נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9440133 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בתל אביב

לורנץ ומינץ בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
קנטין בתל אביב
תל אביב
בית קפה
בראסרי 18 בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
קפה פיירוז בתל אביב
תל אביב
בית קפה
מקס ברנר בתל אביב
תל אביב
בית קפה

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על קפה רוז'ט

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Olga - תמונה
Olga 24 ביקורות
פופ אפ מדליק
5.0
03/07/20

המקום השתנה ללא היכר ובחלל פועל פופ אפ בר יין מדליק. כל כוסות היין ב 20 שח ו דובר ביינית איכותיים. מנות נפלאות מהמטבח העדכני. שירות נפלא ומיקום מנצח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
כמעט והרס לנו את הבילוי, לא מומלץ
1.0
15/01/19

אני וחברתי יצאנו לבוקר רומנטי ביפו. כשהגענו למקום חשבנו שנהנה מארוחה משותפת רומנטית ונכנסנו פנימה. לאחר כמה דקות ראינו שהתפנה מקום בחוץ ויצאנו אליו והודענו למלצרית שאנחנו עוברים. לאחר... כמה דקות שחיכינו פינינו את הלכלוך מהשולחן בעצמנו, המנה הגיעה באיחור רב ולא הייתה שווה את המחיר. כדי לקבל מלח הייתי צריך לקום ולהקש מהבר שיביאו לנו, אף אחד לא יצא לשאול אם הכל בסדר וגם בשביל חשבון היינו צריכים לקום מהשולחן ולחכות זמן רב שיגיע. כשביקשנו לדבר עם הבעלים הוא התחיל להמציא תירוצים שהיה בערב קודם אירוע וכו' במקום להתנצל כראוי ולתת פיצוי. אוכל בינוני ויקר יחד עם שירות מזעזע, הכי גרוע שאי פעם נתקלתי בו. רצוי לאכול במקום אחר!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.0
10/02/18

הייתי עם זוגתי ביום כייף ביפו אכלנו עם שובר ברוזט. החביתה עם תפוא הייתה טעימה וגם חביתת הירק טעימה. השמן זית עם זעתר ושומשום הברקה וגם הלבנה הסלט וסלט הבורגול בסדר הלחמניות רגילות... הלימונדה מתוקה מידי והשירות חביב. חבל רק שבקשו על צלוחית בורגול נוספת תשלום. קטנוניות שלא במקומה וחבל. סהכ סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פזית - תמונה
פזית 5 ביקורות
ארוחת בוקר- לא מלהיבה
2.0
26/02/17

הגענו בשבת, 12:30, עם שובר לארוחת בוקר (מוגשת עד 13:00 ) מרגע שהצגנו את השובר, קבלת הפנים והשירות, נתנו הרגשה של זלזול ארוחת הבוקר- מינימליסטית בהשוואה לארוחות בוקר במקומות אחרים, עם או... בלי שוברים. (האמת, הארוחה נאמנה לתפריט, אבל דלה מאד). המחיר בתפריט לארוחה שקבלנו, 103 ש"ח לזוג נראה מוגזם יחסית לתמורה! בקיצור, לא כיף :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
שירות יכול להרוס הכול
1.8
05/08/15

הגענו ליפו לארוחת שישי קלילה. למסעדה יש מרחב ישיבה גדול מאוד בחוץ, אולם בקיץ מורגש המחסור באוורור. בשלב ההזמנה ביקשנו מהמלצר לברר עבורנו שני דברים, והוא הבטיח שמיד יחזור אלינו. הוא לא... חזר, השולחן לא נערך ואפילו השתייה שהזמנו לא הגיעה. כעבור זמן מה הגיעו שתי מנות (ראשונה ועיקרית). הראשונה כלל לא הייתה מה שהזמנו. על כך נענינו "זה מה שיש. לא רוצים את זה?" וכמובן שמנה זו הוחזרה למטבח. העיקרית השניה שהזמנו (המבורגר) הגיעה מרץ כמה דקות נוספות, אבל לא נעשתה לפי בקשתנו, ועל כן הוחלפה. כל הזמן הזה לא הוגשה השתייה שהזמנו, למרות שחזרנו וביקשנו אותה מספר פעמים. התנהלות המלצרים בכל התקלות הללו הייתה אטומה ומאוד לא נעימה. ההזמנה הייתה פשוטה- שתיה, ראשונה ו-2 עיקריות, ונעשתה בה כל טעות אפשרית תוך חוסר מחשבה מקומם- החל מהגשת המנות שהוזמנו, עבור בסדר ההגשה וכלה בתגובה האיטית והעוינת לתלונותינו. נאלצנו לקרוא למנהל, ולאחר ששמע את דברינו התנצל והעניק לנו יין וקינוח כפיצוי. מאותו רגע גם המלצרים היו נחמדים יותר. חבל שזה מה שדרוש כדי לזכות לשירות סביר והוגן. המאמץ לתקן את החוויה היה מבורך, אך בא מאוחר מדי ורק לאחר שמצב הרוח שלנו נהרס. ישנן אופציות ידידותיות יותר ביפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6828923

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה