נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

Goku - תמונה
Goku מבקר מתחיל
אוכל נחמד אך מנות קטנות מאוד!!
2.8
19/06/21

המנה קטנה מדי, לא משביעה בכלל. יכולתי לאכול 5 מנות כאלה בלי שום בעיה. אני לא מאמין שהזמנתי משם. קטן מדי ולא יכול לעבור אל סדר היום! אני רעב!!!!!!!!!!! זה כל-כך קטן!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי  - תמונה
קובי 5 ביקורות
מעולה!
5.0
10/04/21

אכלנו אתמול. חמישה סועדים רעבים... ארבע מנות ראשונות, חמש עיקריות, שני קינוחים, בקבוק יין אדום (פרימיטיבו). אוכל טעים, שירות מעולה, קשוב ומתקתק, מחיר הוגן לגמרי. מראה של ביסטרו שכונתי,... אווירה נחמדה מאד. בהחלט נחזור לשם וממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimon - תמונה
Shimon מבקר מתחיל
שגיאות במנות, מנות קטנות
1.0
03/05/20

שגיאות במנות, מנות קטנות ושירות לקוי. גל מנהל הסניף לא יודע לשרת לקוחות, לא עומד מאחורי טעויות לאחר ששולח מנות חסרות או לא נכונות. ממליץ להימנע ככל האפשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 2 ביקורות
אכזבה
1.5
09/11/19

בעבר נהנתי מאוד. אתמול ממש לא הדירות היה איטי ולא מקצועי האוכל היה ברמה נמוכה. הזמנתי פולנטה שהגיע פושרת וחסרת טעם. חברים אחרים הזמינו ריזוטו פירות ים שהגיע טפלה והוחזרה, סלט רחוב עם... עלי רוקט שלא נשטפו היטב והחול הורגש מאוד והיה בלתי רכיל. התלוננו על כל אלה לא התנצלו לא ניסו לפצות אותנו בשום דרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 3 ביקורות
אוכל ברמה מעל כולם
5.0
29/10/19

האוכל הכי טוב באזור כבר מספר פעמים שאני מגיע ורק רוצה לנשק את השף ממליץ על פאדניה סרדינים ופירות ים אוליו אוליו ,דא " יש כאן את הפיצה הטובה בארץ ממליץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Revs - תמונה
Revs מבקר מתחיל
במשלוחים מנות קטנטנות
1.0
14/10/19

קיבלתי במשלוח פסטה, מעבר לזה שהיתה מעט קשה, היתה בגודל פצפון ולא שווה את המחיר. גם כשהתקשרתי להתלונן על גודל המנה, בכלל לא התייחסו ואמרו שהם לא מקשיבים לתלונות כי הם כבר 8 שנים בשוק... וככה הם עובדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל נחמד
3.5
03/08/19

היינו במסעדה בשעות הערב, חוויה אורבנית לגמרי. הזמנו קוקטיילים שהיו לא מיוחדים, מנות ראשונות היו בסדר, בסלט היה יותר מדי עלים ופחות מרכיבים אחרים, הפיצה הייתה מאוד טעימה, הפולנטה הייתה... טעימה אבל לא במרקם כמו שצריך והניוקי היה נחמד, בסך הכל היה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
talivosko - תמונה
talivosko מבקר מתחיל
חוויה מאד לא נעימה
2.3
22/07/19

ביום שישי האחרון אכלתי עם משפחתי במסעדה. המנות היו מגוונות וטעימות אך השירות היה מזעזע. הצלחות שהוגשו לנו היו מלוכלכות. בנוסף, התיישבנו כולנו בכיסאות ולאחר קצת זמן שמתי לב שכל הכיסא שלי... בשמן, החצאית הלבנה שלי התלכלכה כולה. ניגשתי למנהל שהיה באותה משמרת, לעדכן אותו שמאד לא נעים להתלכלך ככה במסעדה. המנהל לא ניגש לשאול אם הכל הסתדר, לא ניגש להחליף כיסא. ביקשתי ממנו שאם אפשר שיוציא את הכיסא על מנת שהלקוח הבא לא יחווה חוויה כזו לא נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gili - תמונה
Gili מבקר מתחיל
על הפנים
1.0
28/02/19

חייבת לציין שההתנהלות מול לקוחות שלכם מזעזעת. מתקשרת למסעדה אחרי איחור של 40 דקות במשלוח. הבחור שעונה לי אומר שרק ייצא עוד 10 דקות. שואלת אם זה מקובל עליו וכל מה שהוא עונה לי זה מן... המהום של כן בצורה מאוד חצופה. שום התנצלות, שום פיצוי, שום טלפון מראש להודיע שיש איחור והרבה הזמנות כדי שנוכל לבטל ולא לייבש את החברים במשרד שמחכים להזמנה שלנו. התנהלות באמת מתחת לכל ביקורת. היינו מזמינים מכם הרבה, זה כבר לא יקרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
פיצה טובה!
5.0
19/01/19

אתמול עברתי במקרה ליד המסעדה, ועשיתי טייק אווי של פיצה פטריות. הפיצה הגיע מהר, השירות היה טוב, והפיצה הייתה טעימה. ממליץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה