נגישות
נגישות

בי בי בי - BBB ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על בי בי בי

shidji - תמונה
shidji 13 ביקורות
המבורגר מוצרלה פסטו
4.5
27/11/14

הלכנו בערב וכרגע המקום קצת בשיפוצים אבל אבל המלצרים לא נותנים לזה להפריע להם והעניין כמעט לא מורגש. השירות היה מהיר ואדיב. לאילו שלא שומרים כשרות - ההמבורגר מוצרלה ופסטו מעולה! לא... מצריך תוספות למרות שלקחנו ביצת עין והיה תענוג :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 4 ביקורות
אוכל טוב שירות פחות
3.3
27/09/14

האוכל היה טעים אפילו היה מבצע שאם מורידים אפליקציה מקבלים מנת פתיחה חינם. השירות קצת בעייתי, המסעדה היתה יחסית ריקה בהתחלה היגע מלצר שהיה יחסית חובבני ואחרי היגעה מלצרית שלקחה את... ההזמנה שהיתה מאוד מקועית ידעה מה יש בתפריט. במהלך הארוחה ביקשתי מפיות וציינתי אם אפשר הרבה כי הינו 4 אנשים וקיבלתי 2 מפיות. בסוף בחשבון גילתי שחיובו אותי על ההטבה שמגיעה חינם כמנת פתיחתה רק אחרי שאמרתי להם על זה זיכו אותי. קצת אכזבה מהשרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
בסדר
4.0
07/08/13

קפיצה ספונטנית לצהריים בעיסקיות. המחירים סבירים וגם ההמבורגר סביר ביותר, אבל לא מדהים כמו שהייתי מצפה ממסעדת המבורגרים. פטה כבד מהמנות הראשונות מצויין. גם השירות בסדר גמור והאופצייה של... לשחק טריוויה בזמן ההמתנה מהנה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mirit231 - תמונה
mirit231 25 ביקורות
חוויה חד פעמית וטוב שכך
1.8
27/07/13

הזמנתי המבורגר פטריות שהיה מזעזע. אני אוכלת הרבה המבורגר צמחוני ופעם ראשונה שפשוט החזרתי לאחר הביס הראשון. פשוט מגעיל. יאמר לזכותכם שמיד הסכימו לקחת בחזרה את המנה. למנת ילדים לקחנו... שניצלונים שגם הם היו עלובים ושרופים. בן זוגי אכל המבורגר והיה לו טעים. אבל גם הוא התבאס על הקמצנות של המקום. ההמבורגר מגיע בלי כלום וכל תוספת היא בתשלום.גם למלצרים היינו צריכים לנפנף בשתי ידיים עד שהבחינו בנו. ודבר אחרון- מנת הילדים יצאה כרבע שעה לפני המנות שלנו. כך שהילדה סיימה לאכול עד שהגיעה הארוחה שלנו ואז כבר לא יכולנו להנות מהאוכל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
מאכזב
2.5
07/10/12

המקום מעוצב היטב, והתפריט עשיר ואף המחירים מעידים על אוכל כיבכול איכותי, אבל המציאות שונה לגמרי. האוכל מוגש לעיתים קרובות קר, הבשר עצמו לא טעים, ובעצם, הדבר הטעים היחידי שם היא... המרגריטה פסיפלורה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
27/07/10

אין על האוכל שלהם והשירות החם שלהם

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
4.7
10/04/10

אחלה מקום ואחלה שירות. אוכל טעים שווה לקחת את שלושת ההמבורגרים הקטנים, למרות שהכי טעים זה שעשוי מאנטריקוט. מחירים לא נוראים (כ- 100 ש"ח לאדם). בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה