נגישות
נגישות

הסלון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על הסלון

 - תמונה
6 ביקורות
2.0
11/08/10

בשר מעולה ,ממליגה גרוע ומחיר סביר עד גבוהה -תלוי מה אוכלים.סך הכול לא משהו משהו-לכל היותר ...מענין ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/07/10

לצערי עד אותו הערב " בסלון" לא חוותי רמה נמוכה כזאת של אוכל, שירות, מקום,ומחיר לא מציאותי ממש עבודה בעניים המחירים בתפריט כיביכול לפי 100 גרם והמלצר החליט על דעת עצמו שכל סועד צריך... לצרוך קילו מנה כך שבסופו של דבר כל מנה עולה 500 ש"ח הינו 4 זוגות והחשבון הגיע ל 4700 ש"ח ללא קינוח. אני רוצה להגיד לכם שהאוכל מזעזע לא היתי נותנת לכלב שלי לאכול שמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
20/06/10

הסלון - מועדון ים תיכוני . הגענו ב 22:00. ב 22:30 -הפיכה. המעשנים עברו מהמרפסת לתוך המסעדה. המוזיקה הוחלפה למוזיקה מזרחית ברובה והעוצמה הועלתה לרמה בלתי נסבלת. לנהל שיחה עם היושב ליד... לא היה ניתן. ביקשנו מהמלצרים שידאגו להפסיק את העישון במסעדה .הם ניסו אבל "המדיניות המוצהרת של המקום היא שמותר לעשן אלא אם זה מפריע למישהו". (!!!) .בסוף הארוחה זכינו בהנחה של 50%. לא עזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/06/10

היינו כבר כמה פעמים בסלון ואני ממש לא מבינה איפה אני הייתי ואיפה היה כל מי שהתלונן פה על המקום. כל כך נהנינו שם בכל פעם! האוכל מדהים, פשוט טעים, האוירה מצוינת, על הספה ממש כיף, מרגישים... בבית, המוזיקה שמחה המלצרים מקסימים ומפנקים. נכון שלאוכל לוקח זמן להגיע אבל זה גם חלק מהכיף, יושבים שעות, שותים, רוקדים וכל כמה דק מגיעה מנה אחרת. ערב כזה לא חוויתי בשום מקום, לא בר ולא מסעדה. באמת ממליצה בחום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
19/03/10

פשוט וואו ! ישבנו על הבר, ממש מול השף והאגדה ונהנינו מכל רגע... המחירים גבוהים , זה נכון , אבל התשלום הוא לא רק עבור האוכל אלא בעבור ערב חוויתי ומדהים.. מיועד לכל מי שמסוגל "לצאת... מהקופסה" לערב אחד ולשכוח את כל מה שהוא יודע על מסעדות בארץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.7
16/03/10

האוכל מאכזב ולמעשה פשוט גרוע . התפריט בעל התאורים הפלצניים מעורר ציפיות ולבסוף מקבלים ביצה קשה עם רוטב עגבניות , קציצות סרדינים בלתי אכילות או פשוט קופסת סרדינים בלי הקופסא. פשוט זלזול... בלקוחות. כל זה מוגש על קרטונים פשוטים. לדעת כל יושבי השולחן האוכל היה פשוט גרוע ולחלוטין לא הצדיק את המחירי והשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 2 ביקורות
1.7
27/02/10

עבודה בעיניים .המלך המגלומן עירום. הדלקת המטבח בסוף עם טראנס העדר ממש עגל הזהב. כנראה שהפריירים מתחלפים . החזרנו מנה שלא הייתה אכילה.כמעט ולא נגענו בה וחוייבנו עליה 560 שח. אין גבול... ליהירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 3 ביקורות
3.7
05/02/10

זו לא מסעדה, זה מקום בילוי מפתיע כשהאוכל המעולה הוא רק תוספת. עברנו ערב מהנה, אחר, טעים ושמח! זוג ילך לאיבוד בסלון אבל הגענו חבורה של כמה זוגות והיתה חוויה נהדרת - מוסיקה מצויינת... ומגוונת והפתעות לא פוסקות מהמטבח. אמנם לא יצאנו שבעים אבל מה שהספקנו לאכול היה מעולה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 3 ביקורות
1.7
11/10/09

מדובר בעבודה בעינים-המלך הוא ערום האוכל פשוט לא טעים. המצרכים כמו הסטייק פשוט גרועים. בגלל עוצמת מוזיקה של דיגאית מתלמדת אי אפשר לדבר. עצוב שזה קורה לאייל שני אבל אולי זו הדרך להרוויח... מהר כי לאורך זמן זה לא יחזיק מעמד. זו אכן חוויה חד פעמית-וזהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/10/09

החוויה היתה כל כך מאכזבת במחיר מופרז ומנות קטנטנות, מנוסחות בפלצנות ורחוקות מלהיחשב כאוכל גורמה!!! הגרוע מכל היא "האוירה" - מהרגע שנכנסנו המוסיקה הרעישה ברמות בלתי נסבלות ולא יכולנו... לשוחח בנינו בלי לצעוק, המוסיקה הלכה והתגברה במהלך הערב ולמרות שביקשנו להנמיך התעלמו מאיתנו באופן מוחלט. כנראה שהרצון ליצור "קטע" של מסעדה עם "אוירה" לא מובנת שמקלקלת את כל הערב גובר על היכולת להתחשב בסועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה