נגישות
נגישות

בוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche ביקורות וחוות דעת - עמוד 32

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על בוצ'רי דה ברילוצ'ה

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/10/10

פעם ראשונה ששואלים אותי באיזה דרגת צליה להכין נקניקיה. היתה נפלאה. אבל פצפונת. פריים ריב. כל ביס עונג. זה היה השיא. סינטה קצת מסטיקית. חרדל, צ'ימיצ'ורי וסלסה פיקנטית, מהטובים ביותר... שאכלתי. ירקות מבושלים/מוקפצים בסגנון סיני עדין. מאד מתאים לבשר וטעים טעים. קוביות קטנות של תפו"א בתנור טובות מאד. קרם ברולה- יותר טוב ממנו לא ראיתי. חוויה נהדרת. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liron - תמונה
liron 5 ביקורות
4.3
01/10/10

זאת הפעם השלישית שאנו חוזרים למסעדה וכמו תמיד השילוב של יין ללא הגבלה תמורת 20 שקל ובשרים עשויים באופן מושלם גרם לנו לעזוב עם חיוך ענק על הפרצוף. הביקורת היחידה שלי היא שהתמחור הוא יקר... במקצת ולא יזיק להמציא תמחור משתלם יותר לנתחי בשר גדולים של קילו ומעלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
4.0
18/09/10

אני הלכתי לאחר שהומלץ ב"לילה כלכלי " לאחר שהוצג שהמחיר סביר לכמות האוכל שמוגש ,(אז לא נכון ), לא נאמר שהמחירים שרשומים על כול 100 גרם מהמוצר הבשרי שבקצביה שנמצאת במקום , האוכל טעים לא... מיוחד , יין ב-20 ש"ח מתאים לרמתו , האוכל טעים מגיע על מנגל , לא משהו מיוחד יקר לאיכות , כמו שנאמר מדד 7/10

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Barda - תמונה
Tal Barda 2 ביקורות
4.3
30/08/10

מתחיל באירוח מגניב שמסביר לך על המקום ועושה טעימה מהיין המצוין שלהם.. ממשיך בארוחות ראשונות מצוינות ואח"כ, לדובדבן שבקצפת, בחירת הבשר בעזרתו של הקצב.. כ"כ הרבה דברים טובים ומגרים.. פשוט... ללקק את האצבעות מאוד ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/08/10

אחללה של מסעדה. היה לנו ערב מצויין במסעדה, השירות מצויין, ומעל הכל האוכל נהדר. הבשרים היו נפלאים בדיוק כמו שבשר טוב צריך להיות, כמו כן המנות הראשונות והקינוחים. האווירה במקום מזכירה לי... מסעדות בחוץ לארץ. ממליץ בחום לבוא למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/08/10

מנות ראשונות לא מלהיבות כלל, כל נתחי הבשר נחתכו דק מדי (פיקניה בעובי של נקניק, אנטריקוט לא מספק, הכי סביר היתה הסינטה), הקינוחים היו טעימים!מחיר יקר עבור התמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
2.0
22/08/10

אוירה חמה מאוד בשל מזגנים מקולקלים/רעיון המסעדה מקסים ומבריק - אך בסופו אכזב.כל סועד בחר את נתח הבשר וכשהמנות הגיעו המלצר התבלבל ולא היה בטוח מה מגיש. טעם הבשר היה מאוד מאכזב/כוונה... אחת הייתה טובה - הגישו לנו מנות על חשבון הבית-אך הפלא ופלא חוייבנו בתשלום על כל המנות.ברמה הכללית - השירות היה,חובבני, בלתי מקצועי..עדיף לא להגיע לפני שיקיימו סדנאות לכל צוות העובדים ויתקנו את המיזוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esti Tishler - תמונה
Esti Tishler 3 ביקורות
4.7
19/08/10

אוכל טעים ומוגש יפה. בשר מ ע ו ל ה ועשוי באופן מקצועי ביותר. היין בעיסקה יכול להיות באיכות טובה יותר או שניתן להציע דיל נוסף על יין איכותי יותר. הקונספט- רענן ומפנק. מומלץ להציע מבחר... גדול יותר של מנות ראשונות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
11/08/10

ציפינו ליותר הירקות שבאים עם הבשר היו ממש לא טעימים הסלט ירוק למנה ראשונה היה חסר תיבול לחלוטין , לא התייחסו לתלונה שלנו שמנו מלא מלח ופלפל ושמן זית ובלסמי ולא ממש עזר האנטריקוט היה... בסדר , בסה"כ מקום נעים מאד וכדאי לנסות המנה האחרונה היתה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/08/10

ביקרנו במסעדה בשבוע שעבר עם עוד זוג חברים ומאוד מאוד נהננו. אווירה של חו"ל יחד עם שירות מקצועי יעיל וחייכני, אך מעל הכל האוכל היה חוויה של ממש. המנות הראשונות היו טעימות להפליא למרות... שהמגוון אינו גדול במיוחד, אך מנות הכבד אווז והניוקי היו חגיגה קולינרית אמיתית. כשהגענו לבשרים הפתענו לגמרי- האנטריקוט הפילה ומעל לכל צלעות הטלה היו תענוג אמיתי- כל הכבוד! הקינוחים השלימו ארוחה נפלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה