נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

zema - תמונה
zema 75 ביקורות
מומלץ
3.5
12/07/14

למרות שזאת רשת שפרוסה בכל הארץ,קפה גרג באחי אילת היא ללא ספק הסניף המצליח שלהם.האוכל טעים מאוד,יש המון מקומות ישיבה והשירות מהיר ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/03/11

קשה לברור בין מלאי בתי הקפה והרשתות בארץ, אך בסניף קרית חיים של קפה גרג אני מוצא את השוני. החל מיחס המלצרים והצוות ועד הגמישות בבחירת המנה המתאימה לי. בשבילי תמיד יהיה קפה הבית! נמרוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד  - תמונה
ורד 3 ביקורות
1.0
25/05/10

היינו ביום שישי שני זוגות, הזמנו סלטים וסנדויץ כאשר לפתע בביס האחרון של אחד הסלטים נגלה לעיננו בדל סיגריה!! תגובת המלצרית היתה כאילו אנחנו שמנו את הבדל בסלט, מזל שהיינו שולחן שלא... מעשן...התגובה של האחראי היתה מתחמקת שאין מה לעשות והוא מצטער, על הסלט כמובן לא שילמנו למרות שמבחינתנו הפסקנו לאכול את שאר המנות כך שזיכוי על כול השולחן מגיע לנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי ודבי - תמונה
שי ודבי מבקר מתחיל
2.0
22/01/09

היום 22.1.09 בשעה 21:10 לקחתי הביתה הזמנה מגרג,הזמנתי אני ואישתי מוקפץ תיאלנדי עם רצועות עוף. כשפתחתי את המנה הריח השרוף ממנה היה כל כך חזק שלא יכלנו לטעום אותה כלל. חבל חברה שאתם שם... בגרג כנראה שבעים מלקוחות כה רבים שהתחלתם לזלזל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael 5 ביקורות
4.7
26/10/08

אני בת 12 מקריית חיים . אני מאוד אוהבת ללכת לגרג עם חברות שלי לארוחות בוקר בחופשים . המקום מקסים והאוכל ממש טוב !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/09/08

מומלץ מומלץ מאוד זו הייתה חויה מתקנת אחרי ששבוע שעבר רצינו ל"נסות" מקום חדש שנפתח ברחוב "קפה בשם שרלוט" שהיה מאכזב בשרות, ברמת האוכל -סתמי .וחזרנו למרקורות . אין עליכם אתם מקצועים... נחמדים והאוכל חגיגה בלי הרבה פוזות המקום הכי "שווה" ברחוב . שווה כל שקל שאנחנו משלמות ליאת והחברות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/09/08

אחלה מקום שבעולם . אני מגיע עם זוגתי לשם מכרמיאל ורק לשם ויש עוד המון סניפים של גרג בדרך פשוט שם הכל צויין מהאוכל ועד השירות. ממולץ בחום למי שרוצה להתפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית מבקר מתחיל
5.0
08/08/08

ממליצה מאוד על סניף זה בחום סניף ביתי אומנם נראה כזה לא מטופח מבחוץ יושב על המדרכה אבל רך ונעים בפנים כמו נכנסתה אל חלום מתוך המדרכה והכביש הסואן וגם כשאתה יושב בחוץ אתה לא מרגיש את... הרחוב אתה משתלב עימו ונהנה מהירות האדיב והחייכני מעולה מעולה שווה כל אגורה והמנות ענקיות. תודה תודה אחזור בקרוב מאודלמרות המרחק ובדרך יש לי המון סניפי גרג אבל אנחנו כבר החלטנו על הפייבורית שלנו ולמלצרית המקסימה גל תצליחי בכל דרכייך היית נהדרת ושרותית מאוד בברכה דורית כהןוחברותיי - עדי יפעת תיקי וגלית

עוד פרטים
הוספת תגובה