נגישות
נגישות

בית-גני ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

68 ביקורות וחוות דעת על בית-גני

taliacschn - תמונה
taliacschn מבקר מתחיל
מקום מקסים ומיוחד
4.8
16/08/17

הגענו לבית גני מהאינטרנט ובכלל לא ידענו למה לצפות, אבל מהרגע שנכנסו בשער החצר הבנו שהגענו למקום אחר. כל העיצוב משדר אווירה אינטימית ורואים את נגיעת היד של הבעלים בכל פרט. המקום קסום... וכפרי ומעל לכל מנות האוכל הן תענוג. בייחוד ראויות לציון המנות של המרק הגליל-מקסיקני והתוספת של תפוחי האדמה. גם יתר המנות היו טעימות ומיוחדות. מצטרף לעיצוב ולאוכל גם השירות המעולה והמזמין, כאשר בעלת הבית איריס מעניקה יחס אישי ומרגישים את האכפתיות שלה כשהיא נוכחת וגם כשהיא משאירה מקום להיות לבד. אני ממליצה בחום על המקום הזה. תזכרו להזמין ולתאם את ההגעה מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomo - תמונה
Shlomo מבקר מתחיל
מומלץ ביותר.
3.8
09/07/17

גלינו את המסעדה לפני חודשיים ובשבוע שעבר פעם שניה לאירוע משפחתי גדול. מסעדה מעולה אווירה מצויינת שירות ללא תחרות אוכל ברמה גבוה ובלי להתחשבן בכמויות. נגמר. רצינו עוד הוסיפו. קינוח... ליד הבריכה היה תענוג. מומלץ. שלמה אדטו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת
5.0
13/03/17

כבר מהכניסה למתחם חשים באווירה כפרית, אינטימית, מיוחדת. המנות עשירות ומתובלות באופן ייחודי. על הכל מנצחת אישיותה הנעימה של בעלת המקום, איריס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן מבקר מתחיל
מקום קסום מתחת לאף
4.8
20/12/16

המסעדה אינה פתוחה כל הזמן, אלא לפי הזמנה מראש. המארחים אדיבים במיוחד, ונותנים לך הרגשה כאילו אתה בן בית. הנוף הגלילי משגע ורומנטי. הבשר היה עשוי טוב מאוד וכך גם התוספות. השניצל לילדים... היה אמיתי ולא תעשייתי. הסלטים והאוכל בכלל היו טריים עם מתכונים מנצחים. פסטורליה במיטבה. ערכנו שם ארוחה משפחתית, והאוכל עם הנגיעות הקלות ממסורת העדה הפכו את הארוחה למשפחתית - הכל הוגש בשפע ובנדיבות. קצת פחות מתיקות בלימונדה הייתה מועילה, אבל חוץ מזה הכל 10.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Worth - תמונה
Worth 3 ביקורות
חוויה נהדרת
4.5
11/09/16

חגגנו בת מצווה כפולה במסעדת בית גני. היה נפלא! איריס לוותה אותי מההתחלה בכל ההתארגנות, האוירה היתה מיוחדת ומקסימה, האוכל מאוד טעים, המנות נדיבות. כולם מאוד נהנו. חזרנו הביתה מרוצים... ושמחים. מאוד ממליצים למי שמעוניין באירוע משפחתי ומתארת לעצמי שגם כארוחה רומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonit - תמונה
Yonit מבקר מתחיל
אירוח כיד המל
4.5
31/08/16

הגענו לארוחת ערב משפחתית לכבוד יום הולדת לסבתא. מקום מקסים, אירוח כיד המלך. מנות גדולות וטעימות מאוד. כולם יצאו שבעים, גם בני המשפחה שבררנים באוכל. היה מגוון של מנות, כמה סוגים של בשרי... וגם צמחוני. השירות נעים ונהדר. דאגו שכולם מרוצים וסייעו לנו בהקרנת קליפ שהכנו מראש. המחיר מעט יקר לארוחה משפחתית, מתאים יותר לאירועים מיוחדים. בשורה תחתונה, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הראל - תמונה
הראל 2 ביקורות
קסום קסום קסןם
4.5
11/07/16

מקום מקסים ומיוחד מאוד מאוד השירות אישי ואדיב מאוד נהננו מכל רגע רק הארה אחת למקום - הבשר והעוף היו יותר מידי מבושלים היה אפשר להוריד מהאש קצת מוקדם יותר. אבל עדיין היה חגיגה של טעמים... ומעניין. עלו והצליחו

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעה - תמונה
נעה מבקר מתחיל
פשוט מדהים
4.8
10/12/15

אתמול בערב הגענו למסעדת בית גני באשרת לאירוע פרידה מעובד שלנו, נכנסנו למסעדה מהממת ביופייה, שולחן עמוס בכל טוב, קיבלו את פנינו אביב ואיריס בחיוך ונעימות שלא פוגשים בכל יום. מעבר לכל... הנאמר, האוכל פשוט טעים ברמות. מיוחד, טרי ומקורי. אין ספק שאיריס רכשה לעצמה אמש עוד סועדים פוטנציאלים לעתיד. מאחלת בהצלחה רבה גם בהמשך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
myardeni - תמונה
myardeni מבקר מתחיל
חוויה נעימה ורומנטית
4.5
06/09/15

רהיטים מוקפדים וכלי אוכל המשרים על זוג הסועדים אויר רומנטית ונעימה מרגע שנכנסים למסעדה. החיוך של המארחת והרצון לתת לך להרגיש שכאן אפשר להתמסר לנוף והאוכל שווה כל רגע. ארוחה טעימה, נעימה... ורומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer 7 ביקורות
סוף סוף מסעדה כשרה ברמה
4.8
26/04/15

אוכל טעים במיוחד, אווירה שקטה ונופית. לא לוותר על המרק

עוד פרטים
הוספת תגובה