נגישות
נגישות

קפה זליק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על קפה זליק

דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
מעולה
4.8
04/10/17

בית קפה מוקפד: האוכל והשירות. שני כריכים: סלמון ואנטריקוט טעימים ביותר. כל אחד הגיע עם סלט קצוץ מתובל ולבקשתנו נוספה צלוחית קטינה של טחינה כתיבול נוסף. קראמבל תפוחים ועוגת גבינה ניו... יורק היו גם הם מאד מאד טעימים למי שאוהב מאד מתוק. ישבנו בחוץ כי היה נעים. גם בפנים ממוזג ומרווח לא צפוף. לא רועש. מאד מזמין. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל מעולה, השירות קצת פחות
4.3
05/06/17

להגיע לקפה זליק בקריית אונו זה תמיד כיף, עם החברות, עם המשפחה ועם בן הזוג. התפריט מאוד מגוון, האוכל מוגש בצורה אסתטית והכל טעים מאוד. גם הקינוח שאכלנו עוגת גבינה היה מעולה! מומלץ ביותר!... האווירה במקום נעימה, רק דבר אחד פגם בחוויה שלנו, המלצרית לא הייתה שירותית בעליל, התווכחה איתנו מספר פעמים ובכללי לא הייתה נחמדה, חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
טעים ומומלץ עם חברים
4.0
07/04/17

אז נכון שזו לא הפעם הראשונה ולא הפעם השלישית אפילו בקפה זליק, אך הוא אחד מבתי הקפה שמייצגים את קרית אונו וגני תקווה בכבוד. האוכל טעים, המנות נדיבות, אווירה חמימה, עיצוב אטרקטיבי ומלצרים... נחמדים. לעיתים יש להמתין עד שנכנסים ובית הקפה עמוס במיוחד בשישי בבוקר, אך גם זה לזכותם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 10 ביקורות
אוכל נחמד, שירות טעון שיפור
3.8
15/12/16

הזמנתי את המנה האפגנית והיא אף פעם לא מאכזבת, למרות שהאוכל הגיע פושר. מנה עסקית נחמדה, כי בעיקרית כלולה גם שהיה אבל השירות ממש גרוע, התחננתי למים, לחשבון, שיגיע האוכל וכו... גם... המארחת לא התרגשה כשקניתי אליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
chagit - תמונה
chagit 17 ביקורות
מקום נחמד, שירות ואוכל בנסיגה...
3.3
02/06/16

אנחנו בגדול אוהבים לבוא לזליק, השרות לרוב טוב מנות טעימות המחיר מעט יקר. בפעמיים האחרונות שהיינו התאכזבנו, פעם אחץ הזמנו מנת פיש אנד ציפס שהיתה לא מוצלחת. ובפעם האחרונה המארחת הייתה... מאוד לא נעימה ועוקצנית, מצד שני אחת המלצריות היתה מקסימה עם הכלבה שלנו ונתנה תחושה מאוד טובה. בגדול, התחושה היא שהמקום עובר שינוי לרעה בפן השרות והאוכל וחבל... מקום עם המון פוטנציאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
קרוב לבית
3.8
27/01/16

רביולי גבינות מומלץ! עדיף לקחת לבד ולא לחלוק. הקינוח המרשים (3 ביצי הפתעה) היה בסדר כזה, אבל בהחלט יש למסעדה קינוחים שווים אחרים! אווירה רגועה, שירות מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 3 ביקורות
פשוט טעים
4.3
28/12/15

אחרי שיטוט שופינג מעייף בקניון קריית אונות, סף הרעב עלה מאוד. ישבנו בקפה זליק לארוחת צהריים עיסקית, שכללה מנה עיקרית ושתייה קלה או חמה במחיר העיקרית. הזמנו חזה עוף ביין עם תוספות.... המנות הגיעו חמות וטעימות ביותר...פשוט ללקק את האצבעות. מחיר העיסקית סביר. צהרייים של יום ראשון והמקום היה מלא לגמרי ! רק הערה אחת - לקח זמן עד שהמלצרית ניגשה אלינו, כנראה מפאת הצפיפות בצהריים, אבל אל מול טעם המנות - הכל נשכח :-) בשופינג הבא אין ספק שנעצור בזליק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 4 ביקורות
בית הקפה האהוב עליי!
4.5
17/07/15

ביקרתי בזליק לא מעט פעמים ומעולם לא התאכזבתי. האוכל טעים מאוד והשירות מעולה :) מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 11 ביקורות
חוו"ד
3.3
26/01/15

מקום חביב, אווירה נעימה, אוכל יקר מדי (עבור סלט). הבעיה הגדולה שממש מפריעה - זה העניין של ריח הסיגריות. מותר לעשן, בחוץ כמובן, אבל כל עשן הסיגריות נכנס דרך שתי הדלתות של המסעדה, גם... דרך האיזור המקורה, שבו לא מעשנים, וגם בתוך המסעדה עצמה, באיזור הסגור. בשביל מה הדלתות אם לא לסגור אותן מפני הריחות?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dariya - תמונה
Dariya 3 ביקורות
בית קפה בינונית עם תודעת שירות נמוכה
2.3
14/01/15

ישבנו בערב שישי בבית הקפה. זה הקפה היחידי הפתוח בקרית אונו והיינו מצפים שיהיה יותר משני סוגי בירה לבחירה. הזמנו שני המבורגרים במקום המנה שהזמנו קיבלנו שלושה מינינ בורגרים, שהיו עשויים... באופן מזעזע, משעמם ומתסכל. היה נורא רועש שם בגלל חבורת טינאייג'רים וזה לא תרם לאווירה ובנוסף לא היה שם מקום לשבת בתוך בית הקפה אז הושיבו אותנו ליד המעשנים עם ילדה קטנה. בקיצור, אם ממש אין לכם לאן ללכת, זליק זה המקום. וגם המחיר של המנות יקר....

עוד פרטים
הוספת תגובה