נגישות
נגישות

בראון - BROWN ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על בראון

דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
אי של שקט
4.0
16/12/17

באנו לארוחת בוקר בשבת , הזמנו קוראסון פתוח ובנדיקט הארוחות היו טובות השירות קשוב וטוב . קינחנו בעוגות וקפה שהיו מצוינים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/12/2017
מקווים שנתראה שוב בקרוב.
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
שרות נוראי, לא נחזור
2.5
19/08/17

אנחנו מגיעים לארוחות בוקר בבראון לא מעט ותמיד מרוצים. היום הגענו ב 9 בבוקר, 5 אנשים, והזמנו "ארוחת פועלים" עם בורקסים אך המלצרית חזרה ואמרה שהבורקסים רק עכשיו נכנסו לתנור, ביקשתי לדעת... תוך כמה זמן יהיו מוכנים כי אולי אחליט לחכות (אשה בהריון עם רצונות) ולאחר שנאמר לי סביב 20 דקות השבתי שאין בעיה ושיתחילו לאכול ואני אצטרף.. לאחר 40 דק ביקשתי מהמלצרית לבדוק ונאמר לי שעדיין לא מוכן ויקח בערך עוד 10 דקות, לאחר 15 שעה ביקשתי שוב לבדוק (מלצרית אחרת) ונאמר לי עוד 7 דק'.. השעה היתה כבר 10:05..מיותר לציין שבשום חישוב זמנים זה לא 20 דקות אולי קצת יותר.. מה שיותר עצבן שבשום שלב לא ניגש אלינו אחראי משמרת, שלחלוטין היה מודע לסיטואציה, ויותר מזה כאשר המלצרית נגשה אליו בפעם השלישית ששאלנו הוא ביטל את מה שאמרנו בהנף יד ובאמירה בסגנון של "so what" (לא קשה להבין את המתרחש שיושבים קרוב לעמדת מלצרים).. היה ניתן לפתור את הכל בזה שפשוט היו אומרים שלא ניתן להזמין את הארוחה אך תחושת הזלזול שקיבלנו מהמסעדה היא לא מתקבלת.. לא חסכנו במילים ואמרנו את התחושה שלנו למלצר שפינה לנו את הצלחות אך עדיין אחמש לא ניגש, המלצרית המקורית שלנו התעלמה מהשולחן, כנראה ממבוכה, ואחראי נוסף שההגיע בשלב מסויים(חולצה כחולה ומשקפיים, אולי הבעלים) לא הראה אכפתיות, בשום שלב אף אחד לא ניגש לשאול או חס וחלילה להתנצל... בסוף הארוחה שלחו לנו כפיצוי (כנראה) בראוני וגלידה אך בשום שלב לא התנצלו.. שזה העיקר בעיני.. הפיצוי לא שווה דבר אם היחס הוא חסר אכפתיות..אנחנו אליהם לא נחזור וחבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/08/2017
קראנו את כל שכתבת בעיון רב, בהחלט מתואר מצב שאינו מתקבל על הדעת וכפי שאת יודעת מהיכרותך איתנו גם לא עולה בקנה אחד עם השירות החם והאישי שחשוב לנו מאוד ואנו מקפידים עליו. המקרה נבדק מול מנהלי המשמרת שתיארת, צוות המלצרים וצוות המטבח ואנחנו מאוד רוצים לייצר עבורכם חוויה מתקנת ומייצגת. נשמח ליצירת קשר אישי, אם תוכלי להעביר את מס הטלפון שלך למייל brown.g.hr@gmail.com. תודה על הביקורת ומקווים מאוד שנוכל לדבר בקרוב. שבוע טוב
אופיר - תמונה
אופיר מבקר מתחיל
אוכל נחמד, שירות על הפנים
2.3
22/11/14

הזמנו מקום מראש לשבת בפנים, כשהגענו הושיבו אותנו בחוץ (בחלק המקורה) בטענה שמלא בפנים כרגע ועדיף לנו ככה. היה רעש בלתי נסבל ולאחר שהתלוננו שנית אמרו שנקבל פיצוי על כך. במהלך כל הביקור... במסעדה לא היה מלצר שניגש אלינו במהלך האוכל לבדוק אם צריך משהו, היו טעויות בהגשת הקפה והמנות וכמובן ששום פיצוי לא הגיע. האוכל עצמו היה נחמד, ברמה סבירה של בתי קפה אבל לא משהו ששווה לסבול את השירות הזה בשבילו. לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
alyailya - תמונה
alyailya 2 ביקורות
מסעדה טובה הפכה לגרועה וחבל
2.0
21/02/14

חשוב לציין כי מאוד אהבנו את המסעדה הזו (לדעתי, בקלות היתה לוקחת תואר של אחד מסעדות עם ארוחת בוקר הטובה בת״א)... ביקרנו במקום כמעט פעמיים בשבוע, המלצנו על מקום לכל החברים, אך בפעם אחרונה... שהיינו שם, התאכזבנו מהשירות עד כדי כך שהחלתנו לא לחזור לשם יותר... ביום שישי 14.02.14 נכנסנו בסביבות שעה 14:00 ומכיוון ידענו שקניון נסגר בקרוב, שאלנו האם מטבח פתוח והאם ניתן להזמין ארוחת בוקר. נאמר לנו שניתן להזמין, אך ללא שתיה. מכיוון שהיינו שם מלא פעמים, שאלתי האם זה משהו חדש וביקשתי תפריט - בתפריט מופיעה ״צלחת ארוחת בוקר״ עם שתייה חמה וקלה. למנהל משמרת שהיה במקום לא היה כל כך הכפת שאמרנו שהיינו בעבר וגם בתפריט מופיע שזה בא עם שתיה. על זה נאמר לנו כי התפריט החדש עדיין לא הודפס ולכן הוא אומר לי באל פה כי שתייה לא כלולה. חבל מאוד שככה מעבדים לקוחות, בסופו של דבר אכלנו במסעדה אחרת במתחם עם האחלה שירות ואוכל. אם מחליטים לשנות תפריט זה מאוד לגיטימי, אבל לדעתי במסעדה שמכבדת את עצמה ויותר חשוב את הלקוחות הנאמנים שלה ,השינוי בפועל אמור להיות אחרי שמעדכנים את התפריט, ולא בצורה כזאת שנותנים ללקוח. היחס היה מאוד מזלזל, חוסר גמישות לא מתאימה למוקם כזה - לא נבקר יותר שם , לא נמליץ יותר עליה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
בראון
5.0
15/02/14

הייתי השבוע בפעם הראשונה במקום. איך שנכנסים יש בבית הקפה המדהים הזה אוירה של חו"ל. הגעתי בשבוע שבו אין תפריט רגיל אלא שבוע של קונספט סלטים. אני הלכתי עם סלט אנדיב עם גבינת עזים שהיה... מדהים וחברי הלך על סלט של טונה וסלמון שלטענתו היה נהדר. לבסוף לקחנו קפה וכן עוגת גבינה מעולה. יש לציין את השירות הטוב והמוסיקה הנעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 5 ביקורות
מסעדה מצוינת אך יש אבל
3.5
06/07/13

מקום נעים מאוד, צוות מקצועי ואוכל מאד אבל מאד טעים. יש אבל אחד, הוא לא קטן, לאנשי עסקים ולארוחות עסקיות אין מה להגיע לכן, פשוט אין להם. ארוחת צהריים ללא ארוחה עסקית יוצאת כ 100 ש"ח,... במחיר הזה ניתן למצוא בעיר ובאיזור דברים מעולים. אז אנא, הכינו ארוחה עסקית כי הפוטנציאל שלכם ענק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
לדיירי המגדלים
3.3
01/03/13

הגענו במוצ"ש בעקבות המלצה חמה על העוגות. המבחר היה מצומצם יחסית (בגלל סוף-סוף השבוע) וכלל בעיקר עוגות מוס קטנטנות ועוגיות. הכול טעים, כולל הקפה. מי שמחפש אווירה צעירה וקלילה- לא ימצא... זאת כאן. ניכר שבאי בית הקפה הם בעיקר תושבי המתחם הסובב, וההתנהלות במקום בהתאם- מקצועית, אבל גם אובר-פורמלית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מקום מדהים
4.8
09/10/12

בית קפה טעים ביותר עם מנות מאד גדולות ומפתיעות! מנת שניצל עם פירה פשוטה אומנם, אבל עשוויה מחומרי גלם איכותיים מה שהופך אותה לטעימה במיוחד! פיצות וקישים מאד מאד טעימים. וקינוחים - גן... עדן. מחיר של קינוח מעוצב וטעים - 16 ש"ח בלבד, לא אופייני לתל אביב. מחיר הקפה (14 ש"ח להפוך רגיל) מקלקל מעט את התמונה, מצד שני שוקולד שוויצרי משובח המוגש לצד כוס קפה מפצה על המחיר הגבוה. במקום גם לחמים טריים ועוד מגוון דברים מפתים שגרמו לי לחזור לבראון כבר 5 פעמים לפחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה