נגישות
נגישות

מידס - Mides ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על מידס

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
26/03/11

באזור הדרום החם, תמיד נחמד למצוא מסעדה חמימה ונעימה באווירה כפרית. הגענו לשם עם תיירים מחו"ל והם התלהבו מהאוכל, האווירה והשירות ואמרו שזאת המסעדה הטובה ביותר שהם היו בה בישראל! אני... ובעלי נהננו כל כך ומאז אנחנו לקוחות קבועים במקום. ממליצה בחום על פירות הים, ההמבורגר והסלט הכפרי - ובייחוד על המשקאות הברזילאים המעודנים שתמיד משאירים טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
06/03/11

מאכזב מאד!!!!!! הינו שם אתמול, חיכינו מעל שעה!!!! בתור. כאשר הושיבו אותנו סוף סוף האוכל הגיע קר ולא טעים. סטיק הפרגיות נראה כי חומם במיקרו. בנוסף המסעדה מנסה לעשות "קופה" על חשבון... פסיטבל האדום בנגב. המציאו תפריט מצומצם ולא טרחו להודיע על כך לא באתר ולא בשילוט במסעדה. השירות היה גרוע וחובבני !!! כל השולחנות מסביב לא הפסיקו להתלונן. המסעדה הראשונה בחיי שחיכיתי שעה בתור ורק חיכיתי לקבל את החשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sivan - תמונה
sivan 2 ביקורות
4.0
05/12/10

היינו 10 אנשים לחגוג יומולדת וכולם יצאו מרוצים! הפסטה עם סלמון מדהימה, ההמבורגר מעולה, הפרגיות נימוחות בפה והקרם ברולה לקינוח מצויין! נהנינו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/04/10

היינו ביום רביעי והייתה לנו ארוחה מאוד נחמדה! פתחו מסך גדול למשחקי ליגת האלופות במרפסת והייתה אווירה מאוד נעימה. הזמנו את המבורגר המעולה ונהננו מכל ביס! למנה ראשונה הזמנו שיפודי שרימפס... ופטריות ממולאות - מנות לא גדולות אך מוקפדות ביותר ושוות! אנחנו בהחלט נחזור. תודה מידס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.7
30/03/10

התאכזבתי מהאוכל- שרימפס יקר ובקמצנות , תפריט אלכוהול ברמה ירודה, מנות בינוניות במיוחד הפסטות.\ בקיצור היינו 2 זוגות עם ילדים ויותר לא נחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/03/10

הייתי במסעדת מידס לפני כשבוע לציון היומולדת שלי והיה פשוט מדהים! מידס היא אחת המסעדות הכי מוכרות באזור ופשוט כייף לחזור לשם בכל פעם. המנות המועדפות עלי הם הסלט הכפרי, שפשוט מוגש בצורה... מקסימה והתיבול שלו שהוא כל כך מיוחד, לחמניות הביס גבינה המצויינות והאנטריקוט העסיסי שפשוט אין לו תחליף בשום מקום אחר!!! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/03/10

הגענו למסעדת מידס בעקבות המלצה חמה של חברים. אנו מתגוררים ברחובות, והדרמנו עד לקיבוץ ברור חייל שבצפון הנגב. למרות ההמלצה החמה שקיבלנו, הופתענו ברמה החיובת ביותר. האווירה השקטה והנעימה,... השרות האדיב והמקצועי של צוות המלצריות, בעלי הבית מסבירי הפנים, וכמובן....מהאוכל המשובח!!! אין מילים, פשוט חויה. ממליץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
10/03/10

הגענו לפסטיבל הכלניות "דרום אדום" לטייל בצפון הנגב, ולאחר חיפוש ממושך של מסעדות באזור -אין הרבה כאלה -מצאנו את מידס! אמנם חיכינו לא מעט בתור כיון שהיו המון אנשים אך היה שווה... לחכות. האוכל היה מצויין! המלצרית הייתה מאוד חמודה למרות שהיה מאוד עמוס והשף אף יצא אלינו לבדוק איך המנות. נהננו מאוד ובטוח נחזור! כשרגוע יותר... ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
17/02/10

המשך-4 הפטריות עלו 41 ש"ח ! (בזיון), הלחם הגיע קר מבפנים.הסלט כפרי היה בסדר-רק שצ'יפס בטטה זה לא רצועות מיקרוסקופיות של בטטה מטוגנות אלא פלחי בטטה של ממש-לידיעתכם ! העיקריות לא היו... מוצלחות בהרבה-אנטריקוט מלא שומן וממש לא איכותי,סטרוגנוף דוחה, פיג'ואדה סבירה והמבורגר שהתחיל טוב אבל נגמר רע. בקיצור-לא נראה לי שבונים במסעדה הזאת על לקוחות חוזרים אלא רק על פראייר שבאים לטייל בסופ"ש וחייבים לאכול משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
17/02/10

הגענו בשבת בצהריים המאוחרים (אנחנו ועוד רבים שחזרו מטיול באזור) רעבים מאוד. ההמתנה היתה ממושכת רק לישיבה במסעדה, אבל מאחר ומרבית הקהל הינם אנשים שבאו לצפות ב"דרום אדום" קבלנו אותה בהבנה... ונרשמנו להמתנה...כנקודה חיובית ניתנו לנו התפריטים לעיון בזמן ההמתנה...לא שזה עזר במשהו אח"כ ! לראשונות הזמנו פטריות בשמנת - וקבלנו 4 (!) פטריות שמפניון גמדיות שוחות בשמנת - נכון, זאת מנת פתיחה - אבל אפשר לחסל

עוד פרטים
הוספת תגובה