נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-8093578 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בתל אביב

קנטין בתל אביב
תל אביב
בית קפה
בראסרי 18 בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
קפה פיירוז בתל אביב
תל אביב
בית קפה
מקס ברנר בתל אביב
תל אביב
בית קפה
לורנץ ומינץ בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על קפה רוחל'ה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
טעים מדהים ואני יגיע שוב
5.0
13/10/17

ביקרתי בחיי בהרבה מיסעדות ורוחלה אחת מהטובות ביותר שהייתי האוכל מדהים וכשר מנות גדולות והשירות מעולה המחירים מצויינים והעבירה נעימה ממליצה בחום ואחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהר - תמונה
זהר 3 ביקורות
חצי כוח
3.3
27/05/15

הזמנתי את הלביבות קישואים וכרישה וזה היה מלוח מדי. הצ׳יפס היה סבבה אבל הלחם שהוגש עם הסלט (שלא טעמתי) היה לו מים טעם חמוץ, לא עפתי על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
blueadder - תמונה
blueadder 8 ביקורות
עלוב
1.3
28/06/14

היחס המשפיל שספגתי בקפה רוחל'ה הביא אותי להזהיר אתכם מלהתקרב לשם. הגעתי לשם בשעות הערב המוקדמות. המקום היה כמעט ריק לחלוטין. מאחר ובאתי לעבוד מעט, התישבתי בשולחן של ארבעה שכן הייתי צריך... את מרווח הישיבה על מנת לעבוד בנוחות. כשהתישבתי אף אחד מעובדי המקום לא התנגד, לא עצר אותי ולא אמר מילה על כך שהתישבתי בשולחן של ארבעה. הזמנתי משהו לאכול ולשתות והמתנתי. היחס הבוטה התחיל כאשר לפתע הגיעה אחת משתי המלצריות שעבדו במקום ומול הפנים שלי, בלי שום אזהרה, בלי שום התחשבות ובלי להתיחס אלי כלל, פשוט סגרה את המזגן שפעל במקום ונתן קצת אויר לנשימה בלחות התל אביבית. היא פשוט סגרה את המזגן והתרחקה משם בלי למצמץ. כששאלתי אותה מדוע היא סגרה לי את המזגן בפני? היא פשוט הסתובבה והתרחקה בלי לענות לי. בהמשך, אחרי שאכלתי את המנה שהזמנתי ופניתי להתחיל סוף סוף בעבודתי, התחילו להגיע אנשים ולמלא את בית הקפה. כאן הגיע ההשפלה לשיאה. אותה מלצרית אנטיפטית ניגשה אלי ובאדישות, ליד כל האנשים שהיו במקום אמרה לי בהחלטיות: "אני אצטרך להזיז אותך". לא "סליחה", לא "מצטערים", לא "אולי אתה מוכן לעבור לשולחן אחר?", לא "אנו נפצה אותך על עוגמת הנפש", לא שום ניסיון לדבר יפה או בצורה מכובדת. האנשים שהיא התכוונה להושיב במקומי עמדו שם והסתכלו עלי מקפל את דברי, מכניס אותם לתיקי וקם ומפנה את מקומי - אלה היו רגעים שאני לא מאחל לאף אחד. רגעים של תחושת השפלה וביזיון. יוצא לי לשבת הרבה מאד בבתי קפה ברחבי ת"א. אם נותנים לאדם לשבת במקום מסוים לא מקימים אותו אפילו שיש לחץ על המקום. ואם מקימים אותו עושים זאת בצורה עדינה, רגישה ומכובדת. בקפה רוחל'ה לא ממש מעריכים את הלקוחות ובטח ובטח לא מכבדים אותם. בקפה רוחל'ה מעריכים ומכבדים יותר כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי ואריאל - תמונה
נטלי ואריאל מבקר מתחיל
1.7
02/04/11

למביני עניין שמים לב לכך שמשהו עובר על "רוחלה"! או שהתעיפה, או שהוחלפו ידיים! הצוות מראה פני מרמור וכך גם מנות האוכל לפי איך שהיה תמה נוסטלגית "רוחלה"! אני ממליצה לבעלי המקום לחזור... למוטב חבל כך לשרוף מקום מצליח ואהוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של blueadder
blueadder
28/06/2014
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/03/11

הזמנו מקום ל12 לארוחת גיבוש של המשרד וחיפשנו מקום כשר בגלל חלק ששומרים כשרות.. אני ממש לא שומרת כשרות ובאתי בלי ציפיות... אבל הופתעתי לטובה מהארוחת בוקר המדהימה של רוחלה.. והשירות... והאוירה פשוט תענוג... שאפו

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

2
אווירה רומנטית
2
תפריט מגוון
2
אווירה רגועה
1
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה משפחתית
1
מומלץ לארוחה עם חברים
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5291793

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה