נגישות
נגישות

בי בי בי - BBB ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על בי בי בי

AvivSh - תמונה
AvivSh 26 ביקורות
מעולה
4.0
14/07/16

אכלנו במסגרת הטבת יום נישואין בחבר המועדון, האוכל היה טעים, ואכן קיבלנו 50 אחוז הנחה על החשבון, יש לציין שהשירות היה מעולה, לעיתים עקה עומס לוקח להגיש מנות ולקחת הזמנות אבל זה דבר שצריך... לקחת בחשבון כשבאים בשעות העומס

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
שירות מצוין וחדשני.
4.8
06/07/16

טעים! תמיד מקבלים שירות טוב ! מנות גדולות והנחות יפות לחבריי מועדון. חדשנות בשימוש בטאבלטים- חסכון בזמן הגעת האוכל. הולכת למסעדה לעיתים קרובות, תמיד חוויתי חוויות נעימות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מהים לצלחת - תמונה
מהים לצלחת 3 ביקורות
מנה פושרת עם תוספת
2.0
10/03/15

הגענו למסעדה בצהריים של יום ה 9-3-2015 הזמנתי מנה של עוף וכבדים מוקפץ בליווי אורז המנה הגיעה פושרת הפטריות היו ממש קרות והתוספת שבאה היתה קליפות בצל! לדברי המלצרית היא תעביר לאחמשית שלה... ואיש לא טרח לבדוק מה לא היה בסדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miel - תמונה
Miel 3 ביקורות
מקום מעולה כל פעם מחדש
5.0
28/12/14

רמת האוכל אף פעם לא יורדת, שירות מהיר ואדיב מאוד, מלצרים מבינים עניין, ויודעים הכל על התפריט, שהיינו אתמול אפילו הציעו לנו קינוח על חשבון הבית סתם כך, אבל בגלל שאני בדיאטה הודיתי... אבל ביקשתי לוותר :) באמת מקום חם ונעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yulia - תמונה
Yulia 19 ביקורות
אוכל טעים, שירות טוב
3.8
03/12/14

חבר שלי ואני הלכנו לאכול וכל אחד מאיתנו הזמין המבורגר של 300 גרם ושתייה. הייתה לנו הנחה של 1+1, אז הדיל היה משתלם ביותר. אומנם האוכל התעכב מעט, אך היה טעים מאוד. המסכים עם המשחקים... מעבירים את הזמן מצוין, ולא רק לילדים קטנים! ;)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מסעדת המבורגרים נחמדה
3.8
26/07/14

הגענו בשבת בצהריים. המתנו 20 דקות לשולחן שיתפנה . השירות היה טוב למרות הלחץ במסעדה . הילדים נהנו מהמסך הממוחשב עם שפע הפעילויות שצמוד לשולחן . ההמבורגר היה טעים , כך גם הדג עם צ'יפס .... לארוחת ילדים הוזמנו נקניקיות עם פירה , הגיעה מנה גדולה וטעימה . לארוחת ילדים היה ניתן לבחור לקינוח כדור גלידה או עוגת שוקולד חמה . נבחרה עוגת שוקולד שהייתה טעימה . ממוצע 50 ש"ח לאדם לא בעיסקיות . פינות ישיבה רכות ונעימות . בתמונה הדג וצ'יפס .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
סביר ולא יותר
2.5
21/01/14

הגענו ביום שישי בסביבות הצהריים למסעדה כרגיל עמוסה אבל מצאו לנו מקום די מהר המלצרית הגיעה גם מהר ולקחה את ההזמנה, השירות היה טוב לאורך כל הארוחה. האווירה קצת רועשת שעמוס (וכמעעט תמיד... עמוס) בקשר להמבורגר זה כבר עניין של טעם אישי, פעם מאד אהבתי את ההמבורגר שלהם, היום אם לוקחים המבורגר פחות מ 220 הוא יוצא wd כמעט תמיד לא חשוב באיזה מידה ביקשתם (הכוונה להמבורגר 160) הבשר עצמו לטעמי יבש מידי.. הפירה שלהם בסניפים אחרים בדרך כלל מאד טוב, בסניף הזה אף פעם אי אפשר לדעת מה תקבלו. בכל מקרה הזמנו פירה והחלפנו לצ׳יפס גדול, שהגודל שלו די דומה לגודל של הצ׳יפס הרגיל... קצת מאכזב... הגענו דרך המבצע שיש ללאומי באזזר ולכן היה סוג של 1+1 על ההמבורגר והשתיה, ללא ספק המחיר לא מצדיק את הטעם. סך הכל המסעדה נעימה למשפחות וידידותית לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 16 ביקורות
בהחלט השתפר
3.5
10/11/13

באנו ביום א, במבצע של חברי המועדון 1+1 על ההמבורגרים. היינו ארבעה. בגדול, האוכל בסניף מעולה, אבל השירות בינוני. הפעם לא היו פשלות איתנו, והאוכל הגיע בזמן, ללא טעויות והיה חם.

עוד פרטים
הוספת תגובה