נגישות
נגישות

חוות הג'ילבון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על חוות הג'ילבון

משפחת - תמונה
משפחת מבקר מתחיל
חויה טעימה במיוחד❤
5.0
09/02/17

מסעדה מעולה!!! שירות אדיב !!! הבשר היה מעולה, גם ארוחות הילדים היו טובות. המנות גדולות ונדיבות. תודה על חויה טעימה בחזרה מהחרמון הביתה❤

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
ממולץ מאוד
5.0
25/08/16

היינו בצימר בצפון והגענו למסעדה דרך האינטרנט וחייבים לציין שלא התאכזבנו בכלל מהבחירה ואכלנו שם בכל הלילות בהם טיילנו בצפון. מסעדה מעולה, אוירה נעימה אוכל ברמה ושירות מעולה! מומלץ לכל... מי שמגיע לצפון להגיע לשם. לא תתאכזבו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami - תמונה
Rami מבקר מתחיל
פשוט מדהים..
5.0
17/07/16

האוכל היה מדהים האוירה פסטורלית פשוט תענוג. הגענו דרך המלצה מחברים וגילינו מקום פשוט מושלם עם אוכל טוב ושירות מצויין. ממליצים בחום לכל נפש שוב תודה על אירוח מושלם עד לפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 7 ביקורות
אוכל טוב בצפון
5.0
29/04/14

הגענו אני אשתי והילדה למסעדה בסביבות חמש המקום לא היה עמוס יחסית.איך שנכנסנו מיד התאהבנו במקום.השירות היה נעים האוכל היה מצויין.חומוס טוב מאוד סטייק אנטריקוט מצויין עשוי טוב מאוד.הייתי... חייב להתחיל לחמם את הבטן באיזה המבורגר שיתברר שהיה טעים וכדאי.המחירים היה סבירים.בטוח שאשוב לאכול בכל פעם שאהיה באזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
חוויה מצויינת!
5.0
25/02/14

הגענו למסעדה במקרה כשטיילנו ברמת הגולן. המסעדה ממוקמת באזור שומם וירוק לא רחוק מקצרין ומסביב רואים הרבה פרות וסוסים וזה בהחלט תרם להנאה שלנו. הזמנו סטיקים שהיו עשויים טוב וטעימים, המנות... יפות ומכובדות ומלוות בתוספת סלטים ולחם חם.אבל מה שעושה את המסעדה הזו למעבר ל"עוד" מסעדה זה העיצוב האותנטי והמוסיקה המצויינת שמתנגנת ומשרה אוירה כפרית. נהנינו מאוד מהחויה רק דבר קטן זה רמת הניקיון בשירותים שהיתה לוקה בחסר, חוץ מזה מסעדה מעולה ומומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoram - תמונה
Yoram מבקר מתחיל
איזו אכזבה
1.5
17/01/14

זו פעם ראשונה שאני כותב ביקורת על מסעדה כלשהי ממרום 55 שנותיי ואם הגעתי לכך, כנראה שהגיעו מים עד גועל נפש. האנטריקוט שהזמנו היה בלתי ניתן לאכילה מכיוון שהיה "גומי". המלצרית לקחה אותו... למטבח ולאחר מספר דקות חזרה עם צלחת ועליה מס' חתיכות שזיהינו אותן כחתיכות הקודמות שרק קיבלו כנראה צריבה / חימום נוספים. בטעימה, התברר שצדקנו והן לא היו אכילות וחתיכות האנטריקוט נותרו על הצלחת. כאשר ביקשנו את החשבון, ציינו את אכזבתנו בפני המלצרית ואז ניגש אלינו מנהל המסעדה (כנראה) שישב בשולחן לידינו ונזף בנו קשות על כך שאנטריקוט לא טוב בעינינו. הוא טען שטעם את האנטריקוט שהחזרנו והוא היה בסדר גמור (טעם והחזיר לנו אותו ???????). היינו בהלם מהתנהגותו האגרסיבית והמעליבה, שילמנו ויצאנו. לשם לא נחזור יותר לעולם. לא מגיע למסעדה עם תודעת שירות כזו שיהיו לה לקוחות. היזהרו להגיע ללא שומרי ראש, שכן אם גם אתם תקבלו מנה שלא תהיה אכילה ותתלוננו, יתכן ותצטרכו את עזרת שומרי הראש שלכם מפני התנהגות המנהל שם. גועל נפש !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 2 ביקורות
היינו שם אתמול פעם ראשונה אחרי המלצה של חבר והיה מצויין
4.8
16/12/13

באנו 2 זוגות עם 4 ילדים למסעדה אחרי שטיילנו באזור והיה פשוט מקסים. האווירה מאוד נעימה והאירוח לבבי. הזמנו את מנת החוואים למבוגרים והמבורגרים לילדים. מנת החוואים מעולה!! ויש בה אנטריקוט... ונתח קצבים טעים וזה מגיע עם המון סלטים נלווים וצ'יפס ופיתות מהטאבון, בקיצור הכל טעים ובשפע.. גם הילדים מאוד נהנו וסה"כ הייתה חוויה מאוד טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli  - תמונה
Eli מבקר מתחיל
מאכזב ברמות קשות ביותר
1.0
05/05/12

זה פעם ראשונה שהטרחתי את עצמי לרשום ביקורת אי פעם אבל האכזבה הייתה קשה וזה הסיפור: קיבלנו המלצה בבית הארחה למקום באנו בהתלהבות (2 משפחות עם ילדים קטנים) לאחר שביצענו הזמנה טלפונית לשבת... בחוץ. הגענו בשעת ההזמנה השולחן לא היה מוכן ובכלל רצו להושיב אותנו בפנים לאחר בקשה והמתנה של 20 דק' התיישבנו בשולחן המיועד וביצענו הזמנה. הזמנה סטנדרתית ללא בקשות מיוחדות, שתיה, תוספות ובשר. הזמנו גם ארוחה חוואית זוגית. לאחר המתנה סבירה הגיע קודם הבשר של החוואית זוגית - לפני הכול ! חיכינו וחיכנו אבל התוספות השתיה וכל מה שאמור להתלוות לארוחה פשוט לא הגיע פנינו למלצרית שהייתה בלחץ ופשוט צעקה עלינו שאנחנו לא רואים שיש לחץ...והמנות שלנו יצאו לא חיכתה לתשובה ופשוט המשיכה בשלה. המשך הקומדיה של טעויות המשיך לאחר שהגיע אחת המנות ללא התוספת שביקשנו איתה , השתיה בכלל לא הגיעה וביטלנו אותה בסוף האחורה וגם האוכל עצמו בחוואית הזוגית 800 גר' בשר אין סיכוי שהיה שם, אתה מצפה שבארוחה זוגית יביאו תוספת זוגית אבל הביאו תוספת בודדת כמו של מנות רגילות אחרות שהזמננו. בקיצור אכזבה מכל כך הרבה פרמטרים וגם האחראית שדיווחו לה את כל הפדיחות שהיו אצלנו נגשה לברר את הבעיות ופיצתה אותה בקנקן לימונדה - פיצוי זעום וזניח לארוחה כ"כ מאכזבת ב 100 שח לאדם. הייתי ככ מאוכב שזו פעם ראשונה בחיי שיצאתי ממסעדה ולא השארתי שירות ואני הייתי מלצר שנים רבות ולכן אני מודע לנושא השירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexander Lifshitz - תמונה
Alexander Lifshitz 2 ביקורות
אוכל מצויין
5.0
11/02/12

התארחנו ב09-02-12, אחרי נסיעה ארוכה מאשקלון, זאת הייתה התחנה הראשונה שלנו בצפון, האוכל מצויין, החומוס הביתי חלומי, השירות TOP.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Hjjar Hjajra
Hjjar Hjajra
14/03/2012
היינו שם ב 13-03-2012 אוכל מעולה שירות אדיב מהיר מומלץ בחום....חג׳אר חג׳אג׳רה