נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
טרי וטעים
5.0
04/01/18

הזמנתי משלוח של סושי ואדממה לבית למרות שאמרו המתנה של 70 דקות הגיע תוך חצי שעה האדממה הייתה חמה וטריה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
מיוחד ויפה
5.0
10/10/17

דבר ראשון מקום שמעוצד ברמה מאוד גבוהה ומכניס אותך לאווירה כמו ביפן/סין יש להם מעין ציפס בטטה ממש טעים ומיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
מרוצה וממליצה
4.3
08/08/17

בעקבות המבצע של ISTUDENT עשיתי חבר מועדון והחלטנו לנצל אותו במסעדה. כחלק מהחברות במועדון יש הטבות חודשיות מתחלפות- בחרנו מנת פתיחה של חמוצים יפניים מתוך 3 אופציות. החצומים היו מעולים... והורגש שהם טריים.בנוסף הזמנו את צ'יפס בטטה (שהיה מעולה) ולאחר מכן הייתה לנו הטבת הצטרפות של 50 שקלים הנחה בכל הזמנה של 100 שקלים. בחרנו סושי מטוגן-צמחוני- אינסייד אאוט, מוקפץ עוף עם בקר ומנת אורז עם עוף חמוץ מתוק (לא מומלץ- מאכזבת מאוד). כל הארוחה יצאה לנו 106 שקלים. לאחר אכזבה בפעם הקודמת, אני מאוד מרוצה וממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tawfik - תמונה
Tawfik 2 ביקורות
שירות גרוע. אני לא יחוזר למסעדה בעתיד.
1.8
29/07/17

שירות גרוע ביותר. אי אפשר להזמין תור, חייבים לעמוד בשביל לקבל שולחן. היו שולחנות ריקים וחיכינו מעל 15 דקות בעמידה. שורה תחתונה, עברה יותר משעה בשביל להזמין. בקיצור, המקום לא מנוהל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
רק משלוחים או T.A
3.3
09/06/17

הזמנו משלוח ולמרות האיחור (70 דקות!)האוכל היה מאוד טעים למעט החמוצים היפניים שהיו חתוכים לחתיכות גסות מאוד. הזמנו שלושה רולים- ריינבו רול, צ'יזי רול ורול סלמון. כמו כן הזמנו כדורי עוף... כמנה ראשונה(מאוד מומלץ) שהגיעו עם 2 רטבים- משהו שמזכיר פסטו ומשהו שמזכיר ברבקיו. המחיר לא זול בכלל יחסים לגודל המנות אבל די טעים. מאוד ממליצה לעשות שמלוחים או T.A ולא לשבת המסעדה בעקבות ניסיון עבר, תמיד מפוצץ והאוירה לא נעימה במיוחד. לסיכום, ל3 בנות המחיר הסתכם ב60 ש"ח לאחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
חוויה טובה מאוד
5.0
29/10/16

רוצה לומר ששווה לחזור ולשבת בג'אפניקה חברה ואני ביקרנו לפני מספר ימים והזמנו 3 מנות סושי שונות, טעימות בטירוף והמחיר באמת מצחיק, פחות מ100 שח ניסינו למעשה מנות שלא טעמנו בעבר והן היו... טעימות ומשביעות השירות היה נעים, ומהיר האווירה היתה טובה ודי רגועה יחסית לחמישי אמליץ על המקום, נהנת בו מאוד תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מריו - תמונה
מריו מבקר מתחיל
אכזבה וזריקת כסף לפח!
2.3
26/09/16

הזמנו שתי מנות שונות - המנה שלי הייתה אמורה להיות מבוססת על ירקות בעיקר על ברוקולי מוקפצים וקריספיים... בפועל קיבלתי מנה נדיבה של ירקות "חיים" -לא מבושלים, לא פריכים ולא קריספיים ! מנהל... המשמרת היה אדיב מאוד ו"החליף" את המנה למנה גדולה יותר ושוב ללא בישול נכון! בסופו של דבר ארזו לי את הסלט החי שלפני שעליתי לרכבי בדרך לשדה התעופה פשוט זרקתי לפח! שלמתי עבור הקולה 14 ש"ח ועבור הארוחה שלא אכלתי 54 ש"ח! אמנם זה עלה לי כמה שקלים...אבל את הלקח שלי למדתי. מריוס

עוד פרטים
הוספת תגובה
roee55 - תמונה
roee55 5 ביקורות
באנו, אכלנו, נהנינו.
4.5
29/06/16

בתור חובבים של סושי ישבנו כמה חברים בסניף בקרית אתא ולשמחתנו לא איכזב! מנות מצוינות המטובלות בצורה מושלמת, סושי משובח. והכל באווירה נעימה. המחיר משתלם. הישיבה מתאימה לכל אירוע. ממליץ... להזמין מקום מראש- בערבים המסעדה לרוב מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Malka - תמונה
Malka מבקר מתחיל
מאוכזבת!!!
4.3
08/06/16

בתור לקוחה ותיקה שלכם אני די מאוכזבת מהוצאת המנה דג בלימון מהתפריט. אני מגיעה לפחות פעם בשבוע עם חברותי לסעוד אצלכם ובכל פעם נהנות מחדש ממנה זו. זו היתה אחת המנות הטובות והמיוחדות... שלכם!! איך אפשר להוציא מהתפריט מנה כל כך טובה??

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
טעים
4.3
04/04/16

אני מאוד אוהבת את מסעדת ג'פניקה, יצא לי פעם אחת לבקר במסעדה שנמצאת בקרית אתא. האוכל שם מאוד טעים, היה קצת עמוס מדי באנשים, המקום מעוצב בצורה יפה ורומנטית. הסושי והמנות העיקריות שם מאוד... מאוד טעימות, המחירים לא יקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה