נגישות
נגישות

בית-גני ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

68 ביקורות וחוות דעת על בית-גני

 - תמונה
2 ביקורות
4.0
19/02/08

התארחנו בצימר המקסים "אביב בבקתה" וזכינו לארוחת חג האהבה במסעדה הביתית המצויינת. ארוחה עשירה ומעולה של אוכל ביתי, בכמויות שקשה לסיים והכל כשר - שילוב נדיר ומשמח. רואים שהמקום מבין... בזוגות כשמושיבים זוגות אחד ליד השני ולא אחד מול השני...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/02/08

רציתי להודות לדני, איריס ובתם המתוקה על שהנעימו לנו את הסופ"ש שהעברנו באיזור עם אוכל עשיר ומשובב נפש וגוף. המסעדה שצופה לנוף של כפר יאסיף ואבו סנאן, מרוהטת בטעם ומשרה אווירה נעימה של... בית. הפנים המאירות והיפות של האם והבת, האוכל, היין, השקיעה והכי חשוב נוכחותה של זוגתי שתחיה - הפכו את החוויה למיוחדת במינה.תודה.רותם ותמיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
18/02/08

חגגנו את יום האהבה במסעדת בית גני על גג המערב, אני, בת זוגתי וחברים. אני כותב בשם כולנו, המקום פשוט מעלף, האוירה כל כך נעימה ורגועה , אהבתי את שיתוף עבודת המשפחה המקסימה. האוכל חבל על... הזמן, כל כך טעים ובשפע, צורת ההגשה הכלים המיוחדים ואפילו הסכו"ם נעשה בעבודת יד. תגיעו ותחוו בעצמכם.מומלץ בחום. חשוב לתאם מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/01/08

הגענו לבית גני דרך החיפוש ב אתר rest - ולא טעינו!! היינו כ-30 איש (אירוע חברה). המיקום של המסעדה - קסום, קבלת פנים - חמה, האווירה נעימה מאוד והשירות מפנק. הארוחה הייתה מלאה מגוונת טעימה... ומיוחדת. שילוב מושלם של טבע, אומנות, אוירה, עיצוב, הגשה, תפריט ויחס. בטוח נחזור להתפנק שוב (ולקבל מאיריס את המתכון של המרק!) תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
03/01/08

קודם כל אנחנו רוצים לומר בלשון שאינה משתמעת לשני פנים- בואו! בואו! המקום, האוירה, האוכל, מענגים. מזמן לא נהננו כל כך.לצד זה חשוב לנו להבהיר מספר דברים כדי למקד את הציפיות:האוכל ביתי.... מזכיר ארוחת שבת עשירה במיוחד. אין צלעות כבש בנוסח צרפתי או 600 גר אנטריקוט. לעומת זאת יש כבד עוף מצוין, אורז עם הפתעות ומרק שכמוהו עוד לא אכלנו. המחיר -לא זול. ארוחה זוגית כולל כוס יין אחת וקינוח עלתה קרוב ל-400 ש"ח.התפריט קבוע- מחיר 320 ש"ח לזוג. אך אין תפריט מנות אחרונות או יין עם מחירים וזה חסר. משקה השוקולד שהזמנו (אני אגב ממש לא אהבתי, אישי כן) הקפיץ למשל את הארוחה בעוד 50 ש"ח.הגענו ראשונים והארוח היה חם ומזמין. אך כאשר המקום התמלא הייתה הרגשה שחסר עוד כוח אדם או נסיון. חיכינו לחשבון ולמנה האחרונה כמעט 20 דק'.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/01/08

חגגנו את ערב שנה החדשה בבית גני, אין מילים בפינו לתאר את החוויה שחוינו מהאוכל המשובח והמקום המסחרר, איריס ודני אתם פשוט מארחים חמים ונדיבים הקמתם מקום קסום רומנטי ואינטימי, תודה גם לך... אביב המלצרית החמודה. מומלץ וחובה לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי - תמונה
נעמי 2 ביקורות
5.0
01/01/08

מסעדה רומנטית ומאוד לא סטנדרטית אוכל קסום מתאים לאירועים מיוחדים מאוד מאוד נהנו..... היה קשה קצת הרעיון שאי אפשר להיות ספונטנים וצריך להזמין יום מראש מקום, שעה ומה אוכלים אבל...... היה... שווה!!!!!!! חזרנו הביתה ואני כבר מתגעגת למרק העשיר....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/12/07

אחרי חיפושים רבים של מסעדה מתאימה הגעתי במקרה לאתר של בית גני, ומיד המקום מצא חן בעיני, ואחרי שיחה קצרה עם איריס החלטתי שהמסעדה שווה את הנסיעה, ואמש רביעי ה-19 לדצמבר לקחתי את חברתי... לארוחת ערב במסעדה. המסעדה מעוצבת בטוב טעם משווא ומוקפדת לפרטים הקטנים ביותר, הגן המוביל למסעדה והחצר מקסימים ועצי התפוזים והלימונים מוסיפים המון. האווירה במקום חמה ומרגיעה; הפינת ישיבה , המוסיקה הנעימה, היחס המדהים שמקבלים, האינטימיות במסעדה כל אלו דברים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. והאוכל אוי האוכל, צורת ההגשה שלו והכלים בהם הוא מוגש כבר עושים לך תאבון עוד לפני שנתת את הביס הראשון, ואחרי שנתת אתה מבין שכל מה שסיפרתי עד עכשיו הוא כאפס וכאין לעומת הטעם הממוגג של האוכל שאיריס מכינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/12/07

התארחנו בעלי ואני בבקתה ואכלנו ארוחת ערב במסעדה. המקום מעוצב בריהוט עץ כבד,בטוב טעם האוירה רומנטית וחמה. האוכל מוגש בכלי חרס שאיריס מכינה בעצמה.אוכל טעים ומיוחד ובשפע.אני ממליצה... בחום. תודה רבה לאיריס ודני על הארוח המפנק והמושלם. נתראה בקרוב. אליס ואמיר אליהו עפולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/12/07

בקרנו במקום במסגרת ערב לצוות עובדים. המקום מעוצב בצורה מוקפדת תוך בניית אווירה חמה, ייחודית, נעימה ומשפחתית. איריס ודני נמצאים במקום ועונים לשאלות, מספרים סיפורים קטנים וקשובים להערות... הסועדים. הוגש לנו בתפריט קבוע מראש שפע של אוכל בנדיבות וברוחב לב (או סיר). הכל היה טעים, מתובל מאוד, צבעוני, טעמים אחרים ומלאי הפתעות. הכלים מקסימים, פינת ההסבה מאפשרת חמימות ולקינוח נקטפו לנו עשבי תיבול לשתייה חמה ישירות מהגינה. מומלץ לארוחות רומנטיות, אירועים משפחתיים ומפגשי צוותים.

עוד פרטים
הוספת תגובה