נגישות
נגישות

נלסון 33 - בר קפה גבעתיים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על נלסון 33 - בר קפה גבעתיים

sss וrrr - תמונה
sss וrrr 13 ביקורות
חוויה...זה הולך להיות הקפה השכונתי שלנו
4.8
11/04/13

על בר בית הקפה הזה כבר שמעתי מזמן, סוף כל סוף הזדמן לי לבקר בו. אחרי שהמתנו כרבע שעה לשולחן בשעת לילה מאוחרת התיישבנו בחוץ באיזור המקורה. הזמנו קפה הפוך בן זוגי הזמין טוסט פינוקים שהיה... נהדר והסלט עוף שלי היה קצת מאכזב (חתוך בצורה גסה ולא מעניין) טיפ לבעלים, תוספת של גזר/פיטריות/גרעינים יכלו לשפר בהרבה את המנה. לסיום הזמנו קארמבל תפוחים שהיה מטריף!!! על הדרך בגלל שלקח למנות זמן להגיע פינקו אותנו באייס תות וצ'ופרנו גם בשני צ'יסרים על חשבון הבית. סה"כ אחלה אוירה, ישר מרגישים בבית שרות מעולה! (אם התמזל מזלכם ונפלתם על דנה) מחירים סבירים (מנה ממוצעת עלותה 33 ש"ח) ואוירה תוססת עם מוזיקה טובה. צריך יותר?! :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar 19 ביקורות
ארוחה מעולה בנלסון 33
4.5
13/01/13

אכלתי בנלסון ארוחת צהריים היה נדיר!!!!! טעים !!!מחיר הוגן !!!!אוירה טובה !!! שירות טוב !!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 3 ביקורות
שכונתי ומדליק
4.3
18/12/12

הגענו השבוע בפעם הראשונה- אנחנו גרים לא רחוק, ושמענו כמה המלצות, הגיע הזמן לנסות בעצמנו.. האווירה צעירה (הגענו בשעות הערב המאוחרות, יכול להיות שבמהלך היום זה קצת פחות "בר"..), המלצריות... חייכניות, רוב התפריט ב33 ש"ח, והאוכל שקבלנו בתמורה לכך(ראשונות ועיקריות) היה פשוט וטוב. המנות עצומות (ארזנו הביתה והיינו שבעים גם מה"שאריות"). כיף לגלות שלא צריך לחפש חנייה חצי שעה בת"א בשביל לשבת במקום כזה =)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אחלה מקום
4.5
10/10/12

ישבנו השבוע בנלסון בפעם הראשונה למרות שגרים מטרים ספורים ממנו. בערב קצת רועש, אבל האוכל מעולה ומחיר של 33 שקל לרוב המנות - פשוט מדהים. הטענה היחידה היא שהמנות גדולות מדי וכמי שחונכה לא... להשאיר אוכל בצלחת היה לי קשה להתמודד עם זה. כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
4.3
26/12/10

הגענו לנלסון בלי יותר מדיי ציפיות, זה בית קפה בגבעתיים- והפתענו לטובה! שרות נעים, שגם הביא טעימה מפסטה נלסון (המאוד מומלצת, לקחתי בעקבות הטעימה את המנה), וסלט רוסטביף מעולה... ומושקע.סנגרייה חמה מצויינת. המוזיקה מעולה, רק חבל שבסוף הערב התחילה לחזור על עצמה, כדאי להוסיף עוד שירים לפלייליסט... מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
4.7
28/10/10

אחלה מקום, כיפי, טעים מאד תמיד נהינ לחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/10/10

מדהים... האוכל טעים, הצוות מדהים והאווירה בין הכיפיות שהייתי בה. לגמרי כמו בבית.. אני שם כל יומיים. מומלץ ביותר לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/10/10

אחד המקומות המעולים.ממש מביאים את ת"א לגבעתיים מתחת לבית.צוות מעולה אוכל טוב ואווירה מעולה.רק חסר דברים שאוכלים ביחד עם בירה. בוטנים , מנציז וכו'...בקיצר אני שם כל יומיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/10/10

אחלה מקום, אוירה נעימה מאוד וכייפית (מרגיש תל אביבי) אוכל פשוט וטעים - מנות ענקיות... בעיקר מומלץ: מנת השניצל עם פירה (פרווה) שווה... מנת חזה עוף... הורססססססס :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/09/10

נלסון 33 , זה באמת מקום טוב לבוא לשבת . גם בירות טובות מהחבית גם אוכל טוב , אווירה של בר.. אני וחבריי מאוד אוהבים את המקום . 

עוד פרטים
הוספת תגובה