נגישות
נגישות

פיליפ - פיצה צרפתית - philippe ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על פיליפ - פיצה צרפתית

Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
פיצת גורמה
4.8
01/08/14

מאוד נהננו מהפיצה - סוף סוף פיצה עשירה עם מרכיבים נדיבים ואיכותיים, לא רק קריספי ודק שזה כבר מקבלים בכול מקום אלה עניין על הפיצה עצמה. אחת הטובות אם לא הא...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
פיצה נחמדה
3.0
05/07/14

ישבנו במקום זוג והזמנו פיצה משפחתית לפי איך שהם קוראים לה. הפיצה הגיעה בזמן סביר, אך הייתה פחות גדולה ממה שציפינו ודי טעימה, אבל לא כמו שעושים מהמקום הזה. נחמד, כשמרגיש שיש כסף מיותר... לבזבז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחף - תמונה
שחף מבקר מתחיל
ביזיון
1.0
22/03/14

הזמנו פיצה באינטרנט - אין התייחסות לכמה זמן לוקח. אחרי שעה שהפיצה לא הגיעה, תשובה חצופה ביותר של אחראי משמרת שהם לא מתחייבים לזמנים. "הבטיח" שהפיצה תגיע תוך עוד 40 דקות (עוד לא בתנור).... כשביקשתי לדבר עם מנהל שמו אותי 10 דקות בהמתנה. חוצפה ממעלה ראשונה, לא קונה שם שוב לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
absingthii - תמונה
absingthii 6 ביקורות
מעולה!
4.8
10/01/14

הזמנו משלוח של פיצה. השליח הגיע ממש מהר, היה נחמד והפיצה... פשוט טעימה בצורה שלא תיאמן! ממש פיצת גורמה! מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofer - תמונה
ofer 2 ביקורות
פיצה טעימה!!!
3.8
02/01/14

בצק איכותי, תוספות מעולות. פיצות מקוריות ופשוט טעימות! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 31 ביקורות
ממליצה בחום
4.8
21/11/13

ווואו פיצה מדהימה! יש לי חברה שמשוגעת על פיצות בצורה כל כך טוטלית שבמשך תקופה מסויימת עשינו סקר וכל כמה זמן היינו הולכות לפיצרייה אחרת. מבין כל הפיצריות המעולות שיש בתל אביב זו ללא ספק... הייתה הכי מיוחדת. האווירה שם מאוד נעימה והעיצוב ממש מוסיף. השירות טוב ואדיב - יש תחושה מאוד מקצועית. הפיצה טעימה מאוד והתוספות מגוונות ומיוחדות. חשוב לזכור שעל איכות וחוויה משלמים ומן הסתם זה לא מחירי רחוב אבל לא צריך לקחת משכנתא כדי להנות ממגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 16 ביקורות
באתי לברך ונמצאתי ...
2.8
26/10/13

לפני שנה שנתיים הזמנו שלשתנו שתי פיצות משפחתיות ונדהמנו לטובה. הפעם, הזמנו חמש פיצות אישיות (שתי "4 גבינות", "חצילים וגבינת עיזים", "צמחונית" ו-"היער"). רובן עם תוספת גבינה. לאחר שלשת... רבעי השעה הגיעו הפיצות - ועיני חשכו. רוב הפיצות הגיעו בשלשה חלקים: הבסיס, הציפוי שגלש הצידה, ואיזשהו נוזל בין הבסיס והציפוי. ההשערה של חלקנו הייתה שהציפוי גלש בגלל תוספת הגבינה. מבחינתי זה לא תרוץ. אנחנו לא הראשונים שמזמינים מהם, והיו צריכים להזהיר. החשבון גם הוא היה גבוה: 321 שקל עבור חמש פיצות אישיות וסלט אחד. הרגשתי ממש שיצאתי טמבל, בגלל שאני היה זה שלחץ שנזמין מפיצה פיליפ, "הפיצה הכי טובה בתל אביב"

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור מבקר מתחיל
פיליפ הגאון!
4.3
20/05/13

קיבלנו המלצה מחברים והחלטנו ללכת ולנסות את הפיצה של פיליפ. החל מהיין הנפלא שהציעו לנו והשירות המקסים, המקום מהמם ונקי, כיף לאכול פיצה ! הפיצות היו מדהימות ומיוחדות, החל מפיצה מקסיקנית... ועד לפיצה פירות ים. בהחלט נחזור אליכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gabriel Levi - תמונה
Gabriel Levi 18 ביקורות
פיצה כמו שפיצה צריכה להיות אך במחיר גבוה
3.8
29/04/13

הנקודות הטובות - פיצה מעולה - חומרים איכותיים - טעים ומשביע (מנות בגודל סביר). שירות אדיב חייכני ומהיר והפיצות נאפות מולך (אם תכנס למסעדה ולא תשב בחוץ) הנקודות הרעות - צפוף מאוד... וממתינים (המחיר של להיות במקום מרכזי ולתת שירות טוב...). והמחיר - שגבוה בהרבה מכל פיצה שתמצאו אפילו ברמה גבוהה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
פיצה הכי טעימה בתל אביב
4.8
20/01/13

אין צורך בהרבה מילים- הפיצה הכי טעימה בתל אביב ואולי מעבר. פשוט מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה