נגישות
נגישות

אסיה מוניקה - ASIA MONICA ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על אסיה מוניקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/06/10

אכלנו במסעדה שבוע שעבר. רצינו לנסות מסעדה אסייתית חדשה, כי אחרי בדיקה מקיפה למדי של המון מסעדות מסוג זה באזור השרון, זאת המסעדה שהכי קרובה לאוכל האסייתי בכל הבחינות! פשוט כמו לשבת... בתאילנד ולאכול! מחירים סבירים ביותר, מנות מצויינות, שירות שלא נראה הרבה זמן ובעיקר מאוד מאוד טעים! מומלצת ביותר! (גם לילדים!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
18/06/10

אני לא מרבה להתלונן אבל דבר אחד חשוב לי: מנה שלא יודעים לעשות לא להציע! לא רק שמרק הטום יאם יקר , הוא לאכזבתי לגמרי לא מרק טום יאם אלא בטעם של מרק עוף רגיל עם ירקות ופירות ים. מה קשור... קישואים ? איפה שמן הצ'ילי? איפה עלי ליים ? איפה בצל ירוק ? איפה הרוטב דגים ? איפה הלמון גראס ? איפה הג'ינג'ר הטרי ? איפה פלפלוני הצ'ילי ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Illana - תמונה
Illana 4 ביקורות
4.3
16/06/10

אוכל מצויין, שירות מהנה, ממליצים על ספרינג רול - אוטב ושילוב טעמים מעולה וטעים לחייך, רינבו ספיישל וספייסי טונה ב טמפורה, סלמון סקין כל אחד מהם מעולה, המרקים טום-יאם בסגנון עוף ופירות... ים שניהם היו מעולים ממליצים בחום, אנחנו נחזור ובמהירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/06/10

מסעדה מיוחדת שמשלבת סוגים שונים של מנות שיכולים להתאים למגוון רחב של אנשים, הסושי ממולץ מאוד ..האווירה במקום חמה ונעימה והשירות היה מעולה, קיבלנוו יחס חם ומקצועי. צריך לזכור שזו מסעדה... בתחילת הדרך שלה ובטוח המקום רק יילך וישתפר. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
11/06/10

אכזבה, אכזבה!!! האוכל סביר, אני יודעת להכין יותר טעים ! מילא האוכל אך השירות היה מאוד לא מקצועי. מה שכתוב בתפריט לא תואם את המנות....למשל הסלט פפאיה שלדעתי אפשר היה לקרוא לזה סלט... גזר. ירקות= הכוונה רק לגזר ובצל. מנות עיקריות סבירות ולא ממש מתובלות. לא אכפת היה למנהל המשמרת שלקוחותיו לא מרוצים ושלח את המלצר המסכן לקבל את הביקורת במקום. בקיצור על הפנים, מאכזה ובטח לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.7
08/06/10

לא מספיק ליחצן מסעדה במשך חצי שנה , לא מספיק שהמקום נעים ומעוצב יפה. אפילו מלצרים חביבים לא עושים את העבודה - אם האוכל פשוט זוועה! מתחת לכל ביקורת! טעמו של סלט השורשים היה רע , מלוח... ומר. הפאד תאי - הדיף ריח רע והיה לו טעם נוראי. קינוח הטפיוקה- מוזר ולא טעים .יש לציין שהסושי היה מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
06/06/10

אחרי הזמנה בטל' הגענו, המארחת אמרה שמיד מתפנה שולחן ושנמתין על הבר. לאחר המתנה של למעלה 1/4 ש', ובעקבות הרעב שגבר,החלטנו להזמין את הראשונות כשאנחנו ישובים על הבר.המנות הגיעו מהר.עד אז... וגם לאחר שסיימנו את המנות הראשונות לא ניגשה המארחת בכדי לעדכן אותנו על שולחן פנוי,גלשנו למנה העיקרית והקינוח ועדיין- המארחת לא יצרה איתנו כל קשר. וויתרנו והמשכנו גם לעיקריות.קיבלנו שירות טוב מהבר והאוכל היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/05/10

מסעדה - תקלה - לא להגיע. האוכל עם ריח רע, לא טעים. מלצרים לא מאופסים מבקשים מנה ללא כוסברה , מגיעה עם- מלצר ממליץ על מנה ללא כוסברה ומביא אותה עם מלא כוסברה. מבקשים מלח - מגיעה קערית עם... מלח ולכלוכי פלפל שחור. בכל מקרה האוכל לא טעים ו24 שעות אחרי אנחנו סובלים עדין והמבין יבין

עוד פרטים
הוספת תגובה
yarong - תמונה
yarong 3 ביקורות
2.7
03/05/10

המשך הודעה קודמת. מנת פאד תאי עוף הייתה חסרת טעם, אבל הדיפה ריח רע מאוד, ונשלחה בחזרה למטבח. לקינוח - בננה מקורמלת - מוצלח מאוד. בסך הכל, החוויה הייתה מאכזבת. התפריט דל יחסית למי שלא... אוכל סושי, למשל. בעיתון פנאי פלוס האחרון, הביקורת היללה: "האסייתית הכי טובה בשרון". שטויות במיץ. מה שמעלה את התהייה, מי לעזאזל כותב את הביקורות האלו? מקורבים? לא נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 49 ביקורות
4.7
02/05/10

כמי שמכירים ומוקירים את כרמלה בנחלה, שמחנו מאוד לקרוא על פתיחתה של מסעדה מבית היוצר של דניאל זך בהוד השרון. אחרי שחווינו את אסיה מוניקה, אנחנו יכולים לומר בפה מלא שהאיכויות וההקפדה... הגיעו גם לאסיאתית החדשה. מנות כייפיות, רעננות, לא כבדות וטעימות לצד שירות מפנק ואיכפתי. בקיצור, נשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה