נגישות
נגישות

הסלון ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על הסלון

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/02/09

מוזיקה מחרישת אוזניים. אני אחדד: מוזיקה מזרחית מחרישת אוזניים. אני אחדד אפילו יותר: אתם שבויים בטריפ של בעלי המסעדה וקורבנות לגחמות שלהם. הם בעצם העיקר. הם המנה העיקרית. הם הכוכבים. אתם... עברתם שם במקרה ולכן שבו ושיתקו. אה, כן... אל תשכחו לשלם ביציאה. והביאו טלפונים סלולריים. הדרך היחידה לתקשר היא באמצעות הודעות sms. האוכל, אגב, הוטבע בשלוליות חמאה. הפלצנות הבקיעה את גג המקום ופרצה מבעד לחלונות יחד עם הדציבלים הבלתי נסבלים. מעשנים שם חופשי, אגב. גם בעלי המקום וגם הצוות. ולמה לא? זה הרי הטריפ שלהם, כבר אמרנו. איום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Andrei - תמונה
Andrei 2 ביקורות
4.7
11/01/09

חוויה !! נתחיל מהעיקר, האוכל, היה מצוין הטעים של כל מרכיב ומרכיב הורגשו בברור והשילוב של כל מנה ומנה בתפריט לכדי ארוחה מושלמת היה מדהים. האוכל בבסיסו בנוי ממרכיבים מצוינים אשר לא דורשים... חדות עין או טעם כדי להעריך את ההשקעה הרבה אשר מושקעת בהשגתם. ממרכיבי הבסיס המצוינים לגאונות המטבח של איל שני וצוותו המאומן לא נדרש עוד הרבה עד לארוחה מושלמת. אם נדלג על שלמות האוכל (דבר שבטוחני שיחקק בזכרון כל אחד מכם שיגיע לשם) נפגוש אירוח מפתיע, היחס האישי מאד שאינו נהיג במסעדות ברמה כזאת משפר את האווירה ומעצים את טעם האוכל. תודה לחני שישבה על הבר ודאגה לכל ובעצם העניקה לנו אירוח מושלם. בסופו של דבר אחרי ויסקי, יין ארוחת 6 מנות יצאנו עם נזק של 500 ש"ח אך אל נשכח שמדובר פה ביותר מעוד ארוחה, יש כאן הופעה שלמה מלאה באומנות האוכל שבראשה עומד מנצח כל יכול. (מחיר ארוחת הטעימות 160 שח לאדם). תודה על החוויה, לאחר אין ספור מסעדות יוקרה בארץ יש אחת עם אופי וטעם שמימי שמייחד אותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה הוד - תמונה
נעמה הוד 12 ביקורות
3.7
06/12/08

חוויה גסטרונומית. אייל שני יודע מה הוא אומר כשהוא עושה כזה עניין מעגבניה... אוכל שנותן כבוד לכל מרכיב במנה. שירות אדיב, מפנק ומקצועי. היינו הזוג היחיד במסעדה שאין לו איזה ג'יפ בחוץ... וחשבון הבנק שלו לא מנופח ויחד עם זאת לא הרגשנו שום התנשאות כלפינו כמו במקומות דומים (כגון מסעדה אחרת לפני 10 שנים, חוויה רעה שלא נשכחה מלבי). שם המסעדה "סלון" אכן מעיד על האווירה הלא רשמית והנעימה במקום, רק כ"כ כ"כ חבל שמעשנים שם כאילו אין מחר ומזלזלים כך בחוק ובמי שסובל מעשן סיגרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
17/10/08

ישבתי במסעדה ואכלתי את מנותיו המופלאות של אייל וצוות הטבחים המוכשר שלו ונהנתי כל רגע. מנות לא מתוחכמות מידי אך איכותיות ברמה שלא נראית בארצינו. הגעתי לשם מעט סקפטי אך ההנאה העצומה... מהשירות המקצועי, האדיב והנטול כל פוזה. האווירה מהפנטת ומרגשת, מוסיקה מיוחדת והאוכל.... איזה אוכל!!! פשוט פנטסטי!!! המחירים אמנן גבוהים אך המנות...ללקק את האצבעות! חומרי הגלם הטובים ביותר והטריים ביותר שניתן למצוא בארץ. ערב חווייתי המפעיל את כל החושים!!! השאירו את הסרקזם בבית וצאו להינות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
10/10/08

למי שלא היה, מומלץ ! מומלץ ! מומלץ ! למי שהיה וחושב כמוני, כן הגיע הזמן לרענן את התפריט ואת נתח האנטריקוט. ובכלל..."תוחזר הפוקצ'ה..."

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודי - תמונה
אודי מבקר מתחיל
2.0
17/07/08

אני לא נוהג לחשוב על אוכל במונחים של תמורה כספית. אבל המסעדה הזו שערורייתית. בתחילה חשבתי שהמקום מעוצב נעים ושהמטבח הפתוח הוא סימן לכנות של הטבח. לאחר כמה דקות התחוור לי שאני חש כחלק... מתוכנית טלויזיה ולא מסעדה אמיתית וכנות היא הדבר האחרון שניתן לומר בהקשר של המסעדה הזו. השף וצוותו מאוהבים בעצמם, הלקוחות הם תפאורה והאוכל צפוי ומשמים. כל זה היה אולי בסדר, לולא היו המחירים כה מקוממים. כמה שלא ינסה הטבח להפליא בתיאורים מילוליים מופלצים, הוא גובה 89 שח עבור מקבץ ירקות (בחורים היטב יש לומר) דל ואת אותו סכום צלחת של קינוחים קטנטנים ובעיקר לא טעימים. he is a fraud

עוד פרטים
הוספת תגובה
kobi - תמונה
kobi מבקר מתחיל
4.3
16/07/08

אנחנו באים לשם פעם בשבועיים (היינו באים יותר אם המחיר היה יותר נמוך) והאוכל "אמיתי". חבל שהוא קצת חוזר על עצמו ולא משתנה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/07/08

המשיכו בדרככם, אתם תותחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה