נגישות
נגישות
טלפון ראשי 052-5608884

עוד מסעדות בחיפה

פטוש בחיפה
חיפה
מסעדה ים תיכונית
ביגה חיפה בחיפה
חיפה
בית קפה, כשר
קסר בחיפה
חיפה
מקום לאירועים
מצה בחיפה
חיפה
מסעדה מזרחית
הזמן שולחן
Ewar בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

5 ביקורות וחוות דעת על סליק

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
yasmin  - תמונה
yasmin מבקר מתחיל
שירות מגעיל
1.0
12/02/23

הגענו לסליק לאחר שביקרנו שם כמה פעמים, הגענו במיוחד מהמרכז לחגיגות יום הולדת אציין שהזמנו מקום וההזמנה אושרה החוויה שקיבלנו בכניסה מהסלקטורית הייתה ממש פוגענית. הזמנו מקום לארבעה אנשים... אחד מהמצטרפים לא היה רשום עם השם שלו לכן הסלקטורית החליטה שזאת סיבה מספיק מוצדקת שהיא לא מכניסה אותנו כי השם שלא לא רשום! ושניסינו להסביר לה שלא אמורה להיות בעיה ושלא ידוע לנו שרשום שמות על הכיסאות היא שללה כל אפשרות שהיא מכניסה אותנו!! החוויה והשירות על הפנים אי אכפתיות מלקוחות שמגיעים במיוחד התנהגות מזלזלת ופוגעת אנחנו מתמחים למשפטים קיבלנו אפליה בוטה וסלקטורית שמדברת בצורה ערסית ופוגענית מלבינה פנים ברבים וזאת סיבה מספיק מוצדקת לתביעה אזרחית לאפליה אציין שלא רשום באף מקום על התקנון שצריך שמות מדוייקים כדי להיכנס אם הייתי יודעת על התקנון המחריד שהמציאו דקה לפני שהגענו או מעדכנים אותי כאשר שוחחתי איתם שבוע לפני כדי להזמין מקום החוויה הטראומטית הזאת לא הייתה קוראת מלכתחילה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.0
03/01/20

כמות הציפס בכל מנה ענקית וחבל שלא אמרו כשהזמנו גם ציפס שחיתות. המנות גדולות ומשביעות וגם המנה האחרונה עם עוגות השוקולד סבירה חבל שבמקום גלידה שמו יוגורט. המלצרית לא הסבירה פנים וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר ויקר
2.8
28/07/18

המחיר יקר מאוד במיוחד האלכוהול וגם האוכל לא זול בכלל. השירות סביר. הפיש אנד ציפס היה בסדר אך כמות לעןמת מחיר לא תואם. מחיר גביהה ומחיר יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
יקר מאוד אוירה של פאב
3.0
02/07/17

הגענו בערב,האלכוהול יקר מאוד , הסלט היה גדול אך יקר והפוקצה טבולה בשמן, המוזיקה הייתה כל כך חזקה שלא ניתן לדבר האחד עם השני , אוירה של פאב ויתרון של חניה פרטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
היה מעולה!!
4.3
28/04/12

המסעדה הייתה מעולה, האוירה מעולה, המוזיקה הייתה ממש מתאימה ובווליום הנכון. התפריט טוב מאוד והשירות אדיב. אפילו המחיר מפתיע בין19 ל21 וחצי יש 25% הנחה שזה משמעותי. הדבר היחיד שצריך לשפר... זה הכניסה שהייתה מזעזעת למרות שמבפנים ממש יפה, בקיצור שווה מאוד והייתי חוזר בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 052-5608884

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה