נגישות
נגישות

גורדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על גורדו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/02/11

ישבתי בגורדו לפני כמה ימים כדי לשתות בירה עם חברים והופתעתי מאחלה אוכל(ההמבורגר הוא מפלצת- וטעימה) מהשירות הזורם ומהאווירה הכללית. באיזה שהוא שלב המלצרית הגיעה עם צ'ייסרים על חשבון הבית... והסיבה שלה הייתה "סתם כי באתם לנו טוב". בקיצור: ים, אוכל,אווירה נעימה וקלילה ותמצאו את עצמכם שורפים שם שעות בלי לשים לב (כמונו).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/05/10

הזמנתי מקום טלפונית, ביקשתי לשמור לנו שולחן באולם פנימי, ולא במקום פתוח. כשהגענו נאמר לנו שבמסעדה אולם אחד בלבד סגור ומתקיים בו הערב מסיבת רווקות. המלצרית ששירתה אותנו חילקה תפריטים... והלכה, לאחר כחצי שעה כשכבר בחרנו מנות פתאום היא באה ואומרת שהתפריט שונה בעקבות מעבר לתפריט קיץ, ודווקא המנות שבחרנו אינן קיימות. אחרי שבחרנו סוף סוף את מנות הפתיחה שאלנו את המלצרית על מבחר יינות, התברר שיש רק שני סוגים של יין לבן – סטייה נוספת מהתפריט. לא יכולה להגיד שהיה לא טעים, אך הגיע זמן לשלם. בגלל שהיו לנו 4 כרטיסי אשראי, כתבתי בפתק 4 ספרות אחרונות של כל כרטיס ומולן סכום לתשלום. חזרה אלינו מלצרית ואמרה שאני טעיתי ומכרטיס האחרון היא הורידה פחות ממה שהיה כתוב ולא הורידה טיפ כפי שהוסדר איתה מראש, אז השבתי לה אחד הכרטיסים כדי שתחייב בסכום של הטיפ, שוב היא חוזרת ואומרת שחייבה בטעות שולחן אחר בכרטיסים שלנו והיא צריכה עכשיו לבטל ושוב לחייב אותנו. הסיפור כבר התחיל לעצבן והחלטתי שאני לא משאירה טיפים, שוב נתתי לה את הפתק עם כל הסכומים. לאחר כמה זמן בא אלינו אחראי ושואל האם אני בטוחה בסכום, כי הוא לא כולל טיפ.. החוצפה כבר עברה את כל הגבולות, אבל גם זה בעיני עובדי "גורדו" לא הספיק ואותה המלצרית חייבה אחד הכרטיסים ב20 ש"ח יותר ממה שהיה כתוב בפתק. לקח לנו שעה לשלם חשבון. הייתי בהלם. מהלכתי להתלונן לאחראי, הוא אפילו לא ניסה להתנצל!!! חברה' תחשבו טוב טוב לפני שאתם מזמנים שם מקום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hakoseme - תמונה
hakoseme 28 ביקורות
2.7
30/08/09

כפי שכתבו קודמיי; תבואו בשביל המיקום עם חברים לשתות משהו, לא יותר מזה. בשורה קולינרית לא תצא מפה וזה בסדר, רק שקחו לתשומת לבכם שלא זול. יאמר לזכות מנהלת המשמרת שבלי שבקשתי, לאור ביקורת... בונה שהשמעתי לא חייבה אותי על מנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 14 ביקורות
2.7
15/08/09

נוף הים נהדר והשרות בסדר אך האוכל סתמי ויקר מידי. משלמים עבור הנוף...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 14 ביקורות
2.7
15/08/09

נוף יפה, רוח נעימה, שרות יעיל, אוכל סביר, יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
25/02/09

מקום מהנה ואוכל - יקר ומאכזב. לבוא עם סנדביץ (כלומר - לבא לשבת ולשתות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
07/02/09

המיקום פשוט מספר 1, על הים. האוכל סבבה, עם כמה הפתעות לטובה (הדניס מעולה). המקום האהוב עלינו לארוחת בוקר בשבת, יש עסקיות במחירים סבירים באמצע השבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 14 ביקורות
3.0
01/09/08

זה המקום האהוב עלי לכוס קרה של בירה/יין לבן מול השקיעה... כל הקיץ הייתי שם... אני ממליצה להישאר עם שתיה ולא לבוא רעבים כי האוכל הוא סתם ונורא יקר. אבל פשוט כיף לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/06/08

שירות חובבני ואיטי (גם כהשמקום לא היה מלא), הקוקטלים שיצאו מהבר היו גרועים, בלי טעם (השלושה שהזמנו חזרו לשם). האוכל סביר (סלט עוף עם רוטב נחמד), הלחם שמגיע עם הסלט לא טרי בעליל. קיצור,... חוץ מנוף לים, אין במקום הזה כלום ששווה להגיע בשבילו. סתם מלכודת לתיירים שמטיילים בטיילת בת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kfir Dahan - תמונה
Kfir Dahan 5 ביקורות
5.0
21/04/08

יש לי תחושה שזו פנינה שעוד לא ממש גילו אותה.אני רושם המלצות לעיתים רחוקות. אבל למקום הזה פשוט מגיע. האוכל מפתיע וטוב. לא פלצני ולא מתיימר. לא ליד ולא בצד. בדיוק ופוגע.כל הכבוד! תמשיכו... כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה