נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

ר - תמונה
ר 2 ביקורות
חוויה מזעזעת!!
1.5
28/12/18

חוויה נוראית. המנות הגיעו באיחור השולחן היה לשעה וחצי. הקינוחים הגיעו 15 לפני תום הזמן ואיתם אחראי המשמרת שביקש מאיתנו להתחיל לסיים. לא עניין אותו שאנחנו הגענו בזמן וכל מריחת הזמן הייתה... בגללם. כל פתיחה של הדלת קופאים מקור ועשן סיגריות ממלא את המסעדה אנחנו לשם כנראה לא נחזור!! המלצר שטיפל בנו היה חמוד והתנצל על הפאשלות של האחרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז מבקר מתחיל
חוויה מעצבנת ומאכזבת שהרסה ארוחת יום הולדת והשאירה טעם רע
1.5
13/01/18

אתמול בסביבות 18:00 באנו לחגוג לאשתי יום הולדת במסעדה. החוויה היתה מזעזעת, השרות לא תפקד המלצרים לא הגישו את המנוות בזמן ולאחר שהן כבר הוגשו כל סועד אצלנו בשולחן קיבל את המנה שלו בהפרשי... זמן ארוכים. לילדים עבדה הסבלנות, לקוחות שבאו אחרינו קיבלו את המנות לפנינו, פנינו למארחת אך היא היתה מבולבלת ולא ידעה מה לעשות. את המנה של העוף עם האורז שאני קיבלתי החזרתי כיוון שהייתה פושרת יבשה ולא מטובלת. ביטלתי את האפשרות להחלפה כיוון שלא היה כבר רצון להשאר ולמעשה רצינו כבר לצאת. לסיום חוויה מעצבנת ומאכזבת שהרסה את ארוחת יום ההולדת והשאירה טעם רע

עוד פרטים
הוספת תגובה
jonsma - תמונה
jonsma 2 ביקורות
אני לשם לא נכנס יותר - השירות הכי גרוע שנתקלתי בחיי
1.0
27/11/17

תקציר הדרוג שלי: כף רגלי לא תדרוך שם יותר בעקבות השירות הנורא שקיבלתי, אוכל בינוני מינוס, לא ממליץ !!! ולסיפור הארוך יותר למי שמעוניין: הגענו 4 אנשים מהעבודה לעסקית בצהריים. הביאו לי... מנה ראשונה שלוש פעמים לאחר שבפעם הראשונה טעו בהזמנה, בפעם השנייה המרק שהגיע היה קר ובפעם השלישית לא יכלו להביא לי מרק חם כי נגמר להם הצלחות והם חיכו למדיח שצריך להסתיים. בינתיים לאחר 40 דקות ללא אוכל כי לא הגישו לי את המנה האשונה שביקשתי, הגיע המנה העיקרית. סירבתי לקבל אותה לאחר המתנה ארוכה למנה הראשונה. אחראית המשמרת לא הציעה לי כלום (אפילו לא שתיה) ורק התנצלה על כל ההתנהלות. נאלצתי לקום אחרי 50 דקות ללא אוכל ולעזוב את המסעדה לאחר שחבריי לעבודה כבר סיימו לאכול ולא רציתי לאכול את העיקרית לבד כשחבריי מסתכלים עליי ומחכים לי. עזבתי לאכול במסעדה אחרת (לבד) רעב, זועף ומושפל לעיני חבריי לעבודה. זאת לא מסעדה - זאת בושה ! מיותר לציין שלאף אחד שם לא באמת היה אכפת (כולל האחראית) שלקוח שמבקר שם לא מעט לא ידרוך שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rina - תמונה
Rina 3 ביקורות
אוכל טעים מאוד, המשלוחים מהירים
5.0
23/06/17

האוכל טעים. השרות הטלפוני מעולה. המשלוחים מגיעים ממש מהר. המחירים סבירים והמנות נדיבות:) היום הזמנתי משלוח (המשלוח החמישי או השישי ברצף) והגיע לפני הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilor - תמונה
Hilor 26 ביקורות
שירות גרוע אוכל טעים
3.0
04/11/16

היינו במסעדה אמא ובת. המארחת הייתה מאוד נחמדה וישר התיישבנו, המלצרים היו לא נחמדים ולא היו בטוחים במה ששאלנו אותם. גם אחרי שביקשנו עוד צלחת לא הביאו לנו והיינו צריכים לבקש מכמה מלצרים... כדי שיביאו לנו. המחיר סביר והמנות לא גדולות ולא משביעות (קומבינציה) סך הכל היה לנו טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tina - תמונה
Tina 37 ביקורות
מעולה :)
4.5
16/06/16

הגענו לסניף בנתניה מאוחר ביום שבת לאחר יום ארוך ומלא פעילות שהחלטנו לסיים עם סושי. השירות היה מעולה והאווירה נעימה מאוד ושקטה יחסית (מסעדה בערך חצי מלאה) הכל היה ממש טעים וסהכ החוויה... היתה טובה ביותר :) תודה על השירות המהיר ועם חיוך !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 2 ביקורות
שירות ומקצועיות ברמה הנמוכה שראיתי
1.0
29/05/15

כמעט בכל הזמנת משלוח שעשיתי היו טעויות במנות, או ששכחו מנה מסויימת או שאיחרו להגיע. אבל הכי גרוע זה השירות הלא אכפתי, לא נעים ולא מקצועי. בכל אחת מהפעמים לא טרחו להציע פיצוי או התנצלות.... גם כשביקשתי פיצוי בפעם האחרונה אמרו לי שהוא לפעם הבאה ולא להזמנה הזו (למרות שהשליח היה אמור להגיע אלי שוב כי כמובן שכחו מנה אחת). פשוט ביזיון והם מנצלים את זה שהם אחת מהמסעדות הבודדות שפתוחות באיזור בשישי בערב. לא אזמין יותר גם אם אגווע ברעב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avihay - תמונה
Avihay מבקר מתחיל
שירות מזעזע ואיכות מזעזעת
1.0
20/04/15

הזמנתי סושי מהמסעדה, המשלוח הגיע לאחר כ55 דקות; רוב מה שהזמנתי היה חסר במשלוח. התקשרתי לשירות המשלוחים שאמרו שהם שולחים את שאר ההזמנה במהירות, אבל השליח הגיע לאחר כשעה (!) נוספת. בנוסף,... מה שהגיע נראה מזעזע!!! מצורפת תמונה, לאלו שמתלבטים... זה מה שתקבלו אחרי שעתיים המתנה. פשוט תזמינו ממקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 10 ביקורות
סושייה רגילה
3.5
03/04/15

גפניקה היא מסעדה במתמחה בעירק בסושי, אך ניתן למצוא שם עוד מכוון של אוכל מהמזרח הרחוק. לא נפלתי מהטעם של הסושי ולא מהשילובים המיוחדים שלהם, בנוסף המחיר לפי דעתי היה יכול להיות זול יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden 5 ביקורות
הם לא חזקים בכל מנה
3.3
02/04/15

נכנסתי לגאפניקה פעם ראשונה עם אמא שלי ואני יכולה להגיד שהעסקיות שלהם הורסות את הכיף , המרק ההתחלתי של העיסקי שהזמנתי היה נורא ואיום טעם לוואי , לא יכולנו להמשיך לאכול אותו כנל לסושי... האחרי שמגיע עם העסקי עשו באמת טובה שהוא בגודל של אצבע וסתם יקר לאחר מכן הגעתי למסעדה עם חבר והזמנתי את הסושי המיוחדים עם גבינה וכל מיני שיגועים אחרים והיה ממש מעולה ולמחיר בהחלט בסדר

עוד פרטים
הוספת תגובה