נגישות
נגישות

נויה - Noya ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

82 ביקורות וחוות דעת על נויה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/01/10

היינו קבוצה של 20 איש והיה ממש נהדר! המנות הגיעו במהירות והיו מפליאות בטעמן...( חזה עוף ממולא בכבד- מומלץ!) השירות היה מקצועי מאוד! נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan.ku - תמונה
eitan.ku 31 ביקורות
1.3
09/01/10

ליבי ליבי עליכם אחי מחפשי המהדרין. יצאתי עם חברי לעבודה לגיבושון קטן . העסקית הסתיימה חצי שעה לפני הזמן הנקוב, אבל ארוחת הערב טרם הוגשה במלואה. מנות ממוצעות שנלקחו מן המטבח של שנות ה-80... של המאה הקודמת. שירות ירוד ואוכל תפל. קינוח מוזר וכל קשר בינו לבין טארט תפוחים שהוזמן מקרי בהחלט. ומחירים בלתי מוצדקים בעליל. ועל כך נאמר בתפילת שחרית של החילונים--ברוך שלא עשני דתי. פעם יחידה שלי במקום ולעולם לא ע

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
22/11/09

חגגנו אני ובן זוגי יומולדת במסעדה והיה פשוט נפלא!המלצרית הייתה חביבה וחייכנית והאוכל פשוט תענוג...ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
22/11/09

חגגנו יום הולדת לבעלי והתרשמנו לטובה מהעסקיות ערב,מחיר סביר ואוכל מעולה שהפכו את הערב למדהים!! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/08/09

מסעדה מעולה אוכל אכותי במחיר שפוי ציון 10 מסעדה לדוגמה מומלץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
liat1952 - תמונה
liat1952 7 ביקורות
4.3
02/07/09

ב-1.7.09 התארחנו כ-40 איש בארוחת ערב מוקדמת.האוכל ברמה גבוהה, השרות נהדר, ההגשה אסטטית והאוירה נפלאה.מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
meitalikar1 - תמונה
meitalikar1 מבקר מתחיל
4.3
14/05/09

מסעדת נויה היתה התחנה האחרונה בטיול בר המצווה שאירגנתי לבני היקר,התחנה האחרונה והמפתיעה ויזואלית המסעדה בעלת עיצוב מודרני וחמים מסודרת ומוקפדת אווירה נעימה , האוכל היה מדהים המנות הגיעו... בזמן היינו 30 אנשים וכולם קיבלו את המנות ביחד צוות המלצרים נתן שיות ברמה גבוהה מאוד, האורחים נהנו אנחנו נהננו היה פשוט מדהים בהדמנות זאת אני חייבת להודות לכל צוות המסעדה לשף צוות המלצרים ואחראי המשמרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/02/09

בחרתי במסעדה כדי להציע לחברה נישואים ולא טעיתי.המקום מעוצב בצורה יפה כאשר צבע עץ שולט ונותן הרגשה של מסעדת יוקרה.כל הזמן מתנגנת מוסיקה ברקע.נעימות מלודיות שלא דופקות על המח.כל זה יוצר... אוירה מהממת.השירות מאוד מקצועי - המלצריות אדיבות,מכירות את המנות ולא מתביישות להמליץ,ובעיקר מה שהכי חשוב לא מציקות.הן נמצאות בטווח העין ומספיק מבט לכיוון והן ניגשות.ולעיקר - האוכל: הזמנו קרפציו מוסר ים וקרפציו בקר שהיו עדינים וערבים לחך.לעיקריות לקחתי אנטריקוט שהוכן מדיום כמו שביקשתי וחברתי לקחה חזה עוף ולפי הבעת פניה היא נהנתה מכל ביס.כמו כן לא נשכח את הפוקצ'ה המפורסמת של השף... היה תענוג. בנוסף השף וצוות המסעדה עזרו לי מאוד בהצעת הנישואים.בלי להכנס לפרטים - קינוחים הם מקום טוב להחביא בהם טבעת.על כך אני אסיר תודה - ההפתעה היתה מושלמת.לסיכום,המסעדה הזאת חוויה.אומנם חוויה יקרה אבל שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dbcoltho - תמונה
dbcoltho 11 ביקורות
4.7
10/02/09

אכלנו עיסקית בנויה (מחיר ממש ממש זול!) אוירה נעימה ביותר שירות נהדר! מלצרית נעימה ומקצועית, ובסה"כ חוויה נעימה. נשמח לחזור לשם שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/02/09

ערכנו בר מצווה לבננו יובל בכותל ואחרי הטקס הגענו למסעדה. כבר מההתחלה קבלת הפנים היתה מזמינה ומרגיעה.ואז התחיל להגיע האוכל שהיה מ ד ה י ם ביופיו ובטעמו (לארג'). כל המנות היו טעימות השרות... היה מצוין ואדיב. האורחים שלנו לא מפסיקים להתקשר ולשבח על האירוע המדהים!!! תודה רבה על חוויה מושלמת. מבטיחים שנחזור בקרוב! ברוך ואילנה צ'חובר מחדרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה