נגישות
נגישות

טוראנס - המלון הסקוטי - Torrance ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על טוראנס - המלון הסקוטי

amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
ארוחת בוקר עשירה, מעט יקרה
3.8
07/12/14

בהחלט מזנון עשיר, יש יתרון גדול שהמקום לא כשר ויש גם נקניקים, וזאת בניגוד לארוחות בוקר בופה רבות שיש ובהחלט האוכל ברמה גבוהה מאד. המחיר די גבוה, ואולי כדאי להגיע רק כדי לחגוג אירועים... מיוחדת ( בכמעט 120 ש"ח לסועד אפשר לאכול היום עסקית במסעדת שף במרכז הארץ, ולכן זה קצת גבוה לארוחת בוקר, טובה ככל שתהיה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali Meirav - תמונה
Tali Meirav מבקר מתחיל
ארוחה עשירה אך מתומחרת גבוה
3.5
06/04/14

באנו לחגוג יום הולדת בארוחת הבראנץ' של טוראנס. המקום מקסים ונעים, שירות מצויין, הרבה מבחר בבופה, אם כי מעט התאכזבנו מהמנות שהיו די סטנדרטיות, בלי הרבה ייחוד. ציפינו ליותר מבחר של פירות... ים, והאכזבה היחידה האמיתית הייתה שעבור מחיר כזה, היה מצופה לקבל מיץ טבעי סחוט טרי, ולא מיצים שהגיעו מתרכיזים זולים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
תרצה - תמונה
תרצה 9 ביקורות
כיף גדול
4.3
25/03/14

לדעתי - הברנץ העשיר ביותר בארץ , באחד המקומות היפים ביותר בארץ, באווירה נעימה ושרות טוב. שווה !! תרצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
eladgrs - תמונה
eladgrs 4 ביקורות
מסעדת טורנס - התייחסות מיוחדת - לא קיימת...
2.3
14/01/14

התארחנו רעייתי ואני בסופ"ש של ה 9 לחודש ינואר 2014 במלון הסקוטי. השהות במלון הייתה נעימה ונהנו מהתנאים ומהספא של המלון. באשר למסעדה, אני מדגיש שאנו טבעונים. ברור היה שלא נזכה לטעום... ממטעמי המסעדה (ולא בקשנו זאת). יחד עם זאת טרחתי להתקשר למלון ולשאול האם יש להם משהו שאוכל לאכול...והתשובה שהייתה להם (בלי לבדוק יותר מידי - תשובה מידית בטלפון) שיש רק סלטים ותוספות. (שאני יכול לחיות עם זה) יחד עם זאת רצוי לציין שבמלונות אחרים בהם התארחנו הייתה יותר התייחסות ודאגו לקשר אותי עם השף של המלון שידע להציע ולדאוג לפחות למנה עיקרית אחת שתתאים. ועכשיו לארוחות עצמן, אכן היה מגוון של ירקות וסלטים, אך בנגזרת הקינוחים לא היה מאום (מלבד מעט פירות - קיווי ואפרסמון - לא חתוכים ולא קלופים - בצד גלמודים) - וכן אפשר היה שיהיה קינוח פרווה שניתן להכין. בנגזרת המנות העיקריות לא הייתה לנו שום אופציה. ובקטגוריית התוספות היה ערב אחד אורז וערב נוסף תפוח אדמה...וזהו... אז אנו כטבעונים לא מצפים שהמלון יתאים את הארוחות שלו לתזונה שלנו, אך עם כל המגוון מתבקשת התייחסות לאורח במיוחד במלון ומסעדה שמגדירה את עצמה כ"בוטיק". לסיכום : אוכל טוב, מגוון רע, התייחסות ללקוח - לא טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miki - תמונה
Miki מבקר מתחיל
הבופה הטוב ביותר בארץ
5.0
08/03/13

באחד משבתות פברואר, נסענו בן זוגי ואני עם הרבה צפיות לארוחת הבופה המפנקת במלון הסקוטי. המקום מעוצב באופן מאוד אלגנטי ונעים והשרות מעולה. האוכל מגוון ואיכות המרכיבים, לא רואים דבר כזה... במרכז הארץ: כל כך הרבה סוגים של גבינות נקניקים, דגים, ירקות, סלטיםוהכל באיכות שלא רואים ביום יום. שווה כל שקל, הבעיה היחידה, שאחרי ארוחה כזאת לא רוצים לאכול יומיים, ואם כבר אוכלים, הכל נראה תפל ביחס לחגיגה בסקוטית, ראו הוזהרתם:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
noga - תמונה
noga מבקר מתחיל
אכזבה ב"בראנץ" של המלון הסקוטי
1.8
19/01/13

ביום חמישי האחרון הזמנו מקום לבראנץ' של שישי בבוקר, ה18.1.13 לכבוד יום ההולדת של בן זוגי. אפילו התקשרו חזרה מהמלון לברר כמה אנשים אנחנו, כיון ששכחנו לציין זאת. הגענו מתל אביב בשעה... שנקבעה, 12:00, עם תלוש של נופשונית. בהגעתנו למסעדת המלון נאמר לנו שיש ארוע סגור - בר מצווה ולא ניתן להיכנס. הסברנו שבאנו מרחוק, והזמנו מקום מראש - לאחר התייעצות של כ-15 דקות החליטו להושיב אותנו במרפסת העישון של המסעדה. הארוע כלל ארוחת צהריים בשרית כשרה (סטייל אולם אירועים, אמנם לא רע, אבל לא מה שקיווינו לו), כך שהפסדנו את הגבינות וכל המטעמים והקינוחים שהובטחו בבראנץ' הרגיל. הסתובבנו בין בעלי הארוע שהיה עמוס, הצלמים, והרגשנו מאד לא נעים כמי שהתגנב לארוע לא לו. אפילו שמענו את נאום בר המצווה של הילד, מבחוץ. הקינוחים אף שהיו מגוונים היו כמובן כשרים. כיון שנאלצנו לחכות לקינוחים שהוגשו רק בתום הארוע ההופעה והנאומים, בזבזנו את כל היום ובשלוש סיימנו. לא הספקנו להמשיך לאגמון החולה כפי שקיווינו. לבסוף ניגש אלינו האחראי, ואמר שכיוון שהיתה פה טעות, נשלם רק חצי מהמחיר - כלומר 135 שקלים יחד. הבהרנו לו שהתלוש שלנו עלה 116 ולכן אין זו הנחה כלל, בשלב זה הציע לנו 15% הנחה על הארוחה הבאה. בחישוב מהיר מדובר ב30 שקל הנחה על 270 שקל לארוחה זוגית. התווכחנו, לבסוף לקח את התלוש שלנו ללא חיוב נוסף. כשיצאתי התלוננתי כי לא נשוב לפה יותר לאור הטיפול שקיבלנו אצלהם, וסיפרתי להם ששאר היום נהרס לאור העיכוב הבלתי צפוי. ניסינו לחגוג יום הולדת בבראנץ ששמענו רבות עליו, והגענו ליום הולדת של מיכאל, ועוד גבו מאיתנו את התלוש. אני משוכנעת שלו ידעו המשפחה של מיכאל שהכניסו אורחים על גבם ועוד גבו תשלום כפול מאיתנו ומהם - היה למלון קשה מאד להסביר. אז זה המלון הסקוטי בשבילכם, שמתיימר להיות מהטובים בארץ... לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Denis
Denis
25/01/2013
לכבוד, גברת נגה גולדמן שלום רב, בהמשך למכתב אותו קיבלנו הבוקר אני מבקש להתנצל בשם הנהלת המלון ובשמי אישית על התקלה הלא נעימה שקרתה לכם במסעדת "טוראנס." תקלה זו בהחלט אינה ראויה ובודאי אינה עולה בקנה אחד עם כללי האירוח הגבוהים, אותם מקפיד המלון הסקוטי להעניק לאורחיו. יחד עם זאת הרשי לי לציין מספר עובדות חשובות אותם לא ציינת במכתבך, א.הנני מנהל מזון ומשקאות של המלון ניגשתי אליכם כ 30 דקות אחרי הושבתכם, יש לציין שהוזמתם לשתי כוסות יין (ק.סוביניון גמלא) על חשבון הבית. התנצלתי עמוקות וביקשתי להבין עד פרטים ,על מנת להבין את הבעיה ומהות התקלה.בתחילת השיחה לא ציינתם שאתם באים עם שובר זאת הסיבה שהצעתי הנחה משמעותית של כ (139ש"ח )50% מעלות הארוחה, ובנוסף ביקשתי לתת לכם את כרטיס הביקור שלי עם הנחה עתידית של 15% נוספים לארוחה הבאה שלכם,אותו סירבתם לקחת. ב. הבראנץ אליו הגעתם ביום שישי היה יותר משובח מהבראנץ הרגיל ובעלות של 180 ₪ למנה. ג.מרפסת החיצונית היא איננה מרפסת עישון ,מרפסת עישון נמצאת ליד הפטיו, במידה ומישהו הדליק סיגריה לידכם חבל שלא הסבתם את תשומת ליבינו. ד.מעבר למזנון קינוחים נשלחה עליכם צלחת מיוחדת אישית מהשף קונדיטור של המלון. ה.לפני שיצאתם הוסבר לבן זוגך על כך שאתם לא מחויבים לשלם את תוספת מקובלת של 90 ₪ נוספים על השובר כפיצוי. לסיכום: ארוחה יותר יקרה ומלאה,צלחת קינוחים אישית,שתי כוסות יין,תשלום בשובר ללא התוספת,הצעה להנחה של 15%נוספים לארוחה הבאה, נראה לנו שזה הוא פיצוי הולם ומספק בשווי של 250 ₪.מול השובר שלכם שעלה116 ₪ לזוג. לכן כל עניין "ביקורת רע" אותה את מאיימת לכתוב הוא תמוה בעיניי, במידה וכן תחליטי לכתוב, אז בבקשה תצייני את כל הדברים הנ"ל אותם קיבלתם בשווי המצוין מעלה. אגב חשוב לציין- לא מכובד לכתוב שגבינו בגין האירוח שלכם ממוזמני אירוע הבר מצווה,הלכת רחוק מידי. באשר למשפחה שחגהה,הסירי דאגה מליבך,הם מאוד נהנו. בברכה, דניס סוקולוב,מנהל מזון ומשקאות ,מלון הסקוטי
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
בראנץ
3.8
13/10/12

הבראנץ המדהים בארץ מתאים לארועים מיוחדים לא כשר אבל מיחד המחיר קצת גבוהה לטעמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
שניר - תמונה
שניר 25 ביקורות
פשוט תענוג
4.8
04/08/12

אין ספק שהמקום שומר על הרמה הגבוהה, אוכל ברמה גבוהה, בר קינוחים פשוט מדהים, לכבוד ט"ו באב היה על טהרת השוקולד. רק ללקק את האצבעות. מחיר יחסית גבוה (250 ש"ח לבן אדם לסופ"ש), אך שווה כל... שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שניר - תמונה
שניר 25 ביקורות
4.7
22/09/11

נהניתי מאוד במסעדה, הוגש בופה, אבל הבופה מאוד איכותי, לדעתי אין דברים כאלו בארץ, גורמה איכותי ועוד בופה. לשומרי הכשרות: המסעדה אינה כשרה, ז"א מוגש בשר אדום/לבן וחלב - גבינות ועוגות... חלביות. המחיר יחסית גבוה - 195 לבן אדם, אך לדעתי שווה כל שקל בגלל האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
4.7
16/12/10

פנינה אמיתית. ארוחות מעולות, במיוחד הבשרים. המחיר לא זול (195 ש"ח לאיש) אך שווה את הכסף. בחלק מהימים יש מזנון חפשי ובחלקם הגשה ע"פ תפריט מצומצם. בסה"כ - נקודת אור יחידה (ובוהקת) בטבריה... החשוכה והמתחרדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה