נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

65 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

Ofek Tal - תמונה
Ofek Tal 5 ביקורות
חוויה ראשונה...
4.3
19/01/14

קמנו בבוקר והחלטנו לקפוץ בספונטניות למרות הידע שיש סיכוי שייקח לנו זמן להיכנס ולהפתעתנו הרבה זה לא קרה לשמחתנו הרבה. השרות היה מהיר ואדיב, וכנראה שזו לא יהיה ביקורנו האחרון בסניף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 4 ביקורות
אכזבה
2.3
08/01/14

זו לא הפעם הראשונה שלי במסעדה זו, הייתי גם כאן וגם בסניף בתל אביב. אולם אין סיכוי שאגיע לסניף בהרצלייה שוב. השירות היה מחפיר! הגענו בשעת צהריים מאוחרת 15:00 ביום חול, המסעדה לא הייתה... מלאה ולכן הנחנו כי נקבל שרות מהיר ואדיב. ובכן לא זה ולא זה, לקח המון זמן עד שבאו לקחת הזמנה, כשביקשנו מהמלצרית לקחת הזמנה טענה שזה לא השולחן שלה (לא היה לה מה לעשות כי ממש לא היו אנשים). כשהגיע המלצר הוא "עשה טובה" שרשם את ההזמנה. לאחר זמן לא רב הגיע האוכל קר! גם הקפה שהזמנו היה קר וחלש כמו קפה של תינוקות, בוודאות מי שהכין את הקפה היה לא מנוסה בעליל. כדי להשלים את החוויה המלצר היקר טאטא את המסעדה בעודנו יושבים ואוכלים. חבל שלא יודעים לתדרך את הילדים שמעסיקים כמלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נגה - תמונה
נגה 11 ביקורות
טעים מאוד אבל...
3.0
28/12/13

המנות מעולות! אין ספק שהאוכל טעים (לא נדבר כרגע על קלוריות :) ). עם זאת לקח שעה וחצי לחכות בתור (שבת צהרים - תתרחקו מהמקום). מחירים דיי גבוהים. עם זאת, שווה לאכול במקום לפות פעם אחת... בשביל החוויה והטעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nathalie - תמונה
nathalie 23 ביקורות
ארוחת בוקר
3.5
19/11/13

היצע מטורף של ארוחות בוקר , חלקן שוות יותר חלקן פחות , אבל מי שמחפש ארוחת בוקר מיוחדת ומגוונת זה המקום ללכת אליו

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
שירות כזה נדיר מאוד בישראל
4.3
02/11/13

תפרטי מגוון מאוד, כל מנה טעימה, הכל נקי, שירות יוצא דופן: אפילו האנשיפ שחיכו בחוץ (והיה צריך לחכות שם הרבה סור) קבלו מהמארחת משהו לנשנש כדי להמתיק את ההמתנה. מלצריות מקצועיות, אחמ"שית... מדהימה. רק שיחזרו לסלט המקורי הקצוץ שהיה להם - וזה מקום מושלם ששווה כל שקל שלוקחים. יישר כח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
8.5 במדד שלנו 🍳
3.8
19/10/13

גילוי נאות - אחת המסעדות האהובות עלי בארץ. עכשיו נשאלת השאלה למה? הרי למסעדה הרבה מגרעות: כשאתה מגיע אתה נתקל בתור ארוך (יכול להגיע גם לשעה שלמה בעיקר בשישי ושבת), השירות לפעמים איטי,... והמחיר? בשמיים! מר מנהל יקר, אני רוצה להזכיר לך שאתה מוכר לחם עם ביצה מעל ולוקח על זה מעל 70 שקל! מישהו שם צריך להרגע. אבל אין מה לעשות.. טעים לי. והנוף מול הים פשוט עושה את שלו.. בסופו של דבר מסעדה נעימה וטעימה אך כואבת בכיס. בכל זאת ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
madam123 - תמונה
madam123 2 ביקורות
שירות גרוע עוד טרם ההגעה למסעדה
1.0
08/10/13

אתמול בצהריים הזמנתי מקום בבנדיקט הרצליה ליום שישי ל-11 איש לחגוג יום הולדת לילד. בחרתי במסעדה זו מכיוון שהמנות מתאימות לילדים. נאמר לי שליום שישי הם מקבלים הזמנות רק מהשעה 19 בערב,... ולפני כן, למרות בקשותיי הרבות, נאמר - אי אפשר! או-קיי, הזמנתי שולחן ל-19 בערב והודעתי לאורחים. היום, מתקשרת אלי בחורה, ואומרת, אנו מצטערים, המארחת שקיבלה ממך את ההזמנה אתמול טעתה. כבר יש לנו הזמנה לשולחן זה בשעה 18:30 (וזאת, למרות שנאמר לי מפורשות שהם לא לוקחים הזמנות לשעה מקודמת יותר מ-19!), ולכן הם מצטערים - יש לי אפשרות או א. לפצל את השולחן ל-2 (שזה, מן הסתם לא אופציה, כשמדובר ביומולדת וסה"כ 11 אורחים) או ב. לקבל שולחן בחוץ, אבל שם כבר קר בשעה הזאת! אני הייתי בשוק!!! הררי כבר הזמנתי את האורחים, יש לנו ילדים שאוהבים את המסעדה, ובכלל למה למישהו הם מאפשרים להזמין את השולחן ל-18:30 ולי נאמר מפורשות - לא?!?!? אני מאוד מאוכזבת מהיחס הגרוע של המסעדה,עוד טרם הגיענו (ואני כבר לא מדברת על השירות הנמוך שלהם בד"כ). אז ראו, הוזהרתם... אין שם על מי לסמוך! תודה לאל, שיש מסעדות ששמחות לקבל אותנו, ולא עושים טובה לאף אחד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafna - תמונה
dafna 6 ביקורות
שרות איטי, שגוי ואדיש בסניף הרצליה
2.0
29/07/13

הגענו כזוג ב2 בלילה למסעדה הרצליה ב25.7 ולמרות שהמסעדה היתה חצי ריקה זכינו לשרות איטי, שגוי ואדיש. המתנה של כ40 דקות לארוחות (!!) ב2 בלילה והגעה של ארוחות קרות וללא תוספת ביצים... שביקשנו למרות שהמלצר הבהיר את התוספת במחיר ומכאן הנחנו שהוא מבין מה מבקשים. נאלצנו להחזיר את המנה הקרה למלצר אחר ולהסביר שוב במה מדובר ( המלצר שלקח את ההזמנה לא נראה באיזור), לאחר 10 דקות נוספות שבהן לא קיבלנו את המנה החדשה והמנה השניה כבר התקררה, ניגשנו למנהל המשמרת שהיה אדיש לתלונה ולא קידם או עשה דבר. ובסוף כל זאת לאחר ארוחה קרה, בינונית ומתישה קיבלנו חשבון שגוי על 3 ארוחות בוקר !! מכיון שלא היה מלצר בסביבה ומנהל המשמרת לא טרח לבדוק אם קיבלנו הכל כמו שצריך אחרי מה שקרה , קמנו אליו בשנית להפריע לו בישיבתו על הבר על מנת שיתקן את החשבון ונוכל ללכת משם אחרי 3 בבוקר.. לא נחזור על טעות זו בשנית ולא נגיע לסניף זה, ויתכן שאף בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של dafna
dafna
18/08/2013
מספר ימים לאחר פרסום חוות הדעת באתר וכן נשלח למסעדה מייל דומה ישירות, יצר קשר מנהל מסניף הרצליה בשם אייל , קיבל מידע,התנצל ושלח פיצוי ל2 ארוחות (120 ש"ח).
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
שירות לא משו...
2.5
06/07/13

אחרי המתנה מייגעת בשמש בתור מעל חצי שעה (לא ברור למה לא ניתן להזמין מקום מראש) התיישבהו סוף סוף... לקחנו ארוחות בוקר ישראליות על גווניהם השונים... האוכל טעים מאוד, לחמניות טריות וממרחים... מעניינים אבל המלצרית הייתה לא נחמדה ודי התעלמה מאיתנו רוב הזמן, מעבר לכך היא אף השתיקה אותנו (!) בזמן שהמקום הומה אדם, ילדים וכו'.. שהרעישו גם הם, היה מאוד לא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 3 ביקורות
בנדיקט הרצליה- מצטרפת לביקורות הגרועות
1.0
15/06/13

וואוו!!! כמה גרועה יכולה להיות מסעדה (שבעבר היתה טובה)? החל בהמתנה אינסופית בכניסה למרות שהמסעדה חצי ריקה, דרך ארוחה שהיא פשוט בזיון. סלט חסה מעולף ברוטב של עצמו, המבורגר חצי נא למרות... שבקשנו well done, צוות מנומנם שבעיקר עסוק בלרקוד במקום לתקתק את העניינים. יחס הפוך בין מחיר לתמורה. קוראת לקהל הקליינטים לעשות חושבים. יש המון מסעדות אחרות שנותנות תמורה הולמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של הילה
הילה
02/07/2013
קבלתי מסרון ממנהל המסעדה לגבי התלונה שלי. הוא אפילו לא טרח לנסות לדבר איתי. עניתי לו שאשמח לשוחח עמו ושהוא יכול להשיג אותי טלפונית. מאז אני מחכה...אין ספק שהביקורת הקטלנית לא ממש מזיזה למישהו שם. הילה