נגישות
נגישות

אל באשה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על אל באשה

Itay - תמונה
Itay 3 ביקורות
יודעים לפנק
4.5
13/02/16

הגענו למסעדה מצימר,קיבל אותנו בחור בשם יונס,נחמד אדיב פשוט אוהב אדם. לקח אותנו עד השולחן בתור מנהל. ישר ניגש אלינו מלצר והביא לנו שתי כוסות יין על חשבון הבית. הזמנו שלוש מנות ראשונות... מושלמות ונדיבות. טיפה יקר אבל צריך לשלם בשביל בשר טוב כזה ושפע כזה. מאוד מומלץ למשפחות ולזוגות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
מסעדת בשרים מצויינת
4.0
22/03/15

הבשר הכי טוב שאכלתי אי פעם. בנוסף לכך מקבלים סלטים עם פיטות חמות ללא הגבלה. מנת בשרים גדולה מאוד. לקחתי אצלהם סטייק אנטריקוט שהיה כל כך רך ועסיסי שאין דברים כאלו. הבשר ממש טרי וגם מרגיש... ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
בשר הכי טעים
5.0
10/01/15

מסעדת בשרים מדהימה עבורה שווה לנסוע לצפון. סלטים ופתיחים מדהימים ומיוחדים. חציל מעושן עם בשר מעולה, סלט אנגוס נהדר, בשר במרינדה פשוט גן עדן. סינטה של בן זוג שלי הייתה גם מצויינת ובמידת... עשייה מדויקת וצלעות טלה שהזמנתי היו עדינות, טעימות ונמסות בפה. מחירים מאד סבירים ושירות מפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dafna - תמונה
Dafna 8 ביקורות
טעים, טעים טעים
4.0
02/03/14

מסעדת בשרים, טעימה, שירות מעולה, מיקום מצויין 5 דקות מכרמיאל... נקייה מסעדה גדולה עם אוכל טוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
יותר טוב מהפעם הקודמת
3.3
13/10/13

כנראה שזה נובע ממה שאני יודעת שעדיף לא להזמין. הכרובית מצויינת, הנתח ריב פריים מהמם!! עם צורת השגה מושלמת פשוט 270 שח ששווים כל ביס. הקרפציו ללא תיבול כלל ומגיע עם לאפה צולע אבל הייתי... לצפות לזה. המחירים לא זולים והשירות אדיב ביותר. המקום היה מלא עד 0 מקום ואנשים עוד המתינו בחוץ....אומר משהו

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
ממש חצי כוח
2.8
09/09/13

היינו בארוחה משפחתית, השירות היה חביב אבל לא יותר מיזה האוכל היה הרבה פחות מיזה לא זול למרות הציפייה היו מנות כמו מיקס זוגי של עגל או פיטריות שהיו ממש נחמדות לעומתן בקר בתנור או פטה... וירקות , אל תגעו בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן מלקר - תמונה
אילן מלקר 4 ביקורות
מפתיע
3.8
28/05/13

אוכל טוב מאוד, אווירה קצת לא נוחה - כי רועש מאוד הכסאות והשולחנות לא הכי נוחים. אבל האוכל באמת ברמה טובה מאוד. מנות ראשונות מיוחדות ומעניינות צלעות כבש מצויין ההמבורגר היה סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
סרגיי - תמונה
סרגיי 2 ביקורות
3.0
24/06/11

אוכל ברמה גבוה בתחום! שירות 10 ! .... וכל זה ביחס למכירים טובים! מומלץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
13/02/11

מסעדה איומה שירדה מגדולתה. סלטים לא טריים , שירות אחד הגרועים שחווינו לאחרונה , שיפודים קמצניים ולא טעימים..... אוי לכזאת מסעדה , אוי לכזה שירות... ממליץ לא להגיע לכאן !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
05/11/10

אכלנו ביום שישי בצהריים במסעדה בדיר אל אסד-היה מזעזע. השיפודים לא עשויים, הסלטים שמתומחרים ב15 ש''ח לסועד-לא טעימים ובחלקם לא טריים, מחומרי גלם זולים. הכל נראה עלוב ולא מושקע. התוספת... לשיפודים עולה כסף-15 ש''ח לצלחת צ'יפס. צלחת חומוס עוד 15 ש''ח. בקיצור הארוחה האיומה (4 שיפודים) עלתה כ-150 ש'ח לא כולל טיפ. אף אחד לא שאל מדוע האוכל נשאר בצלחות. בקיצור יצאנו רעבים ועם צרבת. לשם בחיים לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה