נגישות
נגישות

גוז' ודניאל - Gouje & Danielle ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

141 ביקורות וחוות דעת על גוז' ודניאל

דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
מדהים!!!
3.8
18/05/15

מסעדה מוקפדת בכל הפרמטרים: אוירה, שירות ברמה אחרת ותפריט עם מנות טעימות מאוד. חבל רק שהמגוון מסוים (חסר למשל אורז, גם אותו אפשר לעשות מיוחד) ומנות יחסית קטנות במחירים גדולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
ארוחה בינונית
2.8
25/01/15

היינו בשישי האחרון, הזמנו לתשע בבוקר כחודש וחצי מראש (לא היה מקום). ההינו בין הראשונים במסעדה. הזמנו ארוחת בוקר. הסלטים בבופה לא היו משהו, טפלים. אחד האומלטים היה כולו שחור מהשמן,... שכנראה היה ממוחזר. מוזר קצת לשעות הבוקר.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקס - תמונה
מקס 4 ביקורות
חמודים בכפר
4.3
14/01/15

מסעדה חמודה וצוות מאד איכפתי. המנות מעולות. הלחם טעים. המחיר של העסקית בסדר. הנוף מהמסעדה מדהים. אתם אוכלים לא בחיק הטבע אלא מעליו!!! וצופים אל האופק הירוק. הזהרו בבחירת החניה. יש... מסלולים למסעדה שהם למיטיבי לכת. סרקו את השטח ואל תתפתו לשלטי החניה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
True Critique - תמונה
True Critique 14 ביקורות
ארוחה איכותית
4.3
28/12/14

ארוחת צהריים עסקית מעולה. שרות מדהימה. אוכל טעים מאד. הכי התרשמתי מרמת השרות - מלצריות ששרתו את שולחננו הכירו היטב את התפריט וגם את הדרכים של הכנת המנות. מחמאות להנהלה שאחראית על הדרכת... הצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ahi - תמונה
Ahi מבקר מתחיל
ארוחת בוקר בופה מושלמת
4.8
21/12/14

בטעות הגענו ביום שלישי- בשעה 11 - חשבנו כי המסעדה תהיה ריקה ,הרי מי פנוי באמצע השבוע באמצע היום. להפתעתנו הטובה המסעדה הייתה מלאה 90% וה -10% שחיכו לנו היו במיקום המושלם, מרפסת הפונה... לפרדסים , מזג אויר נעים ליווה את ארוחתנו. הבופה מלא כל הזמן ומרגיש בריא, הביצים עשויות בטעם ובמידה לפי רצוננו וכמות נכבדת. מילצור ושירות מעלפים נעימים שקטים ומחייכים, מבינים את הרצונות של הלקוח לפני שהוא בכלל סיים את המשפט. למרות ששירתו אותנו 3-4 מלצרים ומלצריות שונים לא הרגשנו שהתבלבלו/ שכחו אותנו אי-שם בפינת המרפסת. אוירה מצויינת, באולם רועש בשעות העומס. מחירים סבירים ונוחים למוצר האיכותי המוגש. היה מושלם לחגוג את היומולדת. עלו והצליחו ונבוא לטעום את ארוחת הצהריים והערב בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natali - תמונה
Natali 5 ביקורות
אוירה ונוף של חופש
3.3
17/12/14

ארוחת צהריים בגוז' ודניאל. הדרך יפיפיה. פשוט חו"ל. הנוף - עוצר נשימה. כפריות והתנתקות. רק בשביל זה שווה להגיע. אבל באנו לאכול - השירות מקצועי מאוד. האוכל טעים (אפילו טיפה מלוח מדי) אבל... לא 'נפלנו'. לא היתה אף מנה שאפשר לומר שהיא יוצאת מן הכלל. המנות טריות, עשויות באופן מדויק, אך לא מיוחדות. בנוסף - המנות לא נדיבות (ביחס למחיר) ואפשר לפנק בתוספות לצד המנה העיקרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
נפלא
4.8
12/12/14

היינו במסעדה בבוהוריים מעולה. האוכל נפלא, המלצרים מקסימים ונעימים מאד, יודעים שירותיות מהי. המקום יפיפה במושב בני ציון המקסים והאוירה במסעדה היתה ממש נעימה. המחירים טיפה מעל הממוצע אך... בהחלט שווה. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat Efrati - תמונה
Osnat Efrati 8 ביקורות
יופי של מסעדה
3.8
17/11/14

היינו במוצ"ש 5 מבוגרים לארוחת ערב והיה נהדר. להתחיל מהמקום היפה להמשיך עם האוכל הטוב ולסיים בשירות המצויין. בסוף הארוחה הערנו על אחת המנות שהייתה מלוחה לטעמה של אחת מאתנו ואחרי... התנצלויות של המלצרית קבלנו קינוח ע"ח ולימונצ'לו. זה שירות! הצעה קטנה: לטפל בבעיית האקוסטיקה - למרות התקרה הגבוהה קצת רועש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tali - תמונה
tali מבקר מתחיל
מסעדה מושלמת ליום נישואים
4.3
01/10/14

היינו במסעדה בארוחת בוקר. היה בופה מרשים במחיר מצויין. ישבנו במרפסת עם נוף משגע. שירות טוב. המיקום מעולה והאוכל טעים במחיר טוב מה צריך יותר מזה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv Leshem - תמונה
Aviv Leshem 8 ביקורות
מתעלים על עצמם פעם אחר פעם
4.8
02/09/14

אכלתי בגוז ודניאל עשרות פעמים מיום היפתחה. המסעדה היא יוצאת דופן ביכולת שלה לגוון, לרגש ולחדש כל פעם מחדש. האוכל מצויין, חומרי גלם איכותיים ושף יצירתי. אולי החשוב מכל הוא היחס והשירות,... שתמיד ושמר על הרמות הגבוהות ביותר, גם כשהצוות מתחלף - מה שמראה על היחס ותשומת הלב של ההנהלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה