נגישות
נגישות

שישקו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על שישקו

niritsarig - תמונה
niritsarig מבקר מתחיל
שירות מושלם ומחירים סבירים.
5.0
24/06/20

אווירה מדהימה. מטעמים מענגים, שירות מושלם ו מחירים נוחים, ותודה גם לברמן שנתן לנו צ׳ייסרים במתנה היה לנו את מסיבת רווקות הכי כיפית אצלכם, בהחלט נחזור שוב בקרוב, ממליצה מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
andrehazut - תמונה
andrehazut 2 ביקורות
חוויה מדהימה - שישקו
5.0
13/03/20

ביצעתי הזמנה אונליין לשני אנשים שמענו מחברים איך המקום לפעמים עסוק. האוכל שלהם טעים ומבושל היטב במטבח נקי. התגעגענו למטבח ולאווירה התל אביבית לא מעט זמן, אז זו הייתה התוכנית. שישקו... מעוצב באלגנטיות וכל האזור אטרקטיבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dalitleumi - תמונה
dalitleumi מבקר מתחיל
אווירה נהדרת
5.0
12/03/20

תפריט ממש נחמד אווירה נעימה מאוד נהנתי מהאוכל הטחינה הסלט הקלמרים והמבחר שתייה היה מעולה אני ממש מחכה להגיע שוב עם חברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
kasiaamon - תמונה
kasiaamon 2 ביקורות
מבחר יין אהוב בתל אביב
5.0
10/03/20

שישקו מקום מדהים למנות קטנות פשוטות וטעימות. כל ארוחה מוגשת מכל הלב. המלצרית עזרה לנו לעבור על התפריט ולבצע את ההזמנות הנכונות. מבחר היין המשובח הפך את הלילה שלנו לאפילו יותר מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shaiavital - תמונה
Shaiavital 2 ביקורות
קוקטיילים נהדרים
5.0
01/03/20

שישקו בר/מסעדה מסבירת פנים ומסוגננת המשקיפה על בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי. הארוס שלי ואני היינו כאן כמה כמה פעמים בארוחת ערב גם ביום האהבה, הארוחות היו טעימות להפליא, וקוקטיילים היו... נהדרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
SHANIBABE - תמונה
SHANIBABE מבקר מתחיל
Handcrafted Wines Palace
5.0
29/02/20

In my favorite places in Tel Aviv, nothing beats Shishko. From the freshly cooked delicious food and handcrafted wines of Israel. The staff served us with a smiling and happy face. It... is a real gem in Tel Aviv!

עוד פרטים
הוספת תגובה
elisabethgoldman - תמונה
elisabethgoldman מבקר מתחיל
מיטב המטבח הבלקני בתל אביב
5.0
28/02/20

זוהי אחת המסעדות הטובות ביותר המגישות מבחר מאכלים מעניינים באזור הזה. האוכל שלהם לבבי וטעים. המלצריות סייעו לנו בתפריט מכיוון שלא ידענו מה לבחור. מומלץ מאוד לארוחות ערב וארוחת צהריים... רשמיים ולא רשמיים. אל תשכחו להזמין משקה. יש להם קוקטיילים מהשורה הראשונה ומגוון יין טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
regandavid - תמונה
regandavid מבקר מתחיל
שירות נהדר ואוכל טעים
5.0
26/02/20

מקום מעוצב ואטרקטיבי שנמצא על רחוב אלנבי. הוא מציע שירות נהדר והאוכל טרי וטעים מאוד! נהניתי מדגי בקלה פריכים, צ'יפס ואיולי עם סלט ירקות עשיר, פלפל קלוי וגבינה בולגרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amonyoav - תמונה
amonyoav מבקר מתחיל
מנות אווירה
5.0
24/02/20

אכלתי את אחת הארוחות צהריים המהנות ביותר שאכלתי בתל אביב בשישקו רסטו-בר. שיפוד העוף על פיתות, סלט ירקות שרוף ורוטב יוגורט היו פשוט טעימים! הם מציעים מחירים ידידותיים לכל כיס ואפשרות... להזמין מקום מראש. יש שם מצב רוח מקסים עם מלצרים ומלצריות מדהימות

עוד פרטים
הוספת תגובה
estergoldman - תמונה
estergoldman 2 ביקורות
עיצוב מעולה וצוות ידידותי
4.8
20/02/20

בשישקו יש אווירה טובה עיצוב מעולה וצוות ידידותי. המנות טעימות מאוד. אני מאוד אוהב את המבחר יין והמאזטים. יש מספיק חניה ממש ליד המקום ונוף עירוני מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה