נגישות
נגישות

שניצל פור יו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על שניצל פור יו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/01/08

פעם שלישית החודש שאני בשניצלס. הפירה והשניצל ממש תענוג. לא פלצני טעים כמו בבית ומחיר סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק 3 ביקורות
5.0
03/01/08

שמחנו לראות שכשר אצלכם נבוא בעז"ה אבל כדאי לשים לב לדף " אודות " ששם כתוב משלוחים 7 ימים זה כבר לא מתאים למקום בהשגחת הרבנות. בהצלחה רבה אין להתייחס לבחירת הציון עוד לא ביקרנו אך האתר... מחייב התיחסות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
27/12/07

אחלה אוכל, אחלה אוירה אחלה בישולים. אכלנו את שניצל השף שזה כמו קורדון בלו אבל ממולא בבשר ומפרום תפוא עם תוספות של פירה קוסקוס ירקות מוקפצים וסלט הכל היה מעולה וטעים ובמחיר מאוד סביר.... רק חבל שהקינוחים כשרים. תמשיכו ככה. נ.ב לצוות אמרנו לכם שנהננו ונמליץ אז קיימנו. יואל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/11/07

לאחר 3 שנים שלא הגעתי לשניצלס חבר חוזר בתשובה לקח אותי שוב. (מסתבר שהמסעדה נהייתה לאחרונה כשרה). הרמה וגם הלוק של המקום השתפר פלאים. המקום שהיה זכור לי כדי מגעיל וריחות של טיגונים... הורגשו במסעדה שונה לגמרי והכל לטובה. הזמנו מרק עדשים, קוסקוס מפרום ורצועות עוף בטמפורה, הכל היה ממש מצוין ואפילו שהשירות לא היה הכי מקצועי בעולם עדין היתה אוירה טובה במקום ובנוסף יצאנו בנזק קטן מ 100 שח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/11/07

אחלה מסעדה מיקום מעולה ושרות מסביר פנים מומלץ ממש . כדאי לבוא בשעות הצהריים ולנסות את העיסקיות המיוחדות שלהם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
29/07/07

שירות גרוע תוך הונאת הלקוח !אתמול הזמנתי משלוח בשעה 20:15 הוובטח לי עד 3/4 שעה. לאחר כשעה התקשרתי לברר מה עם המשלוח נאמר לי שהשליח "כל דקה"נכנס אלי. כי היו עיכובים, כששאלתי מדוע לא... מודיעים לי על עיכוב (אולי אני צריך להיות במקום אחר?) נאמר לי "ככה זה". בשעה 21:30 התקשרתי שוב ונאמר לי שהשליח יצא, ביקשתי לברר איפה השליח, הם ניסו ולא היתה תשובה.בשעה 22:00 (!) המשלוח הגיע אלי, כאשר צלחת החומוס היתה מעוכה, החומוס הגיע עם גרגרים למרות שביקשתי בליהטעם של החומוס היה תפל - בקיצור לא היה שווה כלל וכלל לחכות (שעה וחצי).ככשאלתי את השליחה היא אמרה לי שהיא יצאה רק לפני 10 דקות.לא היתה לי האנרגיה כבר להתווכח איתם. אני ממליץ בחום לא להזמין שירות מהמקום הזה - חוסר הגינות/חוסר אמינות ומנות חסרות טעם.לא הוצע לי שום פיצוי בגין כל עגמת הנפש הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/07/07

מעדן מלכים...אני אוהבת את שניצל'ס, בין המסעדות שאני יודעת שאני אהנה מכל ביס. הכי טעים בעולם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/11/06

הייתי השבוע בפעם השנייה עם ידידה במסעדה וזה פשוט מקום מעולה. היא כל -כך אהבה את המקום בפעם הראשונה שהחלטנו לאכול שם שוב. האווירה מאוד נעימה למרות גודל המקום. ולמרות שהיה נראה שרק מלצרית... אחת משרתת את כל באי המסעדה, השירות הוא פשוט מעולה. הארוחות מלאות ומשביעות והמחירים מאוד סבירים. מומלץ בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/05/06

אנחנו ירושלמים המגיעים לתל-אביב לעיתים תכופות. לעולם איננו מפספסים ביקור ב"שניצלס". אנחנו מתים על האוכל למרות שהיא נראית כמו מסעדה עממית, האוכל פשוט גורמה. חוץ מזה שבעל הבית אלון פשוט... מדהים ובני הקטן חולה עליו. יש תחושה של לבוא הביתה וזה כיף לא נורמאלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/03/06

מקום שכיף לשבת עם חברים. אוכל טעים במיוחד ומחירים זולם מאוד. בימי חורף הקרים אנחנו אוהבים להזמין הביתה ובניגוד למה שנכתב כאן במספר לא מועט של פעמים שבה ביצענו הזמנה (בין 6-7 פעמים)... האוכל הגיע חם והם עמדו בלוח הזמנים שהתחייבו עליו במועד ההזמנה. פעם אחת כשהתקשרנו הודיעו לנו מראש שיש עומס ושנדע מראש שזה יקח כשעה למרות זאת הזמנו והם אכן הגיעו כפי שהתחייבו. הצוות במסעדה מקצועי והמלצרית חייכנית ונעימה. המסעדה הביתית שלנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה