נגישות
נגישות

ג'סיקה רסטרו בר - jessica ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על ג'סיקה רסטרו בר

Shura - תמונה
Shura מבקר מתחיל
יחס גרוע ומגעיל!!!
2.0
15/03/14

המקום נחמד, אבל היחס של העובדים מגעיל במיוחד היחס של בעל המקום!!! ביום שישי הזמנו שולחן ב21:30 כשהתקשרנו שאלנו אם זה דנס בר, בחורה שעהתב לנו אמרה שזה מסעדה אבל אחרי 00:00 זה הופך... למסיבה. ולא נאמר לנו שכבר בסביבות ה23:00 מתחילים לקפל שולחנות פשוט היקימו אותנו מהשולחנות למרות שחלק עדיין אכלו !!! החלטנו להישאר למסיבה אבל מסתבר שצריך גם לשלם על הכניסה ואם לא אז לפנות כמה שיותר מהר את המקום (בצורה ממש מגעילה בלי כבוד)ניסינו להסביר לבעל המקום שמרוב שלא ידענו על זה אנחנו נעזוב את המקום בלי לחץ ויש דרך לדבר יפה ולא להעיף אותנו כתגובה לזה הוא צעק פשוט :"תצאו מכאן! אני הודעתי לכם כשהתקשרתם!" (ובפועל הזמנת השולחן נעשה מול בחורה, שמוכיח שהוא משקר!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/04/2014
ראשית שמי אבי ואני מהבעלים של המקום (לא נוכחתי באותו ערב, אך עשיתי תחקיר מעמיק ואלה מסקנותיי ) דיברת עם בחורה בשם נטלי ( המארחת ) ורצה להזמין מקום לשעה 22:30, נטלי הסבירה לך (או לחברתך) שיש מסיבה ועדיף לכם להגיע יותר מוקדם כדי לאכול ולבסוף עשתה את ההזמנה ל 21:30 השיחה היתה ארוכה (בערך 10 דק ) ונטלי הסבירה לה טוב טוב על המסיבה והתשלום למסיבה, ידעת הכל מראש!! (או חברתך) חוץ מזה אתר משמש כביקורת על אוכל ושירות, ואני לא רואה את האתר הזה נותן מקום לכל מיני אנשים לנסות לפגוע ממניעים לא מניעים ג'סיקה פתוחה 3 שנים (חודש הבא) וכך מתנהל המקום לארוך כל התקופה הבעלים, בן ז'נו היה איתם סופר סבלני ולבסוף ניגש אל בחורה עם שימלה אדומה ואמר לה שהם וכל החברים שלה לא צריכים לשלם למסיבה!, ולעדות המלצרים והאחמ"ש היה סבלני למרות שהלקוחה "שיקרה במצח נחושה" על זה שהיא אמרה שלא ידעה על קיום המסיבה!!
אורן - תמונה
אורן 2 ביקורות
יחס משפיל!!!!
2.3
01/06/13

לכבוד יום ההולדת של זוגתי החלטנו לפתוח את היום בארוחת בוקר מול הים, ארוחת הבוקר הייתה סבירה לא עשירה במיוחד ואם לדייק דלה... אבל כל דזה מתגמד מול היחס של בעל המקום שהיה מזעזע!!! בעת... ההזמנה (שנעשתה ע״י בעל המקום עצמו) נתבקשנו לבחור שתיה (הארוחה כללה שתיה חמה או קרה) שנינו הזמנו זירו, ולא נאמר לנו במעמד ההזמנה כי על זירו נאלץ לשלם מחיר מלא (כפי שנהוג בשאר המסעדות שמתריעות מראש על תוספת תשלום על כל דבר שאינו כלול במחיר הארוחה) עם סיום הארוחה הוגש לנו החשבון שניסינו לשאול מדוע חוייבנו במחיר מלא ומדוע לא הובהר לנו במעמד ההזמנה כי זירו הינו בתשלום מלא, התחיל בעל המקום לנזוף בנו ולכנות אותנו בצעקות ״אתם הדוגמא לישראלי היפה״ ״ נראה לכם הגיוני שיזרו זה חלק מהארוחה״ וזה רק ציטוט של חלק קטן מהדברים שנאמרו על ידו (את השאר נחסוך מכם) מיותר לציין שנהרסה לנו לחלוטין כל החוויה ואנחנו חושבים שלא ראוי שבעל מסעדה ידבר כך ללקוחותיו כמובן שאנחנו לא נחזור יותר לג׳סיקה וממליצים גם לכם להמנע מלהגיע למקום יש מספיק מקומות אחרים מול הים שיודעים איך להתייחס בכבוד ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Shura
Shura
15/03/2014
המקום נחמד אבל היחס של בעל המקום מאוד מגעיל ומשפיל!!!
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
קפיצה קטנה לחו"ל
4.5
11/05/13

המקום צמוד למלון אורכידאה פלזה בטיילת ת"א ומושך אליו את כל התיירים השוהים בסביבה, כל שנוצרת אווירה תוססת ממש כמו בבר אירופאי. האוכל טעים, הבירה זורמת. בשעה 23:30 הם מרימים את כל הריהוט... והופכים את המקום לרחבת ריקודים.

עוד פרטים
הוספת תגובה