נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/04/11

אוכל טעים ומגוון. שבת בצהריים, מסעדה מלאה, קצת רועש אבל סביל.שתי פשלות: הזמנו שולחן דרך האתר כאן (rest) יום לפני, הגענו למסעדה ויוק.. לא היינו רשומים במחשב למרות שקיבלנו סמס אישור... הזמנה. לא נעים כאשר המסעדה מלאה לחלוטין! פשלה שנייה היתה שהזמנו מנה צמחונית מהתפריט, וכאשר טעמנו הטעם היה בשרי !! המלצרית ומנהל המשמרת התנצלו שלמרות הכתוב בתפריט המנה בשרית !! לזכותם יאמר כי פיצו אותנו בקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אני בן חיים ברנס - תמונה
אני בן חיים ברנס 4 ביקורות
4.3
09/04/11

שלום, זו הפעם השלישית שאנחנו מבקרים במסעדת מינה טומיי בקסטרא. היה מדהים, טעים להפליא והאווירה היתה נעימה. הכל היה מוקפד והעברנו ערב נעים וטעים. המלצרית נעה היתה מקסימה ואדיבה ובזכותה... בחרנו מנות טעימות ומהנות. בהחלט נשוב בקרוב לעוד חוויה מהנה וטעימה! יישר כוח, מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה מבקר מתחיל
4.3
09/04/11

חגגנו יום הולדת לבתי. היה נעים - עיצוב אווירה (מוסיקת רקע שהיתה אכן רקע, ולא הפריעה לשיחה). השירות היה מקצועני, לבבי עם חיוך. והאוכל טעים מאוד +++ "כרגיל" לרגילים, ומפתיע למי שזכה... לטעימה ראשונה. הפרט היחיד שלא ממש אהבנו היה הטפיוקה שנמצאה דלילה/ מימית מעט לטעמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hilla - תמונה
hilla 2 ביקורות
3.7
03/04/11

יופי של מסעדה אוכל טעים והמקום נעים חסרון אחד:- בהרבה מנות יש כוסברה גם אם לא מצוין בתפריט

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/03/11

אוכל מאוד מאכזב, חסר טעם לחלוטין (כולל מנות הודיות שאמורות להיות חריפות), למעט הסושי שהוא סביר (אך קצת יקר). כשנשאלנו ע"י מלצרית אם טעים לנו אמרנו שלא, אבל לא נעשה שום דבר בנושא (חוץ... מפרצוף מופתע של המלצרית). המסעדה היתה מאוד צפופה ורועשת ביום שישי בערב, והיינו צריכים לעבור שולחן מפאת חוסר מקום (היינו 6 + תינוק והושיבו אותנו בשולחן של 4).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/03/11

מסעדה מדהימה, אווירה שלא ניתן למצוא בשום מסעדה אחרת. קראתי את ההמלצות פה וההייתי חייבת ליסוע למרות שאני מנהריה היה שווה את הנסיעה. ישבתי עם בן זוגי על הבר והיה פשוט מדהים, אוכל מעולה... ויחס שלא ראיתי בשום מקום אחר, הברמנים היו מדהימים ופינקו אותנו מכל טוב, בכל פעם שהזדמן להם באמת חוויה היה לשבת שם על הבר ואני ממליצה גם לכם! תודה על החוויה אנחנו נחזור בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/03/11

חווית אכילה,בילוי,עיצוב,שירות.היינו השבוע בפעם הראושנה...מאד הופתענו ונהננו-חזרנו ממש למחרת! מחכים לפעם הבאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלאני - תמונה
מלאני מבקר מתחיל
2.7
20/03/11

האוכל די רגיל, לא משהו מיוחד. השירות מאוד בינוני ולא נעים. ציפיתי שהעיצוב של המקום יהיה יותר מיוחד ומפתיע אך התאכזבתי. לא חושבת שנחזור לשם בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליטל - תמונה
ליטל 2 ביקורות
4.3
19/03/11

סוף סוף הגיעה לחיפה מסעדה בסגנון אסייתי ברמה גבוהה מהמצופה! ברביעי האחרון, 16-3-2011, חגגנו יום הולדת במינה טומיי,היינו שולחן של שבעה אנשים. כל מנה היתה מעדן,האווירה מאוד נעימה והשירות... היה מפנק והכי חשוב מקצועי! המלצרית הסבירה על חמשת המטבחים עליהם מבוסס התפריט המציע מנות קטנות וגדולות שמומלץ מאוד להזמין למרכז השולחן ולטעום מכולן. על הקינוחים מיותר לדבר כי הם היו אדירים! התנהלות הצוות היתה מושלמת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביה - תמונה
צביה 2 ביקורות
4.3
19/03/11

ביקורנו הראשון במסעדה, המלצר החביב הסביר לנו על המסעדה, המנות, האופי בצורה נעימה ומקצועית. הזמנו מנה גדולה אחד ושלוש קטנות, הכל היה מעולה!! שני קינוחים סורבה קקוס ביוגורט ובננה לוטי... והיה מעולה!! היה מעולה, אם כי בשישי בתשע בערב קצת רועש ועמוס (אם באים לארוחה רומנטית) , אבל לא נראה לי שיש שליטה על כך. המלצר החביב אמר לנו בסוף "שמחתי לשרת אתכם" משהו שלא ממש שומעים במסעדות בארץ. בקיצור, ממליצים...

עוד פרטים
הוספת תגובה