נגישות
נגישות

מרגו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
1.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על מרגו

מיכל - תמונה
מיכל 9 ביקורות
4.3
04/03/11

היינו בבראנץ' של יום שישי - 69 שח ואוכלים אוכל טרי,טעים ומשביע! יש בופה של בוקר, שתיה חמה וקרה וגם מתוקים. אוירה נעימה ואיזור ישיבה בחוץ מרגיע ושלוו. כדאי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/03/11

חגגנו בקפה מרגו יום הולדת שבעים לאמי, בחוג המשפחה המורחבת. השרות במקום היה מדהים, מיצירת הקשר הראשוני ועד השרות בארוע עצמו. כל בקשה מיוחדת שלנו נענתה בחיוב ובסבר פנים יפות. המקום מקסים,... עם אופי ואוירה. האוכל טעים מאוד ובשפע. המקום מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמי - תמונה
כרמי 6 ביקורות
4.7
10/02/11

שישי האחרון בילינו בעלי ואני וזוג חברים בקפה מרגו בקיבוץ צרעה. קדמה לזה תקשורת טלפונית עם נטלי מנהלת המקום שהבטיחה לנו משהו טוב והתנהלה בהומור ובחופשיות כאילו אנו מכירות מזמן. כשהגענו... חכתה לנו ארוחת בראנץ' מדהימה.הלחמים, הסלטים, הגבינות, הפשטידות, העוגות, ומאפינס נהדרים - הכל היה נהדר והאווירה - מעל לכל. נטלי, את מקסימה. נבוא שוב ונמליץ לחברינו. חבל שאי אפשר לכתוב יותר. הייתי ממשיכה וממשיכה.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה 25 ביקורות
4.7
31/12/10

הפתעה קטנה גדולה!הבוקר יום ו', אכלנו בראנצ' ב"מרגו" הנמצא בקיבוץ צרעה. המקום קטן וחמים אבל גדול וביתי בטעם וביחס החם של נטלי מנהלת המקום וצוות העובדים.החל מכאן כל מילה היא בגדר "כל... המוסיף גורע"... מומלץ בחום ! ההפתעה תענוג !!! אנחנו נחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/12/10

ביום חורף שימשי ביותר, הגענו קבוצה של 23 איש מקומברס לארוחת בוקר במרגו. האירוח היה מושלם, מפנק ומכל הלב. העיצוב מוקפד ויפה, האוכל טעים ועשיר והאוירה מושלמת. נטלי מארחת נפלאה, נהננו... מאוד. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/10/10

חגגנו מסיבת רווקים חסידית בליווי גיטרות באווירה רומנטית לגרגל נישואי "זקן השבט" עב"ג הכלה המהוללה מרת מעשיהו תחי' והיה פשוט נהדר האוירה והאוכל והמחיר היה פשוט מקסים פצצה בומבה!! המקום... מומלץ בחום תודה לישראל על האירגון

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit - תמונה
Galit 5 ביקורות
1.0
24/10/10

המקום מעוצב יפה, אבל השרות בלתי נתפס, מקום קטן וצפוף שהבעלים מנסים לדחוס כמה שיותר אנשים, אבל לא חושבים על הצפיפות הדוחק והרעש.לא איפשרו לנו להחליף את השתיה הקרה (תפוזים/לימונדה) במשקה... דיאט אלה חייבו אותנו במחיר מלא, רצינו להוסיף את ההפרש (מה עושה מי שחולה סוכר). במשך הארוחה לא שמענו את עצמנו וההרגשה היתה מתי נסיים לאכול וללכת. את הקפה ביקשנו לשתות בחוץ אבל נאלצנו לחכות שעה ועשר דקות. חבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
04/10/10

באנו לראות מקום חדש שנפתח לידינו וגילינו מקום לא סמפטי בכלל, מההתחלה היחס היה נוראי, האוכל הגיע קר ולא ביחד (ישבנו 2 אנשים), החליפו לנו את המנות כל כך הרבה פעמים שהפסקתי לספור, בסלט היה... חרק ואחרי שהלכנו להתלונן לא רק שלא קיבלנו פיצוי גם התווכחו איתנו על העניין, בקיצור מאכזב נורא וכנראה לא תהיה פעם נוספת במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/09/10

מקום רומנטי בעיצוב פרובנס מושקע עד הפרט האחרון, אוירה מיוחדת. אוכל טעים ושירות מעולה!!!! בסוף הארוחה התישבנו ב"זולה המהממת (נרות ואהיל) על כוס תה. אחזור לשם שוב ושוב. נטלי המארחת/ מנהלת... המקום חביבה ונותנת יחס אישי. כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/09/10

סוף סוף מקום נעים לשבת בו!! השירות מעל ומעבר, נטלי מדהימה בגישתה הכה חמימה ולבבית ללקוחות, האוכל מעניין וטעים. חבל שאין פסטות!!! כל הכבוד לשף!!! קיר הסבתות מרגש להפליא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה