נגישות
נגישות

גורדו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על גורדו

עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
חוף גורדון
4.5
06/09/15

בית קפה חמוד צמוד לחוף גורדון. מבחר גדול של מנות. הארוחות בוקר מעולות. שירות מהיר ונעים. מחירים זולים יחסית ובנוסף המקום עובד עם שוברים. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dolev - תמונה
Dolev 2 ביקורות
פשוט מצוין !
4.5
24/06/15

הגענו לשם אני וחברה שלי בבוקר הזמנו ארוחת בוקר אנגלית וישראלית ואלו היו פשוט ארוחות מעולות! אהבתי את הרעיון של מיץ תפוזים סחוט טבעי :) חוץ מזה אחד הנופים והעיצובים הכי כייפים שהיו לי... במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מסעדת חוף כיפית
4.5
31/05/15

מסעדת כמעט חוף עם נוף מדהים ואוכל טעים. הגענו ללא ציפיות לאכול ארוחת בוקר מאוחרת והופתענו לטובה. אני הזמנתי את האנגלית שכללה תפוחי אדמה מאד טעימים, שעועית מבושלת ברוטב עגבניות ובצל (לא... מקופסת שימורים, כמו שהגישו לי בכמה מקומות), חביתה מאד טעימה ונקניקיה. מיץ תפוזים סחוט גם היה מאד לטעמי, חמוץ במידה והרגיש שנסחט במקום מפירות איכותיים. ארוחת בוקר של בן זוגי הייתה מגניבה לא פחות. ביצים עלומות שנחו מעל בריוש טרי (קצת גדול לטעמו) ופרוסות בייקון מטוגנות היטב מעל. וכל זה עם בריזה ונוף לים. מה צריך יותר מזה? אהה... גם הקפה היה מעולה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קריס - תמונה
קריס 3 ביקורות
מקום מגניב אוירה טובה ואוכל טעים
4.5
22/01/15

היה בוקר שישי חמים ויפה, אמרנו נלך לשבת איפשהו בים. רק ככה בסתלבט על קפה להתמרח עד צהריי היום... זה נגמר בארוחה ממש טעימה שגרמה לנו לחזור כמה פעמים מאז למקום. השירות היה אדיב מקצועי... וזריז, האוירה במקום הייתה נינוחה ומשרה תחושת רוגע וכיף. הנוף זה חוף הים שלנו המגניב שלנו, תחילת הטיילת. בפעם הראשונה שם הזמנו קרפצ'יו, המבורגר, ומנה ששכחתי את שמה אבל הייתה מעין תבשיל קדרה של בשר ממש טעים ורך, עם הרבה חיטה וירקות שורש.. ממש טעים! פעם שניה הגענו בבוקר והזמנו ארוחות בוקר, יש ארוחת בוקר אנגלית ממש מוצלחת (לא לאוכלי כשר כמובן). לקינוח היה אבטיח (בעונה) שהיה ממש מתוק ומושלם, ולצידו קוביות בולגרית כמיטב המסורת :) לסיכום - המחירים קצת גבוהים, ואומר בפירוש שבעלות קצת יותר נמוכה, היינו הולכים לשם כל שישי. כרגע זה פעם בחודש-חודשיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
סבלנות, סבלנות
3.5
28/12/14

הביקור הקודם שלנו בגורדו היה מהנה מאוד, ובעקבותיו חזרנו. השירות הפעם לקה בחסר. הגענו עם שובר לקפה ומאפה, המלצרית לקחה אותו כדי "לבדוק", ובמשך רבע שעה טיפלה בשולחנות אחרים והתעלמה... מאיתנו. לא הרגשה נעימה במיוחד. הקפה והמאפים עצמם היו מצוינים, בהחלט מתאימים לארוחת בוקר מאוחרת שאחריה לא צריך כלל ארוחת צהרים. אבל הקפה יצא הרבה לפני המאפים, ועד שהם הגיעו כמעט וסיימנו אותו. כששאלנו מדוע הם מתעכבים, אמרו לנו "אתם כבר מכירים את זה, למאפים לוקח זמן, הקפה תמיד יוצא לפני". הבעיה היא, שרבע שעה לפני אינו פער זמנים הגיוני כשמזמינים את הדברים יחד, וזה בהחלט פוגם בהנאה. לבד מזה, אווירה מעולה- מומלץ להגיע סבלניים ולבקש שהדברים יצאו יחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
שישי על הים
4.3
10/11/14

כבר הרבה זמן לא ראיתי בית קפה על הים שנותן תמורה כל כך טובה לכסף, ובעיקר לצמד המילים השחוק "קפה ומאפה". קרואסון השקדים מומלץ בחום, עובר בהליכה בתי קפה ואפילו כמה רשתות שמתיימרות להיות... קונדיטוריות. במקרה שלנו, קיבלנו קפה גדול מבלי שביקשנו, ואת השני החליפו בקפה קר (מצוין) ללא תוספת תשלום. נוסיף על זה נוף לים, וקיבלנו שלווה אמיתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי מבקר מתחיל
מקסים
4.3
04/01/12

שמש, ים, פריטטה מדהימה, אנשים חייכנים וזיו המלצר הוא מדהים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי גזל - תמונה
עדי גזל מבקר מתחיל
כיף בחורף על הים - לא להאמין
4.0
09/12/11

הייתי אתמול בבית הקפה הזה והיה מדהים!!! האוכל, השירות, תנור החימום והשמיכה - הכל!!!! מוסיקה נעימה מאוד ומקורית! הייתה סערה בחוץ אבל בפנים היה כיף מאוד. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/05/11

המקום פתוח לגמרי לאוויר הים בעיצוב נעים. הנוף לים מטמטם (!!!!!!!). משהו במקום הזה שאב אותי ונהניתי מכל שנייה. האוכל היה טעים ומגוון למרות שציפיתי לתפריט טוסטים ומאפים בסיסי. אחלה מקום.... מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/03/11

ישבתי עם חברות וניצלנו עד תום את הhappy hour. היה ממש כיף ובטוח נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה