נגישות
נגישות

בוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche ביקורות וחוות דעת - עמוד 33

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על בוצ'רי דה ברילוצ'ה

הגר - תמונה
הגר 2 ביקורות
1.3
04/08/10

המיזוג בקושי עבד והיה מאוד חם ולא נעים. הזמנו מנות ראשונות שהיו מאכזבות מאוד, הטרטר הגיע בלי ביצת שליו (לא טרחו להגיד שאין), קרפצ'יו מאוד עבה, החזרנו את הפוקצ'ה כי היית מאוד יבשה, החציל... הקלוי שהיה אמור להגיע עם סילאן לא הגיע והיו הרבה מאוד גרעינים.המתנו לבשר, ושהגריל שלנו הגיע הוא לא היה שלנו ובפעם השנייה הבשר היה קר ובפעם השלישית לא כל הבשר הגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
02/08/10

זהו ביקורנו השני והמאד מאכזב! היינו 4 וכל אחד בחר סוג בשר אחר -- כולם היו קשים עד כדי קושי בלעיסה. אבל לא זה העיקר: השירות היה מתחת לכל ביקורת. המלצר לא ידע לענות לאף שאלה שלנו. שלוש... מהמנות העיקריות הגיעו בטרם סיימנו את המנות הראשונות (שהיו דווקא טעימות). המנה העיקרית הרביעית הגיעה כאשר שלושה כבר גמרו את המנה שלהם. לעומת זאת, לקינוח חיכינו כחצי שעה. נראה שזה ביקורנו האחרון במסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/07/10

ביקורנו השני במסעדה המיוחדת - בוצ'רי הוכיח לנו שהיא מיוחדת במה שהיא מעניקה לכל מי שמחפש משהו אחר, ובעיקר: אווירה מיוחדת, חמה ואינטימית, יחס אישי, שירות מעולה, וכמובן - תפריט מיוחד,... מגוון ומאד איכותי - חוויה אמיתית. מומלצת מאד!!! מבטיחים שנחזור, והרבה. בלהה ומשה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
15/07/10

סה''כ אווירה נחמדה מנות הראשונות - נדושות וצפויות, הסלט ירוק די רדוד גם בעושרו ובתיבולו. השוקולד בכניסה די מיותר ולא איכותי. הבשר בעיקריות סה''כ טעים - אבל כמה קשה כבר לעשות סטייק טוב,... בימינו ? הנקניקיות מעולות ואם הייתי בעל במסעדה הייתי הולך על קו הנקניקיות יותר חזק המחיר די יקר למה שאתה מקבל - את אותה ארוחה ב 25% הנחה אז אולי הייתי יוצא יותר מסופק. סיכום - האוכל לא יגרום לי לחזור למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/06/10

היינו ארבעה ואכלנו חציל בטחינה מדהים וקרפצ'יו - מהטעימים. העיקריות סטייק טי בון -שלדעת הסועד היה מעלף והוא טרח להודות לקצב על הבחירה ולשף על הביצוע! הסועד השני הזמין סטיק אנטריקוט... וגם הוא נהנה מאוד מכל ביס. הנשים הזמינו נקניקיות טלה וצ'וריסוס וזה היה תענוג צרוף. הזמנו יין הבית שכל פעם התמלא מחדש וזה קרה הרבה פעמעם כי היה מתאים לאוירה. נהננו מאוד ובטוח נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/10

אתמול הייתי במסעדה ומאוד נהנתי. סיפרו לי עליה לפני שהגעתי אבל מצאתי מסעדה הרבה יותר כיפית מהסיפורים. הבשר מעולה , הטיבון שאכלתי מהטובים שאי פעם אכלתי. האווירה במקום נפלאה וגם השירות... מאוד משתדל וטוב.היה לנו ערב ממש נחמד ונחזור לשם המהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/06/10

בשר מעולה! יין טוב במחיר מצוין! פשוט חוויה! ממליץ לכל מי שיודע להעריך בשר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה