נגישות
נגישות

מפגש גרונר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על מפגש גרונר

elior18panigel - תמונה
elior18panigel מבקר מתחיל
מאכזב מאוד!!!
1.5
11/09/17

יקר מאוד,לא היה טעים בפעם הזו . לא שווה את המחיר , שירות לא טוב! (לאחר שהזמנו מישלוח והגיע אוכל יבש ולא טעים והתקשרנו להתלונן ושום פיצוי או ניחום על המצב לא נאמר, חוץ מזה שבפעם הבאה דמי... המישלוח עליהם ) .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
קר ומאכזב
1.0
09/09/15

בעבר הזמנו מספר פעמים שוארמה ממפגש גרונר. בכל פעם היה חם וטעים . היום הזמנו משלוח שהגיע אחרי 40 דקות . שתי המנות שוארמה הגיעו קרות , כנ"ל הצ'יפס הנלווה אליהם והפירה . מאכזב מאוד . לא... טעים לאכול שוארמה קרה. אנחנו מתגוררים פחות משני קילומטר מהמסעדה , 7 דקות נסיעה והיום חם במיוחד . אין סיבה שהאוכל יגיע קר . שילמנו 113 ש"ח על שתי מנות ומשלוח ובהחלט לא יצאנו מרוצים !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
תוספת פסח 4 ש"ח ?!!!
2.0
08/04/15

ממפגש גרונר הזמנתי בעבר משלוחים שהגיעו חמים וטעימים . המסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום , כיאה לחג הפסח . בחרתי לקחת TA.הזמנתי שווארמה במגשית עם צ'יפס לקחת . המחיר לשוארמה במגשית היה יקר... ממה שאני רגיל לשלם בד"כ , 50 ש"ח . להפתעתי גבו ממני 4 ש"ח נוספים , הפירוט בחיוב : "פסח" . סך הכל 54 ש"ח על שווארמה במגשית קטנה עם צ'יפס . הייתי מבין אם היו דורשים תוספת מכיוון שהיו מצרפים מאפה כשר לפסח שעלותו גבוהה (כמו הטורטיות הכשרות לפסח בהם הגישו את השווארמות ) . אבל לא , לא צורף שום דבר למגשית והתעלומה של התוספת "פסח 4 ש"ח " נשארה בעינה . השוארמה הייתה טעימה , הצ'יפס לא היה מטוגן מספיק . בהחלט לא מצדיק את המחיר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרולי - תמונה
שרולי מבקר מתחיל
טעים מאוד
3.8
22/12/14

חבל על הזמן היתי רעב התקשרתי הזמנתי היגע חם וטעים מאוד שווה לנסות

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
תענוג
4.0
11/12/14

זו הפעם השניה שהזמנו משלוח ממפגש גרונר . גם הפעם לא איכזבו . השוארמה הגיעה חמה וטעימה . צ'יפסים בטעם של פעם . הגיעו תוך זמן קצר . המשלוח היה ארוז בקפיד בצורה מקצועית. השוארמה לדעתי אחת... הטובות ברמת גן אם לא הכי טובה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
הפתעה טובה
4.5
14/07/14

התחשק לנו שווארמה . שמש כבר לא עושה מישלוחים ,אז הזמנו ממפגש גרונר. תוך דקה מההזמנה באינטרנט קיבלנו טלפון חוזר לגבי תוספת שנגמרה והצעה לתוספת אחרת . התחייבות למשלוח 50 דקות , הגיעו תוך... 15 דקות גג . האוכל היה חם וטרי . השוארמה במגשית הייתה מנה מכובדת שהצדיקה את מחירה . הכל היה ארוז בכלים יפים ונוחים בצורה אסטתית . המשלוח חינם.בהחלט נזמין מהם בשנית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
לא שווה את המחיר היקר
2.5
04/07/14

ביקרנו בסניף 3 אנשים ולקחנו בT.A. איך שנכנסנו שמנו לב למחירים המאוד מאוד מאוד גבוהים במקום - 28 שקלים עבור חזה עוף בפיתה, 39 שקלים עבור שווארמה בלאפה, 28 שקלים עבור שיפוד בפיתה, 30 עבור... שווארמה בפיתה וכ'ו וכ'ו. במחיר כזה לפחות מצופה לקבל משהו מדהים - אבל לא. כמות השווארמה ששמו הן בפיתה והן בלאפה הייתה קטנה מאוד, חזה העוף בפיתה היה די יבש וכך גם שיפוד שהזמנו.. די מאכזב יש לומר.. במרחק יריקה משם אפשר למצוא מלא מסעדות ודוכנים שמוכרים שניצל/חזה עוף בפיתה ב-15-20 שקלים אך החלטנו לנסות את גרונר.. לא נחזור יותר בתמחור המופרז הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה