נגישות
נגישות

אוליברי - OLIVERY ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על אוליברי

rina - תמונה
rina 2 ביקורות
אחת החוויות הגרועות ביותר
1.0
15/05/22

חיכינו 50 דקות למנה ראשונה ויטלו טונטו שהיא מוכנה מראש. שאר ההזמנה לא היגיע בכלל אחרי שעה וחצי!!! ביקשנו 2 כוסות ריקים למיים ואחרי 15 דקות ניגשתי לבר כדי לקבל אותם ביקשנו לדבר עם... האחראי, והוא התווקח והאשים את המלצר ממש לא בצדק. המקום רועש, עם אקוסטיקה בעייתית אפילו כאשר אין הרבה סועדים. לא כל התפריט ניתן לקבל.... כקיצור עוד לא פגשנו ניהול כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itai - תמונה
Itai מבקר מתחיל
אוכל טעים מאוד, מומלץ
5.0
06/05/22

נכנסנו ללא הרבה ציפיות, פשוט כי היינו אחרי הצגה בקאמרי, מיד נזכרנו במסעדה שאהבנו לפקוד לפני עשור. הופתענו לטובה ממגוון התפריט והטעם של המנות שבחרנו (ניוקי כרובית וסלט כרובית). האוכל... סופר טעים, השירות אדיב ומהיר. בקיצור תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lir - תמונה
Lir מבקר מתחיל
שירות לא טוב ואוכל בינוני
2.5
11/04/22

הפיצה הייתה לא טעימה, הופתענו. שאר המנות היו טעימות. אך הגיעו באיחור ניכר של שכחצי שעה אחרי מנה ראשונה שחלקנו כל השולחן. כך שבפועל חיכינו המון זמן. המסעדה רועשת ואין מספיק מלצרים. לא... נשוב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
איטלקיה סבירה במיקום נפלא
3.3
21/03/22

נתחיל מהמיקום, צמוד לקאמרי ובסופ"ש החניון במחיר מאוד נח. השירות היה ממש בסדר. האוירה, כך כך. לא התלהבתי, קצת רק וריק. האוכל - זה כבר יותר מורכב. הפסטות היו בסדר+, לא פאר היצירה אך בהחלט... בסדר . הפיצה היתה מאכזבת. מכיוון שהאכזבה בעיקר מהבצק אז כנראה כלל הפיצות כך. דווקא התוספות על הפיצה היו טובות. במחיר הזה ( דומה לרוב האיטלקיות) יש אופציות יותר טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 5 ביקורות
אוכל איטלקי נפלא
4.5
28/02/22

ממוקמים סמוך לקאמרי, אוכל איטלקי פשוט נפלא, כל מה שהזמננו היה מעולה, אני הזמנתי פיצה תרד, לא זוכר מתי אכלתי בארץ פיצה כל כך טעימה, כל המנות , חמש במספר שהוגשו בנדיבות חוסלו, לא נשאר... לקחת הביתה . השירות היה מהיר וחייכני , באשר למחיר, לא זול אבל לא מוגזם , ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pini - תמונה
Pini 4 ביקורות
אוכל איטלקי בינוני מינוס
3.8
26/02/22

לאחר טעימת פיצה פטריות ושתי פסטות: הפיצה (הבינונית) מוצפת שמן כמהין המסתיר את טעמה. הפסטה מבושלת פחות מאל דנטה, ומלאה בשום (בטעם אבקתי) המחבל בטעם הבינוני ממילא. המקום רועש למדי. אציין... לטובה את השירות המהיר והקשוב. המחיר סביר לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיה - תמונה
מיה מבקר מתחיל
שירות נוראי , אוכל לא מספק
1.3
13/02/22

הייתי עם משפחתי במסעדה אחרי ביקור במוזיאון תל אביב, המלצרית התנהגה אלינו בצורה נוראית, שאלנו שאלות על התפריט והיא אצרה בתשובה הכל כתוב בתפריט תסתכלו לבד. אוכל סביר ביותר אך לא שווה את... החוויה הלא טובה שיצאנו משמה, אחרי דיווח לאחמש על ההתנהגות שלה זה לא היה נראה שיותר מידי אכפת לו לא ממליצה בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
drorz67 - תמונה
drorz67 2 ביקורות
חותם פה קבע
5.0
21/01/22

איזה כיף לצאת מהצגה בקאמרי ישר אל תוך המסעדה הטעימה הזו. אשתי ואני אכלנו ניוקי ערמונים ופיצה פטריות וכמהין..פשוט התעלפנו מכל ביס..כל כך טעים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Margaret - תמונה
Margaret מבקר מתחיל
נהדר
5.0
28/09/21

השירות היה מצוין , האוכל טעים מאד מאד. בקינוח קצת התאכזבנו גם מטעם הטירמיסו וגם עד להשגתו. אבל אני אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
lihikeynan312 - תמונה
lihikeynan312 מבקר מתחיל
אוכל מעולה וגם השירות!
5.0
23/08/21

אוכל מושקע מאוד! ירקות טריים, מנות גדולות מאוד! סלט אחד הספיק לנו לשלושה. מאוד ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה