נגישות
נגישות

פיליפ - פיצה צרפתית - philippe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על פיליפ - פיצה צרפתית

נטלי - תמונה
נטלי 5 ביקורות
למה פיליפ?? למההההה??????
2.0
05/09/17

הפיצה באמת מעולה אבל למה תודעת שירות הכי נמוכה בארץ?! אני כל פעם מזכירה לעצמי לא לחזור..............

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimi - תמונה
Shimi מבקר מתחיל
כדאי לכבד לקוחות חוזרים שנפגעו מיחס מזלזל.
2.3
01/04/17

פיצה מעולה! שרות מזעזע! מחיר יקר. היינו תשעה אנשים, הזמנו ביחד. הפיצה שלנו לא הגיע, אחרי ברור התברר שהיא לא הוקלדה. המלצריות לא מסתכלות ולו לרגע לכיוון השולחן. כשקיבלנו את החשבון לא... התחשבו בכלום למרות שאמרנו במפורש שקיבלנו את הפיצה המשפחתית אחרי שכולם כבר סיימו לאכול. זה לא עניין אותם. חבל מאוד, ככה לא משיגים ובטח לא משמרים לקוחות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lio - תמונה
Lio 3 ביקורות
הפיצה המושלמת
4.5
01/06/16

הפיצה מושלמת, לא יכולתי לקוות ליותר. המחיר איננו זול אך לגמרי שווה את זה. ישנו מבחר של פיצות מיוחדות ויוצאות דופן לכל מי שאיננו שומר על כשרות - מפני שישנו עירוב של חלב ובשר וכדומה... ומניחה שגם חזיר. מומלץ מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
פיצה מעולה ומגרה
4.0
16/04/16

המקום חמוד מאוד ועושה חשק לפיצה. התפריט מגוון ומעניין, פיצות בשני גדלים - קטן וגדול. הקטן לדעתי מספיק לשניים לא רעבים במיטחד והגדול לשלושה רעבים. הפיצה דקה יחסית (לא דף אבל בהחלט נחשבת... לדקה), עם תוספות נדיבות. המבחר כ"כ מגרה שהיה קשה לבחור ובסוף לקחנו פיצה בופאלו - פיצה עם רוטב עגבניות, מוצרלה בופאלו, פורשוטו אורוגולה וגבינת צאן - הפיצה צבעונית, טריה מהתנור ומגרה והכי חשוב מאוד טעימה. שתי נקודות שכדאי לדעת: 1. המחיר יחסית יקר, 54 לפיצה קטנה וסביב 88 לגדולה - אומנם פיצה ממש טובה אבל קצת יקר. 2. אי אפשר לעשות חצי חצי בטעמים וזה ממש חבל כי נוקר התחשק לי לטעום עוד משהו ונורא קשה לבחור יופי של מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
פיצות עשר, ואין שירות
2.5
03/01/16

הפיצות של פיליפ טובות. מאוד. לא דקות מדי, לא קמצניות ברוטב ובגבינה טובה, ועם תוספות מקוריות שמשתלבות היטב זו עם זו ועם הפיצה. הבעיה היא השירות, שבמקרה הטוב אינו קשוב באופן שווה לכל חלקי... המסעדה. ישבנו בשולחן חיצוני סמוך לכניסה (היחיד שהיה פנוי) ועבר זמן רב עד שקיבלנו תפריט, עד שנלקחה מאיתנו ההזמנה ועד שהגיעו הפיצות. המים הגיעו רק לאחר הפיצות, ורק לאחר שביקשנו פעם נוספת. בכדי לקבל חשבון היה עלינו לדפוק על החלון, אחרי שנואשנו מלחכות שמישהו יגיע. למותר לציין שאיש לא בא לשאול האם "הכול בסדר וטעים לנו"- לא קריטי ברוב המסעדות, אבל במקום ישיבה אשר מרוחק מהחלל המרכזי- חשוב ביותר. לבסוף נציין כי האיזור בו ישבנו אינו נעים כלל- הוא ממוקם ביציאה האחורית של המסעדה המשמשת את המטבח, ודרכה יוצאים העובדים למשלוחים או לעשן (ויושבים במרחק מטר מהסועדים עם הסיגריות). גם ציוד נערם שם ונותן תחושה של אי סדר וחוסר היגיינה, ובאופן כללי- לא מקום להושיב בו לקוחות. לתשומת לב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאת דעתי - תמונה
זאת דעתי 8 ביקורות
פיצות מצוינות!
4.0
22/04/15

הזמנו 4 פיצות: הוואי (אננס ושינקן), פפרוני, פרושטו ובולונז. בולונוז הכי טעימה. פרושוטו הכי יפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 2 ביקורות
פיצה מצויינת
4.0
11/02/15

ביקרנו בפיליפ מספר פעמים ותמיד היה מצויין. השירות אדיב ומהיר, הפיצה הגיעה חמה והיתה טעימה. המלצרים בקיאים בתפריט המסעדה ויודעים להסביר ולהמליץ על המנות. מחיר יקר יחסית לגודל ולפיצות... במקומות אחרים, אבל הטעם בהחלט שווה את תוספת המחיר. המקום עצמו נמצא בפינת רחוב והשולחנות די צפופים, בעיקר בשעות עמוסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
פוצה מושלמת!!!! (:
5.0
11/10/14

אוכלת שם כל שבת (כשאני בת"א) וזוהי ללא ספק הפיצה הכי טעימה שיש בארץ! המקום מושקע, המלצרים נחמדים, והשירות טייק אוויי זריז. הפיצה עם מוצרלה, פטריות, גורגנזולה, פרמזן, וחזה אווז טעימה... ביותר! אני תמיד מזמינה אותה ובא לי לאכול עוד ועוד! הם לא קמצנים עם המרכים, והבסיס דק (טיפה דק לטעמי) כמו שכולם אוהבים. על גחלים. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
פיצה טעימה
4.3
05/10/14

הפיצה הכי טעימה שאכלתי! בקושי הצלחנו לבחור... מבחר כזה גדול של פיצות לא ראיתי כמעט בשום מקום אחר בארץ...כל פיצה מיוחדת יותר מהשנייה! הזמנו שתי פיצות. את הכפרית ואת הטונה והפלפלים (הכי... משעממות, אבל ככה זה כשהולכים עם צימחוני לאכול בחוץ...)משעמם אבל כמה טעים!!! פעם הבאה אני בטוח ארצה לטעום את הכול דבש- פיצה עם גבינות פקאנים ודבש :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה ודניאל - תמונה
דנה ודניאל 2 ביקורות
פיצה מעולה!
4.8
11/09/14

אני מאוד אוהבת לאכול במסעדות טובות ופיצה תמיד היה נחשב בעיני לfast food , אבל הפיצה של פיליפ היא מבחינתי כמו לשבת במסעדה! כל ביס מרגיש כמו חגיגה של חומרי גלם משובחים ושילוב מעולה של... טעמים. חשוב להגיד שהאיכות המעולה נשארת גם בטייק אווי.

עוד פרטים
הוספת תגובה