נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-4362863 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות מזרחיות בצפון

שאולי בשרים בטבריה
טבריה
מסעדה מזרחית, כשר
אלסולטאן בטבריה
טבריה
מסעדה מזרחית
פז טבעון - אחים עדוי בקריית טבעון
קריית טבעון
מסעדה מזרחית
קצה הנחל  בגינוסר
גינוסר
מסעדה מזרחית
חאלד עדוי בחיפה
חיפה
מסעדה מזרחית
מצה בחיפה
חיפה
מסעדה מזרחית
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על נוף הגליל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
עמנואל - תמונה
עמנואל 2 ביקורות
מומלץ!
4.8
15/08/12

מיקום נוח ונגיש, נוף נהדר, יחס לבבי, אוכל מצויין, מחיר ללא תחרות. מה עוד אפשר לדרוש? רק שימשיך כך! בכל מקרה סימנו את "נוף הגליל" כנקודת ציון לביקור בכל טיול עתידי לגליל העליון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sall Koka - תמונה
Sall Koka מבקר מתחיל
ממליצה בחום!
5.0
06/05/12

לפני כמה ימים טיילנו בצפון וחיפשנו מסעדה. נכנסנו לעין אל אסד ונכנסנו למסעדה הראשונה שמצאנו - נוף הגליל. נהנינו מכל רגע במסעדה. הנוף מהמם, האוכל איכותי וטעים ביותר ומורגש שהכל טרי ומוכן... במקום. בעלי הבית מסבירים פנים ונותנים שירות מהלב. נהנו מאוד ,אנו נמליץ לחברינו ונחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר מבקר מתחיל
אכזבה!
2.0
30/04/12

לאור חוות הדעת הגענו 9 חברים לאכול במסעדה. הסלטים הוגשו בצלוחיות קטנות כאשר סלאח מדגיש את מחירה של כל צלחת (כמובן אין מה לדבר על תוספות..). חומוס עולה 20 ש"ח... התפריט מזערי ומופיעות בו... מספר מנות "דרוזיות" כגון מקלובה, אבל צריך להזמין מראש ולכן כל מה שהיה זה פרגיות וקבב על האש. האוכל מאד בינוני והשירות מאד מצומצם. מאד התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/05/2012
אוכל טוב ואיכותי עולה כסף.מי שרוצה לאכול גאנק והרבה (גאנק) שילך למקום אחר.
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/06/11

הגענו למסעדה לאחר כשעה חיפושים אחר מסעדה באיזור. שמונה וחצי בלילה והכל חשוך בכפר. אורות במסעדה גרמו לי לנסות ולהתקשר ואמנם בעל המסעדה הזמין אותנו. היינו יחידים, הוא הדליק עבורינו אורות... ומוסיקה. ממש הרגשנו כמלכים. והאוכל.. באמת גן עדן לחיך! כל מילה מיותרת, הסלטים טעימים ביותר ומפתיעים בטעמם והצלי רך ונימוח בפה , . והשירות אף הוא יוצא דופן, אדיב ומכבד. אין ספק שנחזור כשנהיה באיזור! תודה סלאח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/06/11

הגענו למסעדה בצהרי יום שישי תוך כדי טיול בסביבה,דרך המלצת חברים, מזל ששאלנו... דברנו עם סלאח בעל המסעדה מהדרך שהסביר לנו איך להגיע, המסעדה היתה ריקה ולרגע נרתעתי, האם זה אומר משהו ?....... ממש לא. אחרי שסלאח התחיל את האירוח ונתן הסבר על התפריט הלכנו אחרי המלצתו וההנאה הצרופה התחילה מאותו הרגע. מבחר של 6 סלטים כמו מג'דרה אמיתית(מבורגול ועדשים) עלי גפן חמים עדינים בטעם גן עדן, טחינה, חצילים שאין לי מושג מדוע הם כל כך טעימים ועוד פתחו את ארוחתנו, סלאח המליץ שנאכל לאט גם כדי ליהנות וגם כדי שיהיה מקום למנות העיקריות, מצדי יכולתי לשבוע רק מהסלטים. המנות העיקריות לא במבחר גדול אבל למי זה משנה? כל מה שהזמנו היה טעים בול! שיפודי טלה עם צ'יפס אמיתי וצלי בקר לא בסגנון הרגיל אורז עם אטריות ושבבי שקדים. בקיצור אוכל ביתי מאד בתחושה שמחממת את הלב. ביקשתי מסלאח לדבר עם אשתו ולהודות בפניה אך אמר שהיא מתביישת כי לא דוברת טוב עברית, חבל ,זה הדבר היחיד שהיה חסר לי להודות ולפרגן למבשלת המדהימה הזו. תודה לכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 054-7504909

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה