נגישות
נגישות

שוואטינא סטלה מאריס - shawatina ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על שוואטינא סטלה מאריס

כרים - תמונה
כרים 2 ביקורות
אחרי 4 ביקורים
5.0
19/02/13

אחת המסעדות הכי טובות שהייתי בהן ,אבל !!! לא להיכנס למסעדה בימי שבת וחגים נקודה. המסעדה מאוד קטנה והמקום מאוד מוגבל אם אתה נכנס למסעדה ביום רגיל (א-ה)אתה תהנה מכל רגע גם אוכל גם לא צפוף... וגם מיקום מדהים ליד החלון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 2 ביקורות
כבר בכניסה יחס משפיל
1.0
02/12/12

אנחנו חיפאים גאים, נוהגים לסעוד במסעדות ברחבי העיר כולל מסעדות השייכות למגזר הערבי בעיר. עד היום לא חווינו את מה שחווינו מבחינת יחס משפיל. מלצרים חסרי נימוס. כמובן שלא נכנסנו "אין מקום"... פשוט ופוגע. לדאבוני מסעדה זו מבחינתנו פסולה מלהגיע ואני מציעה לכל האנשים לשקול פעמייים באם להיכנס למסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan Hadari - תמונה
Eitan Hadari מבקר מתחיל
מפח נפש אחד גדול
2.3
29/09/12

הגענו שלשה איש למסעדה. הרושם הראשוני היה ממלצר קצר רוח ולא סבר פנים יפות. נו...חשבנו לכל אחד יכול להיות יום רע. הונחו על השולחן מבחר סלטים [טעמים אין מה להגיד]. הזמנו את המנות. זוגתי... הזמינה שניצל [50ש"ח עבור חתיכת שניצל שהגיע בגודל בינוני ולא יותר מזה, אבל..טפל. אני הזמנתי צלעות כבש...האמת לא ידעתי מה יש יותר על הצלעות....בשר או שומן. ביתי הזמינה מעורב מנה שלא ערבה לה והשאירה כמעט הכל על הצלחת. את השוק קיבלנו עם התשלום. גבו מאיתנו 90 ש"ח על הסלטים [המלצר אמר כן 3 מנות סלטים, בכל מסעדה מזרחית שמכבדת את עצמה, כמות הסלטים שהייתה על השולחן נחשבת כמנה אחת]. מחיר הסלטים היה גבוה יותר מכל מנת בשר שאכלנו. מעולם לא שלמתי על סלטים 90 ש"ח. כמי שאוכל בלא מעט מסעדות, המחיר שנקבע על הסלטים הינו סמלי למי שמזמין מנות עיקריות. יצאנו משם עם טעם רע מאוד בפה, שפשוט רימו אותנו במחיר. אני לעולם לא אחזור לשם ולא אמליץ לאחרים להגיע למסעדה זו – לא זכור לי מפח נפש כל כך גדול ממסעדה כפי שחווינו במסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Fadi Waad - תמונה
Fadi Waad 2 ביקורות
שוואטינא
5.0
10/04/12

הייתי שם לפני שבוע עם בן זוגי, אוכל ממש ממש טעים, סלטים טריים ובשפע, אכלנו דג דניס ממולא ירקות בתנור והיה ברמה של 5 כוכבים, מחירים מאוד סבירים, נחזור שוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raaya Ofek - תמונה
Raaya Ofek 2 ביקורות
חוויה מרגשת
4.8
07/02/12

נתחיל מהמיקום שהוא מדהים. נמשיך בשירות שהוא פשוט נפלא. צריך לשלוח לא מעט שפים מאזור ת"א רבתי בכדי ללמוד קצת על שירות... ונגיע ונגיע לעיקר שזה האוכל. הסלטים, טריים, מקוריים ופשוט... טעימים. החומוס שלהם נפלא. המנות העיקריות - תמיד קליעה בול למטרה. וקינוח הבית - כנאפה פשוט מדהימה. בקיצור חוויה מרגשת. נחזור שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
janpeer shofani - תמונה
janpeer shofani מבקר מתחיל
מסעדה מס 1 בחיפה
5.0
27/11/11

אנחנו ביקרנו בהרבה מסעדות בחיפה האמת שהמסעדה הזו היא הטובה ביותר אין מילים .. האוכל מגוון מאוד טעים ברמה גבוהה מנות גורמה סלטים עשירים ומגוונים מטובלים ברמה גבוהה טעם שלא שוכחים - שירןת... מיוחד חם ומקצועי אווירה מהממת מקסימה בליווי מוזיקה קלאסית ונוף חלומי לקינוח ממתיקים לכם את הפה עם קנאפה חמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית וילנר - תמונה
גלית וילנר מבקר מתחיל
יש מסעדה בחיפה
5.0
05/11/11

הגענו אתמול (4.11.2011) למסעדה בהרכב גדול - 8 מבוגרים, 5 ילדים. המסעדה מדהימה, פעם שנייה שלנו שם, האוכל ברמה מאוד מאוד גבוהה, ממש לא נפלנו בכלום, הבשרים - מהנמוכים לגבוהים היו עשויים... באופן נפלא והשירות היה מטריף - לא לוותר!! סוף סוף יש מסעדה טובה בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של vil109
vil109
07/11/2011
אכן מסעדה מעולה!!!!
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
21/10/11

הגענו קבוצת חברים, והזמנו מבחר סלטים, דגים וכבש. קינחנו בכנאפה וקפה על חשבון הבית. כל המנות עשויות מצוין, וכולנו נהנינו מהן מאוד. השירות חם, מקצועי ומהיר. בפעם קודמת שהגעתי עם בת זוג,... המלצר נתן לי מיוזמתו עצה טובה לגבי המנה שתתאים לטעמה, ואני מעריך זאת מאוד. הקהל מעורב יהודי-ערבי, וזה כשלעצמו חוויתי ויפה. הנוף מהמסעדה הממוקמת בסטלה מאריס עוצר נשימה, ומשקף היטב את הפוטנציאל של העיר חיפה. אגב פירוש השם שאווטינא הוא "החופים שלנו".

עוד פרטים
הוספת תגובה
vil109 - תמונה
vil109 24 ביקורות
4.6
13/10/11

חברים יקרים, סוף סוף יש מסעדה מהליגה הראשונה בחיפה!! האוכל - מגוון ומדהים, לא נפלנו בשום מנה, השירות - מדהים! האווירה - אל תלכו!! והמיקום, הנוף.... איין מילים. לכל מי שמחפש מקום מדהים... לאכול בו - זה המקום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירון - תמונה
מירון מבקר מתחיל
4.3
10/07/11

המילה הכי טובה לתאר את המקום היא,מדוייק. כמעט כל פרט במסעדה הזאת נעשה במחשבה כדי לתת את אחת החוויות הכי טובות שאפשר לקבל במסעדה. העיצוב של המקום מוקפד, הנוף מעולה,כזה שלא ניתן לתפוס בכל... מקום בחיפה. המנות היו טעימות ולא גדולות מידי ככה שלא יצאתי עם כאב בטן או מנה לא גמורה.תפריט האלכוהול קצת קטן אבל זה מאוד זניח ביחס לשאר המעלות. השירות היה מקצועני,הייתי בהרבה מסעדות ורמה כזאת עוד לא ראיתי,באמת, כל הכבוד. חובה להוסיף שהמחירים במסעדה,יחסית לרמה שלה, הם בסדר גמור ויש פינוקים על חשבון הבית שזאת ליגה בפני עצמה.בקיצור,שווה לאכול במסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה