נגישות
נגישות

נלסון 33 - בר קפה גבעתיים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על נלסון 33 - בר קפה גבעתיים

Eyal - תמונה
Eyal 2 ביקורות
שירות בזיון מזלזל חובבנות עלבון
1.5
06/01/15

שלום רב. אני שכן שגר בשכונת בורוכוב בגבעתיים.אני נוהג לסעוד ולשבת בנלסון 33 כמעט כל שבוע עם בת זוגי.בדרך כלל הכל בסדר. יוצאים בתחושה טובה.בדרך כלל. זה עתה חזרתי מביקור במסעדה שלכם.... "שירתה" אותנו אחת המלצריות בצורה כה גרועה ומקוממת שפשוט הוציאה את החשק לאכול.הזמנו מנות,חלק קיבלנו חלק לא, לאחר בירור מה קורה תשובתה היתה "אני מצטערת לא הכנסתי את זה להזמנה." היא הביאה את המנה לבת זוגי לאחר חצי שעה כשאני כבר סיימתי לאכול את שלי, לא נהניתי מהמנה.הייתי עצבני ומרוגז מכך שאני אוכל לבד,ועוד אנחנו מגלים שלא מדובר בעיכוב, לא מתכוונים להכין את המנה שלה בכלל. המלצרית לא עשתה דבר על מנת לשפר את ההרגשה. לא התנצלות לא ניסיון לפצות כלום.רק חיוך מעצבן של תחושת חיפוף שגורמת לעלבון.ביזיון. ספק רב אם אני אגיע שוב לאכול אצלכם,יותר מכך אמליץ לכל המכרים והחברים שאני מכיר באיזור שלא להגיע אליכם כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
קינוחים שווים
3.5
05/12/14

אחלה קינוחים שבעולם!!! וגם יש להפ קטע מגני ששם המסעדה גתוב על הצלחת! שירות סביר, מקום מקסים, מנות גדולות יחסית

עוד פרטים
הוספת תגובה
kanna270 - תמונה
kanna270 9 ביקורות
מומלץ- כיפי- צעיר
4.3
12/09/14

מסעדה עם תפריט פשוט (ספגטי, שניצל, סלט), מנות ענקיות ואווירה מצוינת. תמיד כיף לחזור, גם אם רק לשתות בירה, מי שגר באזור, חובה ללכת לפחות פעם אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
המכנה המשותף הנמוך ביותר
3.5
13/01/14

הרבה זמן שאני גרה באזור ועוד לא ביקרתי במקום הידוע. אז מה גיליתי... הרגשתי שחזרתי אחורנית בזמן מבחינת האווירה במיוחד. למרות שהאוכל היה טעים (הזמנו שני סלטים) והמחיר ממש טוב, האווירה... חסרת כל חן והמלצריות הילדותיות ממש לא עשו לי את זה. לשם כנראה שלא אשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 17 ביקורות
לא חוזרים
2.0
06/12/13

הגענו למסעדה בערב המאוחר.. הזמנתי "בוקר ספרדי" וחברה שלי הזמינה פסטה ברוטב עגבניות האוכל ברמה ירודה ביותר, הרוטב של הפסטה זה למעשה רסק עגבניות בסגנון קטשופ..בתיאור המנה "בוקר ספרדי"... כתוב "שלוש ביצי עין על מצע של תפו"א אפוי ונקניית צ'וריסו" מה שבפועל קיבלתי היה שלוש ביצי עין על מצע של תפו"א מטוגן ושרוף, וחתיכות נקניקייה שרופה שלא ראויה למאכל. ה"סלט" בצד היה מקלות דקים ועייפים של גזר ומלפפון. והלחם הגיע חם רק מבחוץ- כלומר התוכן שלו היה קר. בקיצור לא יודעת על מה שילמתי. רק חבל לי שלא התלוננתי באותו הרגע. מיותר לציין שלא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 31 ביקורות
בילוי מהנה
4.5
22/11/13

לא משנה אם רוצים חווית בר, מסעדה או בית קפה - הכל אפשר לקבל בנלסון. האוכל טעים ובמחירים אטרקטיביים, במיוחד השניצל והמקופץ... תמיד יש אווירה טובה והמלצרים סופר נחמדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mirit231 - תמונה
mirit231 25 ביקורות
אחלה מקום
4.5
25/07/13

היינו אתמול, היתה מלצרית מעצבנת מאוד חסרת סבלנות ואז החלפנו שולחן ותודה לאל, בעקבות כך, גם מלצרית ואז היה מעולה. שרות נהדר. חשבתי שבגלל שהמנות זולות, האוכל יהיה בהתאם, אך היה ממש ממש... טעים. נהנו מכל המנות, מהשתייה, מהשרות ומהאווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
תמיד כיף לחזור
4.8
18/07/13

אני חולה על הנלסון. השירות שם, הגודל של המנות וכמובן המחיר. אני באה לשם כל פעם שבא לי לאכול ארוחה טעימה ולא יקרה. כיף לשבת שם עם בן הזוג ולשתות קוקטייל, או עם חברה על כוס קפה. על תצפו... לגורמה, בכל זאת בית קפה, ולמרות זאת, הרמה מאוד גבוהה והכל מאוד טעים. במיוחד השניצל הענק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
xon - תמונה
xon 2 ביקורות
אכזבה ?
2.8
15/06/13

בשישי האחרון התיישבנו לארוחת בוקר- הארוחה הגיע 45 דקות לאחר ההזמנה. בסיום הארוחה לקחו עוד 20 דקות עד קבלת הקפה- פשוט מאכזב, בנסיון לרשום את הביקורת באתר המסעדה- ההגבלה הינה ל- 20 תווים-... מצחיק

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומציון - תמונה
שלומציון 2 ביקורות
מומלץ בחום
4.0
19/05/13

אוירה ממש נעימה, השירות אדיב וחייכני ויש מגוון רחב של מנות מענינות וטעימות בתפריט ובמחירים סבירים ביותר. אין ספק שזה הולך להיות אחד המקומות הקבועים שלי:)

עוד פרטים
הוספת תגובה