נגישות
נגישות

המגדל - אלבורג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על המגדל - אלבורג

עדנה - תמונה
עדנה 18 ביקורות
מעשנים שם חופשי
1.8
10/01/15

היינו לפני מספר ימים . ישר שמתי לב לריח של סיגריות אז קמתי וביקשתי מהסועד שיפסיק לעשן והודעתי למלצר שנראה שזה לא ממש מעניין אותו. אחר כך שמתי לב לעוד כמה סועדים שמעשנים והמלצרים מביאים... להם מאפרות. קמנו והלכנו לפני שאכלנו קינוח כי לא יכולתי לנשום . חבל . וארוחה לזוג שילמנו 260 לא כולל טיפ . יקר מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dean - תמונה
Dean 2 ביקורות
טעים נקי יפה וקצת יקר
4.0
15/11/14

אוכל טרי טעים מקום נקי ויפה שירות קצת צולע.. היה הרבה עבודה אולי בגלל זה. ממליץ בחום בעיקר לאוכלי פירות ים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
לקוח קבוע שתמיד נהנה לשוב!
4.3
31/01/14

במבט מבחוץ, עלולה "המגדל" להיראות כמו עוד מסעדה מזרחית בתחנת דלק, אך מהר מאוד מתברר כי היא מציעה לסועדיה בילוי קולינארי ברמה הרבה יותר גבוהה... ההפתעה הנעימה הראשונה שתצפה לכם היא נופם... המרהיב של הכינרת, עמק הירדן ורמת הגולן, ואילו העיצוב היפה, עם כסאות נוחים ומפות שולחן אלגנטיות מהווה חידוש מרענן בהשוואה לנייר החד פעמי אותו נוהגים המלצרים "לזרוק" על השולחן במרבית המסעדות המזרחיות בארצנו... התפריט סטנדרטי למדי, אך האוכל נהדר וגם השירות. אם אתם חושבים כי סלטים לפתיחה ב 35 ₪ לסועד זה קצת מוגזם, אני ממליץ לכם לחכות עד שהם יגיעו לשולחן: סט הסלטים המרשים כלל שלוש מנות יפות של סלטים ירוקים טריים (סלט ערבי, טאבולה וסלט עלים גלילי) לצידם של חומוס, טחינה, שלושה סלטי חצילים, טורקי, מטבוחה, סלט כרוב ועוד כהנה וכהנה... כולם תוצרת בית, טריים ומלווים בפיתות טריות ופיתה-טוסט עם שמן זית ושום... אם אתם אוהבים מנות פתיחה – לכו על זה (זה כמעט ארוחה בפני עצמה). המנות העיקריות טובות למדי (שיפודי הפרגית הושרו ברוטב שום ששידרג אותן...), הסינייה בטחינה והקבב פשוט נהדרים, אך הצ'יפס, לצערי, מעט מאכזב... (כאילו שלמישהו עוד יש מקום בשבילו). לקינוח, תקבלו קפה/תה, עוגות סולת ("עריסה") וצלחת גדולה של תמרים קרירים מעמק הירדן הסמוך, על חשבון הבית קפה (יופי של פינאלה לארוחה...) לסיכום: חוויית סעודה נהדרת, הן מבחינת הנוף והאווירה, הן מבחינת השירות והן מבחינת האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bargho - תמונה
Bargho 11 ביקורות
ביקור שני במסעדה - שירות ואוכל מדהים
4.8
07/12/13

ביקרנו אתמול במסעדה בפעם השניה - זוג סועדים היינו, בעקבות הביקור הקודם - לא הופתעתי מהשירות וטריות הסלטים והמנות, הואכל הוגש בשפע והסלטים התחלפו בכל פעם שצלחת התרוקנה. בעל הבית היה... קשוב לכולם ומדי 20 דקות עשה סיבוב בין השולחנות לוודא שהכל בסדר ולא חסר כלום. המחיר הגיע בסוף בהתאם לציפיות ולתפריט והיה הוגן לגמרי ויותר (היו כמה פריטים שהוזמנו שלא נכללו בחשבון הכללי אלא כהטבה), המסעדה הייתה מלאה עד 0 מקום וקצת התבאסנו שלא מצאנו שולחן במרפסת הסגורה למרכלות הכינרת והנוף המדהים אבל זה היה באשמתנו מאחר והזמנו שעה לפני הביקור. מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bargho - תמונה
Bargho 11 ביקורות
אוכל טעים ושירות מעולה
5.0
03/10/13

ביקרתי במסעדה ביום שישי האחרון, למרות שהמסעדה הייתה כמעט בתפוסה מלאה - מצאנו חניה בשפע, בעל הבית בשם ניזאר קיבל אותנו בסבר פנים יפות. מבחר הסלטים היה מגוון ועשיר והכי חשוב - טרי. הזמנו... בקבוק יין גמלא שרדונה, דג דניס וסטייק אנטריקוט, המנות העיקריות היו טעימות ומשביעות וכך גם הסלטים. המלצרים היו אדיבים למדי ושמרו על קשר עין עם השולחן מדי פעם. בהמשך פינקו אותנו גם בשוטים של טקילה ובירה על חשבון הבית. לבסוף זכינו לקינוח על חשבון הבית והחשבון היה סביר והוגן למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adawe - תמונה
Adawe מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
09/04/13

כלקוח של המסעדה היום מה זה התאכזבתי מהשירות ומהאוכל עצמו הסלטים (אולי הסלטים של שלשום)ואמרתי למלצר את הדברים האלה פשוט הוא אומר אין מצב שהסלטים של אתמול אכלתי דג דניס אני. אשתי והילדים... הזמינו שיפודי כבש לצערי זה היה אבנים לא כבש ........ למחיר 375 שקל על סלטים 105 שקל אני אשתי ילדה בת חמש וילד בן שלוש ארבע שתייה 50 שקל דג דניס 95 שיפודי כבש 3 שיפודים 125 שילמתי את המחיר ויצאתי אבל לעולם לא אחזור לשם ואני יספר את זה לכל החברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli - תמונה
eli מבקר מתחיל
התאכזבנו
1.3
19/01/13

מחיר הסלטים מטורף. 35 ש"ח לסועד. כלומר, לארבעה סועדים, הסלטים מחוייבים ב- 140 ש"ח !!! התוספות למנה העקרית לא הגיעו. לאחר 3-5 תזכורות הגיעה תוספת אחת מתוך ארבע, התוספת ( ציפס ) הגיעה... הרבה לאחר שקבלנו את המנה האחרונה.תה עם נענע הגיע בספל חרסינה קטן שמיועד לקפה הפוך קטן. בדיחה של מקצועיות, חשיבה ויחס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוה - תמונה
חוה 9 ביקורות
יופי של מסעדה!!
4.5
09/06/12

ישבתי עם חברות בשבוע שעבר, אחרי טיול בצפון. שירות אדיב, אוכל טעים. המסעדה עצמה מאוד מושקעת, נקייה, נדהמנו מרמת הניקיון בשירותים, שזה אומר המון על המסעדה. אני בטוחה שגם המטבח שלהם מבריק.... פינקו אותנו המון, כל מיני דברים טעימים לפני הארוחה, ובסיומה- קפה ועוגת סולת, למרות שלא הזמנו... פשוט כיף, נזכור גם לפעם הבאה את המסעדה הזאת, אחרי טיול בצפון. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה