נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
24/12/10

זוג, שישי בצהריים. ברקע מוזיקה מעצבנת של "טופי טמטאם" (אפריקאי, לא שייך לאסיה). אכלנו: סושי סלמון טרי, קוריאו ברביקיו, ביף טטאקי, ספרינג רול. שתינו בירה. האוכל לא טעים, מאוד מאכזב... ויקר ללא הצדקה, שום משמעות וקשר של טעם למדינה לה משיוכת המנה (תאילנדי, יפני וכו') - סתמי לגמרי. רק הבירה בסדר. והחיר ששלמנו לא מצדיק לחלוטין ארוחה כזו. השרות בסדר. אגב, בשירותים חשוך. לא חוזרים לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/12/10

העיצוב מתאים לקונספט של המקום, האוכל יצא מהר מאוד. המנות הגדולות, העיקריות היו ענקיות! והאוכל היה טעים להפליא! נהנתי מאוד ואין ספק שאחזור שוב! כמו כן השירות היה מצוין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/12/10

אוכל מיוחד ושירות טוב במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיא - תמונה
שגיא 2 ביקורות
2.7
11/12/10

לצערי, האוכל היה מאכזב. זו מסעדה אוריינטלית ומצופה שיהיה בה עושר של טעמים. מנת הדג ההודית הייתה תפלה, הנודלס בינוניים ביותר, מנת הגיוזה מתומחרת באופן שערורייתי (3 גיוזות קטנות ב - 30... ש"ח). המרק (מרק על בסיס חלב קוקוס היה בסה"כ טעים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
05/12/10

מינה מינה מינה כל כך כייף לאכול שםטעים מאוד מפנק וג"יני המלצרית מהממתיש לנו רק לומר שתמשיכו כךרום אטינגר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי 2 ביקורות
4.3
02/12/10

מאז שהמסעדה נפתחה בחיפה כבר ביקרנו שם כמה פעמים, ולשמחתי המצב נשאר כמו שהוא בניגוד לפעמים שהולכים למסעדה חדשה שנפתחת והיא סבבה בהתחלה ואחכ מתדרדרת.... השירות האווירה והאוכל שם מאוד טעים... לכל חובבי המטבחים האסייתים, ולחולי צליאק (כמוני) יש מה לאכול והם מאוד מקפידים, והמלצרים מאוד מקצועיים ומאוד אדיבים, והכל זורם שם ממש מהר לשולחן... ממצליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
29/11/10

אוכל חסר טעם וללא שום יחוד שירות חובבני ביותר כוסות מלוכלכות, אין שום הצדקה למחיר. אין סיכוי שאחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
4.7
28/11/10

אחרי שקיבלנו המלצות מחברים החלטנו לנסות ונהננו מאד. כל המנות שהזמנו היו מצויינות, במיוחד מנת ה"גרין קארי". אפילו הילדים שאלו מתי באים שוב. כנראה שבקרוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן מבקר מתחיל
3.3
27/11/10

נהנינו מאדמה אוכל ובעיקר מהשרות (אור) המעולה,היה מאד צפוף ואפילו רועש,ישבו לידינו שולחן עם 20 אנשים ביחד.היינו אמורים לחגוג יומהולדת לאישתי (הודעתי לכם מראש) אבל הבקשה שהעברתי אליכם... במייל לא זכתה להתייחסות (מיקום השולחן הראשוני).המלצה:לעשות חדרון קטן לזוגות שיהיה שקט ורומנטי אישי וזאת כדי שתהיה הפרדה בין אנשים שבאים עם סבתא ילדים ונכדים וזוגות כמונוהמלצרים לא ידעו על מועדון חבריםאילן רוזנמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/11/10

שמענו על המקום מחברים שמאוד נהנו והחלטנו להגיע למסעדה - החלטנו להתיישב על הבר המגניב ולהתרשם מהמטבח השקוף. המנות היו משביעות וטעימות להפתעתנו עם הגעת החשבון גילינו הנחה של 10% ליושבים... על הבר (בנוסף לקנקן התה שקיבלנו על חשבון הבית). לסיכום היה מעולה, נמליץ לכל החברים. תודה מיוחדת לאורן הברמן החייכן. נשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה