נגישות
נגישות

טוליפ - tulip ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טוליפ

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחה נעימה במקום אינטימי ומקסים ומאוד ביתי
4.0
09/11/16

מקום ממש חמוד שגילינו במקרה! בדיוק חזרתי מבודפשט והשתוקקתי לאטריות ההונגריות (נוקלך) עם שניצל..עברתי עם אמי ליד והחלטנו לאכול שם צהריים העסקיות הבשריות נעות בין 50 ל-70 שקלים בערך... וכוללות ראשונה עיקרית ושתיה לקחנו 2 ארוחות: שניצל ממולא בפטריות עם פירה וגולש בשר עם נוקלך לראשונות קיבלנו סלט ירקות די פשוט ומרק פטריות שהיה חביב קבלנו גם לחם מוצלח עם גבינת פפריקה העיקריות היו ממש טובות, הנוקלך מקסים (וזהה לזה שאכלתי בבודפשט!) הבשר היה טוב ומתובל וגם השניצל היה מוצלח סה"כ ארוחה נעימה במקום אינטימי ומקסים ומאוד ביתי לזוג יצא לנו 124 לא כולל טיפ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של raz5012
raz5012
01/04/2023
כל כך נהניתי , מסעדה שהעלתה לי זכרונות מהבית. הריח ,הטעם , השפה והצניעות. אמאלה ואבאלה שלי ...
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
בודפסט בתל אביב
5.0
10/10/15

מסעדה קטנה וטובה עם אוכל הונגרי מצויין , אוירה טובה , שירות מעולה מהמנה הראשונה ועד לקינוח הכל טעים וטוב.ממש הוננריה באמצע תל אביבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
מסעדה פשוט מעולה !
5.0
01/10/14

המנות מצויינות,מתחילתן ועד המנות האחרונות, המבחר בתפריט מגוון,השרות טוב מאד, הבעלים (לאצי) דואג לכל דבר ואיכפת לו משביעות רצון הסועדים,אווירה טובה מאד. היה כיף נהנינו.כמובן נחזור... שוב.מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sss וrrr - תמונה
sss וrrr 13 ביקורות
מומלץ
4.3
19/09/14

למי שאוהב אוכל הונגרי חייב לבקר במקום. מסעדה קטנטנה עם אוכל טעים מהמטבח ההונגרי והשרות... יוצא דופן לא נתקלתי בדבר כזה באף מקום שבו הייתי. בעל הבית מעניק יחס חם לבבי ומכניס ברקע מתנגנת... מוזיקה נעימה והמטעמים כיאה למטבח ההונגרי טעימים ביותר. מנות גדולות ומפנקות ומחיר סביר. בטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran מבקר מתחיל
מעולה
5.0
07/09/14

הגענו למסעדה שני סועדים ואכלנו מרק גולש ועוף בפפריקה, בנוסף לכוס קפה. הכל היה טעים מאד, הונגרי אמיתי, פשוט ללקק את האצבעות. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zarochin - תמונה
zarochin 39 ביקורות
חוויה מפתיעה לטובה
5.0
08/06/14

הגענו למסעדה לארוחת שישי בערב לאחר קריאת המלצות כאן. מנות ראשונות טעימות להפליא (כבד קצוץ ומרק פטריות ושמנת) מנות עיקריות מאוד גדולות וטובות לא פחות (שניצל עגל, גולש וגולש כרוב) לא היה... מקום לקינוח... מחירים סבירים מאוד, מנות ענקיות, אווירה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravit2_2 - תמונה
ravit2_2 19 ביקורות
ביקור במסעדת טוליפ
4.3
23/01/14

אני ובת זוגתי חלקנו את המנות הבאות וזו התרשמותנו: בלינצ'ס פטריות -הגיעו 2 בלינצ'סים עתירים בכל טוב פשוט להנות מכל ביס! מאפה תפוחי אדמה -למרות שהמנה מורכבת מרכיבים פשוטים לכאורה (תפוחי... אדמה ,יוגורט ,גבינה צהובה ועוד)גם מנה זו לא אכזבה. סה"כ מנות טעימות במחירים שווי כיס. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואל - תמונה
יואל 3 ביקורות
תמיד נחמד לאכול בטוליפ
4.0
04/01/14

אחרי זמן רב שלא אכלתי בטוליפ ביקור נוסף ערב לפני סילבסטר,כרגיל מנות בייתיות וטעימות שנוקו מהצלחת לחלוטין ולא היה מקום לקינוחים רק חבל שהמזגן לא תקין והיה קצת קר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 4 ביקורות
פנינה הונגרית אמיתית !
4.8
25/10/13

ליום הולדתי ה 40, בחרנו לחגוג במסעדת 'טוליפ'. לא הכרנו את המסעדה קודם, פשוט אני אוהבת את המטבח ההונגרי מביקורי בבודפשט. והמסעדה לא אכזבה. המנות ההונגריות שהזמנו היו טעימות אחת אחת... (הורטבאגי פלצ'נטה, גולאש עם נוקדלי) וגם המנות הלא הונגריות היו מעולות (חזה עוף בנוסח טוליפ, מרק שעועית, שניצל וינאי אמיתי, רביולי תרד). והקינוחים... הו הקינוחים... גונדל פלצ'נטה (Gundel palacsinta), פירה ערמונים (Gesztenyepüré), העוגה עם בישקוטים וקרם וניל (Somlói galuska) וכופתאות השזיפים (Szilvás gombóc) חוסלו תוך דקות ספורות... האוכל היה כה נפלא, שבסיום הארוחה לקחנו טייק אוואי מהמסעדה לאכול גם בבית... בקיצור, מסעדה נפלאה, הופתענו לטובה, ואין ספק שנשוב לבקר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
חוותמ דעת
3.5
13/09/13

היינו אתמול זוגתי ואני האוכל מעולה ולא יקר. רק בעיה אחת, המקוטם לא נגיש לנכים(כפי שמפורסם. בכניסה יש מדרגה והמסעדה בפנים קטנה. השרותיים כלל לא נגישיפ לנכים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה