מנת נודלס עם טופו ניגירי ירק (דעלת אסייתית) וקינוח המרק: צח וטעים, יותר מידי מלח, מעט טופו אבל יש... מלא אצות ים טעימות בתוכו פר מחיר (14 שקל) מאוד הוגן הנודלס (יאקיסובה)- טעים כמו נודלס (כצפוי) יש טופו וירקות בשפע, קצת כבד על הישבן אבל מאוד מרוצה מהמנה והמחיר (36 שקל) הניגירי קנפיו- טעים רצח! וטרי! זה דווקה הייתה המנה הכי זולה (14 שקל)במשלוח והכי טעימה, האורז כל כך טרי שאתה יכול להריח את הטריות בהחלט מנה אסייתית אמיתית הקינוח: אשכרה בא בצנצנת ובא גם קפוא כמו שהוא צריך להיות (מעדן שוקלד לבן עם מחית מנגו) לא משהו מדהים אבל טעים (בשביל 19 שקל אני לא מצפה למשהו מטורף, נחמד וטעים לא יותר) אבל הנה החלק הרע... המשלוח: 9 שקל דמי משלוח, לא משנה מה אתה מזמין וגם לקח לשליח 50 דקות (מקסימום של 60) ששאלתי אם הוא מקבל חלק מה9 שקל משלוח הוא אמר שזה המסעדה מקבלת, כלומר אני משלם 9 שקל משלוח, ואולי עוד כמה שקלים טיפ כי זה ישראל אני לא סובל מסעדות שגורמות לך לשלם על משלוח, זה מגוחך, אני מעדיף לתת טיפ לשליח! אבל הכל בא ארוז ויפה מסודר שצריך להיות לסיכום: אם אתה גרים בקריות, ובא לכם אסייתית אמיתית, גפניקה היא מסעדה ללא תחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
שירות הכי כי העולם
4.5
04/09/15

ישבנו אתמול בסניף קרית אתא וקיבלנו שירות מצויין וחברותי כלכך מהמלצרית שלנו.. ישבנו שם ב22:30 בלילה ליד חלון הזכוכית בחזית קרוב לדלת וממש נהננו מהיחס . האוכל היה טעים מאוד וממש נהננו

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
נחמד
4.0
11/04/15

עשינו משלוח, עם רול הרכבה עצמית, טיפ, אל תוסיפו טוביקו, יקר מידי בשביל פחות מידי. הסושי טעים, ארוז טוב, שירות מהיר ונוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia 23 ביקורות
ג'פניקה קריית אתא
2.3
24/02/15

הזמנו פעם ראשונה משלוח דרך האינטרנט, לאחר שעה ורבע שהמשלוח לא הגיע התקשרנו לוודא שההזמנה יצאה. אמרו לנו שההזמנה עוד לא יצאה , השעה כבר הייתה מאוחרת ורצינו אף לבטל את המשלוח לגמרי כי... ידענו שייקח לו עוד לפחות שעה נוספת להגיע. לבסוף, המשלוח הגיע כעבור עוד 40 דק וקיבלנו רול אחד נוסף כפיצוי על זמן ההמתנה. הסושי היה טעים, אך נשקול אם להזמין משם בשנית ובכל מקרה זה בטוח לא יהיה דרך האתר שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
ביג לייק
4.3
19/12/14

היה אחלה אחלה אחלה סושי. ממש טעים. ארוז יפה ואיכותי (לא התפרק כלום כמו בסניפים אחרים) כל רול חם ארוז בנפרד בקרטון ממש סבבה. קינוח חדש ממש ממש טעים שוקולד מריר בצנצנת כזו, לא יודעת... להסביר אבל ממש טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ohad228 - תמונה
ohad228 8 ביקורות
סניף גדול, אווירה נעימה ושונה, מתאים לכל אחד
4.3
08/06/14

כדומה להמון רשתות גם כאן הקונספט של ג'פניקה נשמר כמו בכל סניפיה, תאורה נמוכה וחמה, עמוס מאוד בכל שעות היממה, תפריט מגוון וכולל גם מנות "רגילות" למי שלא מחפש סושי כמו פרגית, חזה עוף... וסלמון. לצערי המנות שהוגשו בסניף זה היו קטנות יותר באופן נראה לעיין מאשר בסניף ג'פניקה במרכז הכרמל חיפה. המנה המועדפת היא פאד תאי שהיא בד"כ גדולה, טעימה, מזינה ועולה רק 39 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
הפלאפל של הסושי
3.0
18/04/14

ג'פניקה ממשיכה להתרבות ולא בכדי. נראה שהם פיצחו את הנוסחה להצלחה בארץ, שבאופן מפתיע, מסעדות אחרות עוד לא הגיעו אליה, והיא למכור אוכל מבוקש במחיר קצת יותר זול מהמתחרים. בגלל המחיר... האטרקטיבי לא חושבים פעמיים לפני שקופצים לאכול ואפילו במיקום בעייתי כמו החלק האחורי של צומת קרית אתא, המסעדה בדרך כלל מלאה. הסושי, כמו כל ג'פניקה אחרת, פשוט ובינוני. השירות לא נחמד כמקובל והאקוסטיקה ספציפית בסניף זה נוראית (כנראה בגלל קירות הזכוכית והמחסור בתקרה אקוסטית). עם זאת, מאז שנפתחה ביקרנו כבר עשרות פעמים וכמובן שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
ג'פניקה
4.8
12/04/14

תמיד כיף לשבת בג'פניקה. היינו לפני כשבוע. היה קצת עמוס אז חיכינו בחוץ. בסוף ישבנו על הבר. הזמנו 2 בקבוקי בירה אסהי שהייתה מעולה יחד עם 2 רולים של סושי צמחוני שלא הצלחנו לסיים. האוירה... נהדרת, האוכל סבבה והמקום שומר על הרמה. בהחלט טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה