נגישות
נגישות

הפיצה - hapizza ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

42 ביקורות וחוות דעת על הפיצה

סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
עסקית נחמדה
3.3
06/06/15

אכלנו שם עסקית. אני הזמנתי את פפרדלה אספרגוס וסלמון מעושן- הפסטה הכי טעימה שאכלתי בחיים שלי!!! באמת. כל היום ליווה אותי הטעם הטעים. חברה שלי הזמינה את פיצת הבית- היא ממש אוהבת אני פחות,... לא הרגשתי שום טעם בפיצה. מבחינת הראשונות שמגיעות בעסקית, יש מקום לשיפור- הסלט שמגיע ללא תוספת תשלום- פשוט לא טעים. לא אכלנו ממנו בכלל! כל שאר הראשונות צרך להוסיף תשלום, הזמנו ברוסקטה עגבניות- לחם שמן מאוד עם עגבניות וגבינה מעל- הכול התפרק ברגע שמרימים מהצלחת. בקיצור אני אחזור לשם רק בשביל הפסטה ולא לעסקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariela - תמונה
Ariela 2 ביקורות
נעים וטעים
5.0
28/11/14

כמו קפיצה קטנה למסעדה טובה באיטליה, הרגשתי שמתאמצים בחן ואהבה גדולה לפנק אותי. פיצה מ ע ו ל ה ( עבודה מצויינת בחומרים מעולים) , סלט טרי ומעניין ( קצקבל וטחינה) קינוח שיגרום לי לרוץ עוד... פעם! חוויה של טעם ואווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים - תמונה
ניסים 2 ביקורות
איטליה בתל אביב
5.0
28/11/14

חוזרים לשם כל שבוע, זה אומר הכל !!! ניסים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
מצוין
4.3
31/08/14

הגענו 2 חברות למסעדת הפיצה. היו מגוון עסקיות לא שגרתיות לבחירה ביניהן מאפה וקפה, שתיה וקינוח, פסטה וסלט, פיצה ופסטה.. שילובים מעניינים וטעימים. הירקות טריים האגוזים והרוטב בשפע והפיצה... דקה קריספית וטובה. בהחלט אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 9 ביקורות
תענוג- אחת האיטלקיות המומל
4.0
07/06/14

אוכל מצויין, אחלה מנות, פיצה משגעת- חוזרים לשם כל כמה שבועות. המקום צנוע, בלי יותר מדי רוח. שירות מצויין. החיסרון היחידי הוא הצפיפות. כמעט אחד על השני.. (לא מקום לדייט, שיחה... צפופה). מחירים הוגנים (בהתחשב במיקום).

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
שירות מצוין!!
4.8
06/05/13

אני רוצה להודות לכם על שירות מצוין שחווינו, חבריי ואני ביום שבת. קורה שמלצר שוכח להקליד הזמנה וזה מה שקרה לנו. אחרי חצי שעה שמנו לב שמשהו לא בסדר ולא מגיע אלינו האוכל. פנינו למלצר ומיד... ניגש אלינו האחראי ואמר לנו שהוא מצטער ושהוא מזמין אותנו על חשבון הבית. באמת ששירות כזה עוד לא קיבלתי! במיוחד כאשר לא דרשנו שום דבר. אפילו לא ביקשנו פיצוי כלשהו. האוכל היה מצוין! תודה שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiran - תמונה
Shiran 4 ביקורות
חוויה חלבית :)
3.3
21/03/13

כל מי שעובר בסביבת המקום מיד רואה שהמסעדה תמיד מלאה! השירות חביב גם אם לא המהיר ביותר(בכל זאת יש הרבה עומס תמיד...) ולמרות שעוד לא ניסיתי את כל המנות אצלם אני יכולה לומר שהפיצות שלהם... תמיד פריכות ואסור לוותר על הקינוח- קלצונה דולצ'ה, פשוט שחיתות! הפסטות שלהם גם נחמדות אבל עדיף להזמין אצלם פיצה בשביל להבין מה מומחיות המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naomi Gal - תמונה
Naomi Gal 3 ביקורות
מחיר אטרקטיבי, תמורה סבירה
4.3
08/02/13

מחירי העסקיו בהחלט מזמינים, המקום עשוי יפה מאוד והאווירה נעימה. שירות על הכיפאק רק חבל שהאוכל לא עומד בשורה אחת עם כל היתר. קרוסטיני עגבניות די סתמי ופסטה לא עשויה טוב ברוטב תפל.. אולי... נפלתי על יום רע. בהחלט ניתן להם עוד צ'אנס, הפעם בכיוון של פיצה (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
רק תבחר
4.8
26/01/13

מלא עיסקיות שונות במחירים יחסית משתלמים. אני בחרתי בעיסקית שכללה סלט קיסר עם סלק שהיה גדול יחסית וחצי פיצה שמגיע עם שת תוספות לבחירה, אך יש הרבה מאוד עיסקיות לבחור. האוכל ממש טעים,... האוירה מאוד נעימה והשירות אדיב. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
ה- פיצה
4.0
05/12/12

הזמנו אתמול משלוח תייק אווי ממסעדת הפיצה. הפיצות היו מעולות! מי שמחפש פיצה טעימה ואיכותית זה המקום, מי שמחפש תמורה למחיר שיחפש במקום אחר (פיצה בגודל צלחת עולה כ-45 ש"ח). אומנם הזמנו... טייק אווי אבל האווירה במקום נראית מדהימה ואני ללא ספק אגיע גם לשבת שם. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה