נגישות
נגישות

מינאטו - MINATO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על מינאטו

Rama Eshel - תמונה
Rama Eshel 2 ביקורות
לכל החושים!
4.5
11/01/16

הגעתי לשם כבר כמה פעמים. מתכוונת תכלס לנסות את כל המנות. בפעם האחרונה, הגענו 6 אנשים מהעבודה. ישבנו בשולחן היפאני. פצצה. נתנו יד חפשית למלצרית ולכן לא אוכל להמליץ ספציפית על מנות, אבל... הכל היה פשוט מעולה. מעודן מאד בתיבול, מגוון, מרקמים שגורמים לי לבלוע רוק עד עכשיו... מומלץ מאד. יצאנו ב1000 שח לפני טיפ, ל6 אנשים, אז לדעתי לא נורא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 3 ביקורות
מומלץ בחום ארוחת טעימות
4.3
25/09/15

הגענו לשם לחגוג יום הולדת. הלכנו על מנת טעימות זוגית, היא לא זולה אבל שווה כל שקל. המנות מתוזמנות נכון ומגיעות בשלל משחקי מרקם,צבע,חום\קור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zabar - תמונה
Zabar 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
04/03/14

כל כך מהנה שאני כותב תוך כדי שאני במסעדה אוכל נהדר ושירות אדיב מהיר ומקצועי מחיר מאוד יקר אבל אוכל ברמה וכלים יפים

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
סושי סביר, שירות גרוע
2.3
05/02/14

ישבנו לעסקית באמצע השבוע, לא הייתה פעם אחת שניגשו אלינו מבלי שהיינו צריכים לנופף למלצר ( גם כדי להביא תפריט). הסושי סביר, אבל לא יותר טוב מסושיות פשוטות ולכן לא מצדיק את העלות הנוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
מסעדה ברמה
3.8
15/10/13

ישבנו לאכול במסעדה בעסקית צהריים שכללה מנות ראשונות סלט וואקמה, מרק מיסו וסוג של תפוחי אדמה במירין לפי דעתי שהיו מאד מאד מיוחדים. למנה עיקרית הזמנו קומבינציה שהייתה טובה, מנת סלמון צרוב... עם אבוקדו ביצי סלמון ובצל ברוטב הדרים מעוטר במיונז(שטיפה הרס), מנה קטנה אך התעגנו מכל ביס. רול נוסף שהזמנו היו ה"רופונגי רול" רול טונה אדומה שעטוף בטונה אדומה שהושרתה ברוטב מיוחד וספחה טעם נהדר, פעם ראשונה שאני טועם מנה כזאת והסינרגיה בין המרכיבים הללו באמת הרשים אותי(ואחרי 35 מסעדות סושי שהייתי בהם). כמו כן המסעדה מציעה ג'יג'ר תוצרת ביתית שהיה מוצלח מאד. שורה תחתונה מסעדה ברמה גבוהה מאד עם חומרי גלם איכותיים וחשיבה יצירתית של השף. לצערי המלצרית לא הייתה כל כך אדיבה אלינו וחבל כי זאת באמת מסעדה ברמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil Hayon - תמונה
Gil Hayon 3 ביקורות
סושי מעניין ולא בנאלי
3.5
05/10/13

מסעדה מעוצבת באופן יפה ופשוט, שירות נעים מאוד - חייכני והמלצריות יודעות על מה להמליץ. לא דוחפים לך מנות אלא ממש מנסים להתאים לך. האוכל הגיע מהר ומוגש באופן מרשים. לא הכי זול בעולם: עבור... ארבעה רולים (שניים מיוחדים ושניים רגילים) + 2 בירות גולדסטאר שילמנו בסביבות ה160 ש"ח לאדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon Schwarz - תמונה
Alon Schwarz מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה ללא קשר לכשרות
4.5
20/09/13

מנות קטנות וטעימות בתפריט האיזאקיה. טומה טאאקי ספיישל- מנה מדהימה טרטר טורו וטרטר האמאצ׳י- שתי מנות שאי אפשר להאמין שאתה אוכל אותן בארץ! הסלט סובה מעולה...הרולים המיוחדים יקרים אבל הכי... טובים שאכלתי בארץ למרות שכשרה. אני חושב שזו היפנית הכי טובה בארץ, גם ביחס למתחרות הלא כשרות בתל אביב.... בקיצור תנסו

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
יקר אבל שווה כל שקל
4.8
19/04/13

מסעדה יפנית עם מנות מיוחדות וטעימות בטירוף! הן אומנם יקרות למדי אבל חומרי גלם מיוחדים ומדהימים. לא טעמתי דגים כאלה בארץ בשום מקום. אכלנו מנת סשימי שהוגשה בצורה יפהפיה על קרח, רולים... מיוחדים (עולים סביב 60 שח) אבל כל ביס הוא טענוג צרוף. גם מנות טאטאקי היו טעימות ומיוחדות. כדאי ללכת על המנות המיוחדות ולהעזר בהמלצות של מלצריות שמאד מקצועיות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
סושי לאוכלי כשר
3.5
10/01/13

הסושי היה מאוד טעים אבל אין ספק שלאוכלי הלא כשר מסעדת סושי כשרה זה מאוד מגביל מבחינת המבחר של הדגים ושילובים של הסושי. בנוסף עושה רושם שעצם העובדה שמדובר במסעדה כשרה זה הופך אותה להיות... יקרה יותר ולדעתי לא ממש בצדק. העיצוב יפני ומאוד נעים אבל יחסית למחיר אם אתם לא צריכים מסעדה כשרה לא בטוח שהייתי ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorit - תמונה
Dorit מבקר מתחיל
ממש לא מומלץ!
1.3
01/01/13

אמנם לא הזמנו מקום אז עשו לנו פרצוף ועשו לנו הרגשה שעושים לנו טובה בכך שנתנו לנו לשבת על הבר בפינה... אהה נכון, יותר מחצי מהמקומות במסעדה היו פנויים... פרט למנה אחת שהיתה מרשימה בטעם כל... השאר היה בינוני פלוס ולא יותר מכך. המחירים לעומת זאת מאוד גבוהים - חישוב מהיר הביא אותי לכך שכל חתיכת סושי עולה 10 שקלים (חתיכה לא רול...) שילמנו כמעט 290 ש"ח על: מנה אחת קטנה וטעימה מאוד של טונה צרובה, רול אחד אינסיידאווט עם שמונה חתיכות, קומבינציה שכללה שש חתיכות סושי פשוט ושש חתיכות סושי מעט יותר מורכב, כוס אחת של יין בקבוק בירה אחד. השירות הפלצני הזה של "טוב נו, נעשה לך טובה ונשרת אותך" הוא גרוע ולא יכול להיות שבמסעדה שבה יש ארבעה שולחנות עם סועדים, שתי מלצריות ומארחת - מחכים כדי להזמין מעל לעשר דקות... בקיצור, לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה