נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

Tzlil - תמונה
Tzlil מבקר מתחיל
אוכל ברמה גבוהה אך שירות מזעזע שלא מצדיק את האוכל!
2.0
03/01/17

היום אני ובן זוגי חגגנו שנה והלכנו לאכול אצלכם ברשת בסניף טבריה אשר נמצא בביג,ומיד כשהגענו ציפינו שיקבלו את פנינו אך זה לא קרה ולכן הלכנו והתיישבנו אחרי מספר דקות של התעלמות מהמלצרים... ועד שכבר התיישבנו אחראית המשמרת הואילה בטובה לבוא ולבקש מאיתנו לעבור מקום כי רוב המסעדה שמורה לא התווכחנו וקמנו לעבר שולחן אחר קטן יותר וגם אחרי שהתישבנו לא קיבלנו תפריטים!!! כבר עבר רבע שעה ! אני נאלצתי לקום ולבקש תפריטים ושוב מלצר פשוט זרק את התפריטים והלך,ניגשתי לאחראית משמרת והסברתי לה שעם כל הכבוד לקבוצה שאמורה לבוא אנחנו לא אמורים להרגיש את זה והמינימום שאפשר לעשות לאחר שהעברת אותנו למקום קטן זה לקבל שירות שיפצה על זה ואין שום שירות!!! היא אמרה שהיא תסדר את זה אבל רואים שממש לא מעניין אותה מה שאני אומרת ועדין חוסר שירות בצורה קיצונית! הזמנו ארוחת בוקר זוגית ומהרגע ששמו את האוכל שכחו מאיתנו כאילו אנחנו אוויר לכל דבר נאלצנו לקום,לקחת מפיות ואפילו השתייה שלנו נשארה בפס הוצאת שתיה עד שהערתי למלצרית שתלך בבקשה להביא אותם! אין ספק שלחזור לשם לא נחזור ומעבר לזה לא נמליץ לאף אחד לאכול שם למרות שהאוכל ברמה מאוד גבוהה אבל זה לא שווה אם אין שירות ויחס אם לא מהמלצרים לפחות מהאחמ”שית!! מקווה שתטפלו בנושא ושזה לא יקרה לאחרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yarin - תמונה
Yarin 4 ביקורות
אחד הסניפים היותר טובים שיש ברשת - מומלץ
4.5
02/08/15

כאחד שמגיע הרבה לסניף זה ובכלל כאחד שהגיע להרבה סניפים של רשת גרג אני יכול להצביע על סניף טבריה הממוקם בביג צומת פוריה כאחד הסניפים הטובים של הרשת המנות מלאות נכונות ומדוייקות השירות... נהדר המלצרים במקום מבינים בתפריט המסעדה המקום נקי ומסודר ! פשוט ממולץ כמסעדה חלבית הטובה באזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
:) - תמונה
:) 10 ביקורות
האוכל והאווירה
2.3
29/12/13

לאחר ביקור ברשת גרג בסניף ביג פוריה, התאכזבתי קצת האמת מהמנות , התפריט היה בנאלי וחיפשתי איך לחדש מצאתי מנה שנראתה נחמדה ומקורית הזמנית אך התאכזתי לאחר שני ביסים הפסקתי לאכול מהמנה... שילוב של טחינה עם דבש ועוד משהו לא ברור שלא היה לי מושג מה ניסו לעשות בו, השירות היה נחמד ופיצה על המנה, לאחר מכן הזמנתי קינוח ושתיה הזמנתי שוקו קר אך השוקו היה חיוור ולא היה ברור הטעם שלו גם ממנו לא נהנתי . בסניפי גרג אני כבר לא מבקרת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
18/03/11

תכתבו את השעות פתיחה הנכונות באתר..שאנשים לא יבואו ויגלו שהמטבח כבר סגור!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
25/02/11

מאכזב חיכינו הרבה זמן לאוכל גם כשהמסעדה הייתה די ריקה, התמורה לתשלום אינה הולמת. לא אשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/11/10

הצוות מדהים, האוירה מקסימה,והאוכל.. שאפו גדול לסניף הכי טוב בארץ..יש קסם במקום..תודה על החוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/11/10

לצוות גרג המקסימים ובמיוחד ליניב! תודה רבה על אוכל טעים במיוחד, שפע, טריות, פינוקים מתוקים ושירות ....פשוט מדהים!!!!! קפה גרג בטבריה...הכי שווה והכי טעים - גם לשבת וגם ב take away. תודה... רבה צוות פרסום אינטראקטיבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/07/10

בכללי האוכל שלהם מצוין, אין לי הרבה טענות ספציפית כלפיהם כי הם רשת אבל המחירים ממש יקרים והאוכל הוא לא בכמות מספקת. אפשר לשנות את התפריט מרביולי לרביול ומניוקי לניוק וכו'. לא... משביע. הסלט ירוק שלהם מדהים, והוא בא ללא כל תשלום!

עוד פרטים
הוספת תגובה