נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
לא אשוב
2.3
29/05/17

הגעתי למסעדה לאכול ארוחת צהריים, והזמנתי למנה ראשונה את הסלט היווני, ולמנה עיקרית פנה פיצה. השירות שם מאוד מאוד איטי, המלצרים מתווכחים בינם לבין עצמם, הרבה פעמים כשמבקשים משהו מאחד... המלצרים הוא פשוט לא עושה את זה, וצריך לבקש מכמה מלצרים במקביל על מנת לקבל מה שמבקשים. לקח לסלט בערך חצי שעה לצאת, שזה פשוט בושה. הסלט גם יצא ביחד עם הפסטה, למרות שביקשתי שייצאו בנפרד (כמו בכל מסעדה נורמלית). המקום לא ערוך לכמויות של אנשים, לא הגיוני שהם לא מתפקדים ככה. לא שווה את הכסף לטעמי, לא אשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל טוב שירות טוב
4.0
23/05/17

קודם כל לפני הכל אני חייבת לציין לטובה את השירות, אפילו שהמסעדה הייתה מלאה קיבלנו שירות טוב. התפריט מגוון מאוד וניתן לבחור בין שלל מנות, האוכל בסך הכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
ארוחת הבוקר הכי טעימה
4.0
01/05/17

איו ספק שהארוחת בוקר בגרג היא הארוחת בוקר הכי מפנקת שקיימת, המחיר קצת יקר, אך טעים ושווה כל ביס. יתרונות- אפשר להוסיף תוספות לחביתה ללא תוספת תשלום, אפשר להוסיף גבנ"צ, פטה, עגבניה, עשבי... תיבול, פטריות, בצל ועלה סיגר. ממליצה על העלה סיגר כי הוא מאוד משדרג את האומלט. חסרונות- אין אפשרות לריפיל על המטבלים או לחם. המלצריות בגרג בקניון הגדול קצת חדשות ולא הכי בקיאות במנות. המיץ תפוזים לא סחוט במקום, סחוט זה רק מיץ תפוחים או גזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 7 ביקורות
מקום שחוזרים אליו
4.5
30/04/17

אכלנו במקום הזה הרה פעמים וכל מה שהזמנו היה טעים מאד והגיע מהר עם שירות יוצא מן הכלל כולל פעם אחת שנתנו לנו פיצוי על עיכוב והכל בחיוך ובשרות אדיב מומלץ מאד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה מבקר מתחיל
חוויה מדהימה!!!
5.0
04/07/16

אני הייתי בקפה גרג בקניון אבנת והיתה לי חוויה מדהימה אני טבעונית ושמחתי מאוד לדעת שיש תפריט מגוון וטבעוני עם אוכל מעולה אני הזמנתי "פיצה טבע" עם כל התוספות וזה היה מעולה הפיצה הכי טעימה... שטעמתי אי פעם!! ממליצה בחום! ומאז אני לא מפסיקה לנדנד לאמא שלי ללכת לשם עוד פעם!! הפיצה היתה גדולה ומשביעה והמחיר היה זול מאוד יחסית לגודל המנה ולטעם המדהים שלה והאווירה היתה מדהימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוירה טובה, אוכל טעים
3.3
20/06/16

היינו ביום שבת בערב בקפה גרג, למרבה הפלא המסעדה הייתה פתוחה עד 12 ואפילו שבאנו 45 דקות לפני הסגירה לא הרגשנו לחץ של סגירה מהמלצרים, בכלל האווירה הייתה נעימה, השירות היה טוב מאוד, הייתה... לנו בעיה באחת המנות שהזמנו והחליפו לנו באופן מיידי ללא ויכוחים. האוכל היה טעים, אין בו ייחוד מסוים אבל בסופו של יום השירות היה טוב והאוכל טוב, סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rzamir4 - תמונה
rzamir4 2 ביקורות
ארוחת בוקר בשישי בקניון הגדול פ"ת
2.3
30/08/15

שלום, רציתי לשתף ב"חוויה" לא כל כך חיובית שהייתה לנו ביום שישי האחרון, 28.08.15, בסניפכם בקניון הגדול בפתח תקווה. הגענו לסניף בשעה 12:10 ולאחר כעשר דקות הגיע אלינו המלצר. הזמנו את ארוחת... הבוקר שלכם ולמרבה הפלא עד השעה 13:00 עדיין לא קיבלנו שום דבר! לא כל כך הגיוני לחכות כל כך הרבה זמן לארוחת בוקר לדעתי. רק לאחר שהסבנו את תשומת ליבו של המלצר שלא קיבלנו דבר עדיין, הגיע האוכל לאחר כחמש דקות. מנהל המשמרת אף בא והתנצל ואמר שיפצה אותנו בסוף הארוחה. אני לא רוצה להישמע קטנונית, אבל כאשר הזמנו את השתייה החמה אף מלצר לא טרח לפנות את הצלחות והאוכל שנותר על השולחן ופשוט הגישו לנו את הקפה אל השולחן כפי שהוא. בסוף הארוחה לא קיבלנו שום פיצוי כפי שהבטיח מנהל המשמרת ויצאנו מאוד לא מרוצים מהשירות שקיבלנו. מקווה שתיקחו את זה לתשומת לבכם ותפעלו לשיפור השירות.. רותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
חביב ומעט יקר
3.5
17/07/14

בקטע היותר שקט של הקניון .יש צד עם נוף למחוץ הקניון. הילדה הזמינה מלווח. הגיעו 4 חתיכות גדולות עם ביצה,ירקות , מטבלים ורסק עגבניות .מספיק לשני אנשים.אני הזמנתי בורקס . הגיעו 3 בורקסים... ארוכים , חמים וטעימים . מנה גדולה .השירות מהיר ויעיל . 15 שקלים לכוס לימונדה קטנה ו 28 שקלים למילקשייק היו קצת גבוהים לדעתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
אוכל בסדר אבל יקר מאוד
2.3
02/05/14

האוכל כבר כמה שנים פה אותו דבר ואותו טעם, אבל המחיר זינק לשמיים ואינו מוצדק. לדוגמא, ארוחת בוקר זוגית עולה 109 ש״ח אבל מקבלים כוס קפה קטנה וצריך להוסיף 5 ש״ח לגדול. בהתחשב בעלות של... הארוחה, להוסיף עוד כסף לקפה בגדול נורמלי זה מגוחך. חבל שהרשת נהייתה ככ יקרה ללא הצדקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
מקום טוב למי שאוהב להמתין הרבה זמן
2.5
13/01/14

הלכתי עם אשתי לארוחת בוקר במקום. האוכל טעים, אבל השירות מתחת לכל ביקורת. חיכינו לקפה קרוב ל45 דק' כשהיה נראה שהמלצר שכח מזה, וגם אחרי שהזכרנו לאחראי לקח עוד המון זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה