נגישות
נגישות

קפה זליק ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על קפה זליק

לי - תמונה
לי 11 ביקורות
זליק
4.8
23/05/13

מקום עם ארוחות בוקר גדולות ומפנקות. צהריים לא אכלתי שם עדיין. שירות מעולה ואווירה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) - תמונה
הרבה במסעדות (גם בחו"ל) 29 ביקורות
אחלה קפה מסעדה שכונתית...
3.3
07/04/13

קפה זליק הפך למקום שהכי בא ללכת אליו בקריית אונו כשצריכים ארוחה סבירה במחיר שפוי לא מתוכננת. כך גם הגענו ביתי (11) ואני בשבת בצהריים כשצריך היה לאלתר ארוחת צהריים. כרגיל האוכל (שום דבר... מסובך... פטוצ'יני בולונז ומילקשייק תות, וסטייק פרגית בטריאקי) היה פשוט וטעים, המחירים בהחלט סבירים, השרות מהיר ומשתדל. תוך פחות משעה היינו בחוץ שבעים ועם חיוך. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
ביקורת
4.3
05/03/13

אתמול ישבתי יחד עם אמא שלי. הזמנו סלט עוף תאילנדי שהיה מתובל באופן מיוחד,אסיאתי מתקתק. נתחי חזה עוף עסיסיים וצלויים במידה ששומרת על עוף רך וטעים. בנוסף הזמנו גם חציל קלוי,הום פרייז וסלט... קצוץ. היה נהדר,טעמים טובים וטריים. אין ספק שנחזור לבקר פעמים נוספות. המלצריות שמחות,מברכות לשלום ודואגות לשמור על קשר עין ועל יחס טוב ולא שוכחות לשאול איך האוכל ואם הכל בסדר,אין עליהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי ואורלי - תמונה
איתי ואורלי 29 ביקורות
יקרים ולא מצדיקים את המחיר
1.5
16/02/13

אני ואישתי היינו שם ביום שישי האחרון. אשתי הזמינה טוסט בלי כלום, ואני פנקייקס. הטוסט של אישתי הגיע עם ביצת עיין בפנים (מה שהיא לא אוהבת). בעבור 35 ש"ח קיבלתי כדור גלידה, סירופ "מייפל"... ו-3 פנקייקס פצפוניים, מתוקים יתר על המידה. הייתי מצפה בעבור מחיר כזה לקבל פנקייקס יותר גדולים, ולקבל סירופ מייפל אמיתי ולא סירופ קרמל תעשייתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 5 ביקורות
מקום מיוחד
3.8
01/12/12

היה טעים . המקום מעוצב מיוחד החל מהכלים ועד השירותים. הכול מוקפד. שירות אדיב . אווירה נעימה נחמד שיש מוזיקה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיקלה - תמונה
דיקלה מבקר מתחיל
זוגת מפנקת
4.3
23/07/12

לפני מספר ימים הגעתי עם בן זוגי לארוחת בוקר בקפה זליק אחרי שחברים המליצו לנו על המקום ועל התפריט. בהמלצת המלצרית המקסימה בחרנו בארוחת בוקר זוגית. ההמתנה לארוחה עברה בשיחה נעימה בינינו... ובליווי חיוך וקשר עין רציפים של המלצרית עד לקבלת המנה שלנו. כמבקרים קבועים במסעדות ובתי קפה ברחברי הארץ החוויה הזו הייתה בין המהנות והטעימות ביותר שחווינו מזה זמן רב ועליה אנו נמליץ בפה מלא לכל חברינו! תודה קפה זליק

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומית - תמונה
שלומית 2 ביקורות
מחיר קפה מופקע!
3.0
22/07/12

אחלה מקום, אחלה מיקום, שירות בסדר, מזגן-יכול יותר, מוסיקה-מעט מעל הרצוי לשיחה נעימה. מנת ה"חביתבורגר" טעימה ביותר לחיכו של אנין טעם בן 10 והוריו, סלט ה"זליק" היה משובח והבעיה היחידה שלו... היתה שהוא נגמר מהר מדי. אבל למה בשם האלוהים צריך לשלם 21 ש"ח על כוס קפה קר עם חלב סויה???? ונכון שיש תוספת של 3 ש"ח לחלב סויה. אבל 21 ש"ח ???????????

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 3 ביקורות
חרק חי על הצלחת!!!
1.3
21/02/12

אשתי ובתי היו היום בארוחת בוקר. מעבר לריח הכבד של הסיגריות באיזור הסגור ל"לא מעשנים" ראו לתדהמתן חרק (ג'וק!!!) חי על הצלחת החביתה שהוגשה להן. יש לציין שהחרק (ג'וק!!!) היה בשלבי גסיסה -... כנראה שנכווה מהחביתה...בכל מקרה לאחר שהסדירו את נשימתן קראו לאחמ"ש אשר התנצל והחליף את הצלחת. כפיצוי ניתנו 2 שוברים לקפה, 4(!!!) עוגיות קטנות וההגדלה של הקפה הייתה על חשבון הבית (וואו!! יצא נדיב הבחור...). לא, לא יכול להיות פיצוי כזה על עוגמת נפש כזאת...הרי מלכתחילה אסור היה לגבות כלום על אותה ארוחה כפיצוי!!! הרי כך הוא איבד אותנו לנצח...שהרי לעולם לא נכנס יותר לבית הקפה הזה וגם נוציא ונספר את סיפור המקרה לכל מכרינו וחברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haneen Alsana - תמונה
Haneen Alsana מבקר מתחיל
קרית אונו שטרן1
5.0
31/12/11

אחלא מסעדה, אוכל טעים, שירות מהמם, מחירים מוצדקיםב יותר והמלצריות חמודות ומקסימות, שירות אישי והמקום הכי נוח שהייתי בו, תודה לכם קפה זליק

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים - תמונה
מרים מבקר מתחיל
חוות השירות שלי ...
2.0
17/12/11

בהמלצת חברים הגענו 2 זוגות לזליק הזמנו כולנו ארוחת בוקר בינתיים קיבלנו שתייה וישבנו ודיברנו לאחר לפחות חצי שעה הגיעו הארוחות במהלך הארוחה קיבלנו חמאה קטנה ארוה של גד כשבאתי לפתוח... אותה היתה בתוכה שערה ענקית כמון כמו שאמרתי האריזה היתה סגורה מה שאומר לא אשמת המסעדה קראתי למלצרית שהיתה חביבה התנצלה הראתה לאחמ"ש והביאה במקומה לאחר מספר דקות עוד 3 ליתר ביטחון לאחר שסיימנו לאכול הזמנו שתייה חמה ועוד דיאט ספרייט כשהגיעה השתייה החמה היתה בתוכה נחשו מה כן שערה טוב קראתי למלצרית שהיתה המומה שוב התנצלה ושוב הראתה לאחמ"ש והביאה כוס חדשה כשבן זוגי שתה מהספרייט הוא טען לטעם משונה ואכן בבדיקת התוקף הסתבר שעבר לפני חודש כבר הרגשנו לא נעים אבל עידכנו שוב את המלצרית לייתר ביטחון שיבדקו במקרר שאין עוד בקבוקים כאלו ... היא כבר לא הרגישה נעים וממש ראו שהיא כבר לא ידעה מה לומר כמובן שהפעם כבר לא ביקשנו לקבל כלום בתמורה ורק חשבון למרות ששאלה אם אנחנו לא רוצים שתחליף את בקבוק השתייה השבנו בשלילה ... מה שהרתיח בכל הסיטואציה זה שאנחנו רואים את המלצרית הולכת ומדווחת לאחמ"ש שלה והיא כלום אפילו לא ניגשה להתנצל בתור אחד שנותן שירות הייתי מצפה להנצלות הרי לא חיפשנו פיצוי אבל היא ראתה שהחורה אובדת עצות אז למה לא לבוא במקומה ולבדוק מה היה כל העיניין . כניראה שגם היא הבינה שאנחנו כבר לא נחזור למקום הזה אז חבל על המאמץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה