נגישות
נגישות

שוואטינא סטלה מאריס - shawatina ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על שוואטינא סטלה מאריס

ExHaifa - תמונה
ExHaifa מבקר מתחיל
חוויה מהנה וטעימה
4.5
11/10/17

אחד הנופים היפים בארץ. ראשונות מגוונות וטריות, אוכל מצוין, שרות אדיב. שרותים נקיים. תמורה טובה למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
יש מקומות טובים יותר
3.8
24/05/17

חבל מאוד שהמסעדה מתעסקת בקטנות לא ייתכן שכאשר סועדים חמישה אנשים ורוצים סלטים מחייבים את כולם בשלושים וחמש כפיל חמש. זה הוא גזל שאין לו הצדקה. מדוע לא יכול כל אחד להחליט אם הוא רוצה סלט... או לא. אין צורך להעניש את כל הסועדים. אחד הסועדים ביקש סלט בלבד בחמישים שקלים אך נאמר לו שזה לא אפשרי. חבל לקלקל את הטעם הטוב של המנות במדיניות סלטים לא מוצלחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudihol - תמונה
dudihol 3 ביקורות
מפתיע ומעולה
5.0
11/12/16

הגענו בצהרי יום שבת עמוס בחיפה של חג החגים, לסעדה במיקום ״תיירותי״. למרות העומס, ישבנו בשולחן עם הנוף המדהים, והמנות זרמו במהירות: סלטים מעולים (כולל Re-feel), מנות עיקריות טעימות,... קינוח קפה ותה על חשבון הבית. השירות היה נפלא, וישבנו שם בכיף עד לשקיעת השמש. מפתיע ומעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
naomi - תמונה
naomi 3 ביקורות
מסעדה על רמה מכל הבחינות
4.3
24/09/16

אוכל טעים מאד וטרי מאד,שירות מעולה ואדיב. הנוף משגע .למרות שהמסעדה היתה מלאה המנות הגיעו במהירות מעבר לצפוי,תוספות לסלטים הגיעו מבלי שחשבנו לבקש. אין ספק שנחזור ונבקר במסעדה ונמליץ... לחברים בחום. נעמי וראובן ברעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
weaam - תמונה
weaam 2 ביקורות
שירות לא טוב בכלל, תעריף יקר עבור סלטים ונלווים, 45 דק' עד שהאוכל מגיע לשולחן.
1.0
10/09/16

היינו שלושה אנשים, 1. אי אפשר להזמין מקום אם אתם 3, וכשתגיעו למסעדה לא יתנו לכם לשבת ליד החלון כי הכל מוזמן מראש. אבל אם יגיעו 7 ממש אחריכם אז יושיבו אותם ישר למרות שהם ללא הזמנה. 2.... האוכל שלנו הגיע אחרי 45 דק', שתי מנות שרימפס הגיעו שרופות. בקשנו שיחליפו ואז הגיע המנהל כדי להסביר שזה רק נראה שרוף עוד שבשולחן שלידנו יש אותה מנה ונראת אחרת לגמרי. ביקשנו מנה אחת במקום השתיים כי לא היינו רעבים אחרי 45 דק' של המתנה. המנהל על דעת עצמו החליף לנו את המנה לבלי פירורים בלי שנבקש בכלל. 3- בנסוף ל 105 שח עבור סלטים, היה בחשבון עוד 15 שח שרשום לידם תוספת סלט. לא היה ברור ממש מה זה כי לא הוזמן משהו מיוחד מהתפריט בכלל. השירות של המנהל שם הוא על הפנים, כשהגיע בזמן של החלפת המנות הוא פחד שאני אגרום לאחרים להתלונן על זמני ההמתנה וישר השתיק אותי והלך. שירות לא טוב בכלל בסניף של סטלה מאריס, בפעם הקודמת גם כן התאכזבנו מהם. לא חוזר לשם שוב פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Falulim - תמונה
Falulim 3 ביקורות
שירות אדיב אוכל מדהים.
4.8
15/08/16

ישבנו 3 אנשים פעם שניה כבר באותה מסעדה, יש לציין כי אנחנו דרומים והגענו במיוחד לחיפה ע״מ לסעוד שם. ראשית המיקום של המסעדה, יושבת על הרכבל העליון, הנוף המדהים לטיילת והמוזיקה הרומנטית... במסעדה עושה את האווירה מושלמת לכל אירוע, הן זוגי והן משפחתי. המסעדה מציעה כיסאות ישיבה בחוץ אך בחרנו שלא לשבת בחוץ. הזמנו: סלט חומוס וסלט ירוק עם פיתות קטנות חמות, קיבלנו, ללא תשלום נוסף ;פיתות על האש עם זעתר, סלט חצילים עוד סלט ירוק, זיתים ירוקים, מטבוחה, ועוד סלט מדבים עם רימונים. לא ידענו מה להזמין והמלצר האדיב עזר והמליץ לנו על המנות הטובות והמוצלחות. הזמנו לעיקרית מעורב שוואטינא- פרגית, קבב, פילה (שתי מנות) ומנת צדפות. הטלה במעורב היה צמיגי מעט. הקבב היה אחד הטעימים שאכלנו ואף הסכמנו פה אחד שפעם הבאה נזמין את הקבב בלבד! הצדפות היו לטעם הסועד ואף אמר כי המנה הייתה גדולה כ- 13 צדפות. לשתייה הזמנו כוס יין, וקנקן לימונדה. כל המנות העיקריות הגיעו בטוב טעם, גדולות, חמות המעורב מגיע עטוף בטורטייה טעימה וחמה. אחרי הארוחה העיקרית אחד הסועדים הזמין קפה שחור והוציאו לנו 3 קינוחים (קנאפה) שוב ללא תשלום נוסף, הקנאפה היה טעים חם וחתם ארוחה טעימה ואווירה טובה. יצאנו כ- 350 ש״ח בהחלט נחזור כל הדרך לחיפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
נוף מדהים,אוכל טרי וטעים,שרות מצויין
4.8
25/07/15

חגגנו אתמול יום הולדת,היינו 5 מבוגרים ו-2 ילדים ופשוט כיף לחגוג במקום המיוחד הזה עם נוף שאין דומה לו ועם אוכל טעים בייחוד הסלטים הטריים והמגוונים. בנוסף ראוי לציון התימחור ההוגן עבור... פיאסטה אמיתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Angelina - תמונה
Angelina מבקר מתחיל
מקום נפלא!
4.8
23/06/15

ביקרתי אתמול עם בן הזוג שלי במסעדה בשעות הערב וקיבלתי חוויה מאוד נעימה. קיבלנו שירות מאוד אדיב, האוכל טעים ועשוי ממוצרים טריים (שאפשר היה להרגיש גם בסלטים שהגישו לנו - נחתכים במקום).... הנוף עוצר נשימה, האויר צח ומשתלב בצורה מדהימה עם יין. ממלציה בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Modest - תמונה
Modest 20 ביקורות
מקום ניחמד אוכל מצויין
5.0
16/05/15

היינו אני והמשפחה שלי, נהננו מהאוכל, השירות היה מעולה , האוכל טעים,מקום תוב וניחמד ממלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amelyro1 - תמונה
amelyro1 9 ביקורות
הייתי, נהנתי!
4.5
17/03/15

היינו אני ו המשפחה שלי ביום הולדת שלי, נהננו מהאוכל, השירות היה מעולה, האוכל טעים, טיפה יקר אבל שווה את זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה